Reklamacja karty graficznej

Forum Komputery
Odpowiedz
30.11.2014 13:11
1
odpowiedz
zanonimizowany778527
43
Pretorianin

Reklamacja karty graficznej

Cześć. Mam pewne obawy co do reklamacji karty graficznej. Zostały mi już tylko 4 miesiące gwarancji. Karta (Gigabyte HD7950) co jakiś czas (tydzień-dwa) wyrzuci jakieś artefakty i BSODA, ale obecnie działa normalnie. Mam nagrane filmiki z artefaktami i screeny z Bsodami. Nie chcę jej na razie wysyłać, bo sklep pewnie powie że u nich wszystko ok. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Czy zaświadczenie od rzeczoznawcy że karta faktycznie zdycha może się na coś przydać? Jeśli miałbym reklamować, to tylko z tytułu niezgodności towaru z umową.

30.11.2014 16:20
2
odpowiedz
zanonimizowany778527
43
Pretorianin

@podbijam

30.11.2014 16:43
No ten...z Rivi
3
odpowiedz
No ten...z Rivi
28
Pretorianin

W sklepie testują kartę, pewnie puszczają kilka benchmarków. Jak nic im nie wyskoczy to uznają, że jest sprawna. Zrób kilka testów pod rząd, na różnych benchmarkach i zobacz, czy wywala artefakty.

30.11.2014 17:06
4
odpowiedz
zanonimizowany158587
167
Senator

Dokładnie, benchmarki to podstawa, przepuść kilka. Jak będą artefakty i BSODY, wysyłaj na Gwarancję.

30.11.2014 18:16
5
odpowiedz
zanonimizowany778527
43
Pretorianin

Puściłem FurMarka na 30min i nic. Ale tak jak mówiłem, póki co wyskoczyło mi 5 BSODÓW i to 4 z nich na pulpicie. Pojawiają się randomowo. Wczoraj oglądając mecz w CS:GO wywaliło mi artefakty, które nagrałem.

30.11.2014 18:33
6
odpowiedz
zanonimizowany1001101
5
Konsul

Gdzieś tam kiedyś pisali, że w takim wypadku dobrze jest spalić kartę za dużym napięciem. Wtedy muszą wymienić.

30.11.2014 18:43
PanSmok
7
odpowiedz
PanSmok
266
Legend

nieetyczne ale dziala...

30.11.2014 19:10
8
odpowiedz
zanonimizowany778527
43
Pretorianin

Jak? Nie chciałbym takiego czegoś robić, ale jeśli odrzucą...

30.11.2014 19:18
9
odpowiedz
Thun
180
Senator

A może to nie wina karty graficznej, a zasilacza?

Tak czy siak - metoda z serwisu z którym współpracowałem, do mikrofalówki na 5-10 sekund. Martwy sprzęt, wymiana na nowy.

30.11.2014 19:22
10
odpowiedz
zanonimizowany778527
43
Pretorianin

Nie, to na pewno karta. Kody z BSOD'ów wyraźnie wskazują kartę graficzną. Póki co spróbuje reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową, wyślę im filmik z artefaktami i screeny z bsodów i powiem co się dzieję. Może wymienią, kto wie.

Forum Forum Komputery
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl