Witam, zastanawiam się nad kupnem jakiegoś smartfona do 400 zł. Nie wiem, który będzie najlepszy. Najlepiej podawajcie modele od Sony i Samsung'a, choć możecie podać jakieś inne, bo nie znam się na tym zbytnio. :)
Drugie pytanie:
Czy warto zamienić Sony Xperię E za Samsung Galaxy Young ?
Czytałem trochę o tych Lumiach i mówią, że słabo jest u nich z aplikacjami/grami (android ma więcej).
Bardziej wole telefon z androidem, ale dzięki.
W gry i tak za bardzo nie pograsz na telefonie za 400 zł a lumie mają płynniejszy system a telefon jest według mnie najlepszy w tej strefie cenowej.
Mnie denerwuje w tych Lumiach ten Windows Mobile podobny do ósemki. Dlatego nie chce ten model telefonu.
Broniłeś rękoma i nogami Xperię E, a teraz chcesz co innego?
Lumia z Windowsem to bezkonkurencyjny telefon w tej granicy cenowej. Jedyny minus to właśnie mała ilość gier i aplikacji, ale jeśli nie jesteś maniakiem, to telefon jak znalazł.
->>>VikingusPL :: Te kwadraciki. Nie mogę dojść co i jak. Byłem w salonie Play i widziałem podobny model. Jakoś mi nie podszedł.
->>>cswthomas93pl :: Z tego co wiem, to masz Samsung'a Galaxy Mini 2 czy jakoś tak i jak się sprawuje ? On ma już stary android... dlatego pytam.
Warto byłoby do Nokii się przekonać.
Sprawuje się bardzo dobrze. Aktualnie mam 2.3.6 i nawet nie wiem, czy są jakieś aktualizacje. W zupełności wystarczalny telefonik.
Nokia nie jest tak zła. Znajomy miał różne telefony Iphony, Samsungi, Sony, HTC... i w raz mu Nokijka najlepsza. Ale ja chcę telefon dotykowy z androidem, ale dzięki Tom.
Co powiecie o przesiadki z Sony Xperii E za Samsunga Galaxy Young ?
Lumia 520 będzie lepszym wyborem niż jakikolwiek smartfon za 400 PLN oparty o śmieciowego androida. Sprawa oczywistą jest również to, że na androidowym smartfonie za 400 PLN możesz zapomnieć o większości gier z katalogu Play.
[edit] Czy ja dobrze widzę przy tym samsungu? Wyświetlacz 256k kolorów, 320 x 480 px (3.27") 176 ppi? O matko...