Mam pytanie do wszystkich którzy mieli doświadczenie z reklamacją usług telekomunikacyjnych itp.
Mam problem z Orange freedom Pro (WCDMA). Modem od kilku tygodni nie jest w stanie nawiazac połączenia. Sprawdziłem kartę SIM (jest OK) Udałem się do salonu a tam odmówiono mi sprawdzenia urządzenia (?). Nie wiem czy to ono jest winne czy nadajnik orange (pomoc techniczna stwierdziła, że są jakieś modernizacje - ale czy one naprawde trwają miesiąc ?) Złozyłem telefoniczą reklamację ale nie wiem czy ma ona jakąś szansę powodzenia.
Innymi słowy co muszę udowodnić żeby reklamacja miała szansę "powodzenia".
Ja właśnie próbuje reklamować router CDMA.
http://www.wykop.pl/ramka/1337291/jakie-to-orange-jest-zle/ - mój osobisty wpis.
U mnie winny jest modem, ale niestety nie tak łatwo o nowy.
Spróbuj napisać na formularz pomocy na FB - jeśli masz konto.
siwy346 - a możesz powiedziec jak sprawdziłeś urządzenie ? Na własną rękę czy sprawdzili Ci w salonie.
Udało mi się zdobyć/pożyczyć inny modem CDMA, skonfigurowałem go, podłączyłem i działał bez zarzutów. Więc mogę wykluczyć, że to coś nie tak po stronie mojego sprzętu.