Serwis ACER
Oddałem Laptopa firmy Acer AS5560G do serwisu (gwarancja) z powodu
wyłączania się komputera przez delikatne stuknięcie w lewą część obudowy
komputera (obok lewego ctrl) Diagnostyka była zaskakująca - uszkodzony port
LAN oczywiście mechanicznie wymiana płyty głównej na koszt klienta. Dodam,
że port LAN w tym laptopie od strony zewnętrznej nie był uszkodzony
wszystkie styki były całe i nie powodowały zwarcia (które mogło by
resetować i wyłączać komputer) kolejną sprawą jest to, że port LAN nawet
nie znajduję się w miejscu gdzie od stuknięcia dochodzi do resetu
komputera. Możliwe są takie skutki uszkodzenia portu? Co najlepiej odpisać
serwisantowi ? Bardzo proszę o pomoc.
w wiadomosci e-mail napisali portu LAN a teraz rozmawiałem z technikiem serwisu i powiedział kontroler LAN... tylko czy to może powodować takie skutki? bo mnie bardziej to wygląda na dysk...