Usługi/Pakiety w PLAY

Mobile
Odpowiedz
18.11.2013 15:01
1
odpowiedz
zanonimizowany858626
26
Senator
Image

Usługi/Pakiety w PLAY

Mam pytanie, jak wygląda sprawa z uruchomieniem usługi 'Pakiet Internet 750 MB' w PLAY?

Uruchomiłem ją 3 dni temu gdyż kończył mi się transfer a niestety dziennie trochę netu w komórce mi leci i w zakładce widać, że jest włączone a dziś po raz kolejny musiałem kupować za 5zł jednorazowe 'doładowanie' 100MB bo się transfer kończy :|
Nie pojawiło się to/te 750MB pakietu w zakładce o koncie.

Czy może ten pakiet jest włączany na stałe i dodawane do rachunku 10zł za niego co miesiąc i włączony zostanie wraz z nowym okresem rozliczeniowym?

Forum Mobile
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl