Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Reklamacjia gwaracyjna laptopa

28.08.2015 07:06
Marcin19PL
😃
1
Marcin19PL
29
Konsul

Reklamacjia gwaracyjna laptopa

Dzisiaj ostatni dzień czyli 14 i powinien być zrobiony. Jeśli będzie coś poważniejszego czekam na jaką odpowiedź. Już nie mogę się doczekać.

28.08.2015 10:53
Sharky
😈
2
odpowiedz
Sharky
230
Renegat

Po co kolejny wątek o tym notebooku? Nie liczę już który...
Jak widzę nie potrafisz czytać ze zrozumieniem - 10dni roboczych to Dell ma na naprawę, jeśli nic nieprzewidzianego nie wyskoczy, typu brak części na magazynie.
A oddając do sklepu przedłużyłeś niepotrzebnie całą sprawę (o czas który sklep zużył na zgłoszenie).
I jak już pisałem wcześniej, nie spodziewaj się informacji pocztą.
Czekaj cierpliwie i nie napalaj się jak szczerbaty na suchary.

28.08.2015 11:39
aope
👍
3
odpowiedz
aope
207
Corporate Occult

Jak oddałeś do sklepu to nie zdziwię się, jeśli on nawet jeszcze nie dotarł do Della :> A nawet jeśli dotarł to chcąc dostać informację pocztą (LOL) przedłużyłeś czas o minimum tydzień, bo pewnie tyle będzie szedł list. Po jego otrzymaniu będą czekać listownie na decyzję od ciebie, więc kolejny tydzień, bo zanim odpowiesz to założysz ze 2-3 tematy. Zdziwię się, jeśli komputer wróci do ciebie przed końcem października.

A wystarczyło zadzwonić do Della, następnego dnia byłby kurier po komputer i tak jak w większości znanych mi przypadków dostałbyś sprawny sprzęt w tym samym tygodniu w którym go wysłałeś.

28.08.2015 12:47
Marcin19PL
😁
4
odpowiedz
Marcin19PL
29
Konsul

Dell ma mojego laptopa bo minęło 14 dni i sprawdzili mi w sklepie że podstawili diagnozę co się popsuło i w przypuszczalnie zrobią go w wciągu najbliższego tygodnia. Ja zakładam nowe wątki dlatego by spytać jeszcze raz i by jakieś inne osoby się wypowiedziały i to nie jest trolowanie.

28.08.2015 12:58
Marcin19PL
5
odpowiedz
Marcin19PL
29
Konsul

Jeżeli chodu o czas kiedy mi naprawią to czekam cierpliwie i nie jest mi laptop potrzeby w tej chwili. Jak sprzedają w sklepie laptopa na gwarancji w sklepie to łaski nie robią muszą mi go przyjąć i wysłać do serwisu a pare dni jak będzie dłużej to nie umrę bez niego.

28.08.2015 20:31
Sharky
6
odpowiedz
Sharky
230
Renegat

Marcin19PL --> skoro dowiedziałeś się że notebook spędzi jeszcze z tydzień w serwisie to po co ten wątek? I o co się spytać skoro już wiesz wszystko co potrzebne? Dodatkowo nie ma żadnego pytania ani w temacie jak i w treści...
Nie trolowanie tylko spamowanie.
Cierpliwie to nie czekasz - Już nie mogę się doczekać i spamujesz wątkami - policzyłem specjalnie że to jest już 9! dotyczący tego samego problemu.

Forum: Reklamacjia gwaracyjna laptopa