Mam rocznego laptopa na gwarancji, którego wyjście HDMI zaczęło czasami zrywać mi obraz na parę sekund. Niby niepoważna awaria, ale jakoś uciążliwa. Kabel jest na pewno dobry - sprawdziłem.
Chciałbym tej usterki pozbyć się póki mam laptop na gwarancji, ale na dysku twardym mam dużo cennych dla mnie plików no i po prostu uporządkowany system. Nie chciałbym tego stracić. Myślicie, że oddając laptop do gwarancji, będę mieć pewność zachowania plików? Ostatecznie awaria wyjścia HDMI nie ma nic wspólnego z dyskiem twardym.
Przy oddawaniu tego typu sprzetu do serwisu zawsze trzeba zrobic kopie waznych plikow.
Wyjmij dysk. Ja zawsze oddawałem bez dysku i nie było żadnego problemu.
kupujesz cake boxa dvd i nagrywasz obraz systemu + backup ważnych plików. Pewności nigdy nie masz, że dysku nie ruszą w serwisie.
Chyba żaden producent nie daje plomb na klapkę od dysku. To samo z ramem.
W robocie tak samo, na garancję zawsze lapki idą bez dysku.
Jeszcze raz to sprawdzę no i napiszę po prostu do serwisu, czy nie mają nic przeciwko bym wyjął dysk. Thx za pomoc!
meelosh - http://shop.lenovo.com/pl/pl/laptops/ideapad/u-series/u410/ - proszę, brak klapki od dysku i ramu :)