Radio Clarion i Daewoo Matiz - jak zainstalowac ?

Forum Technologiczne
Odpowiedz
28.05.2013 22:44
szymon_majewski
1
odpowiedz
szymon_majewski
114
Legend

Radio Clarion i Daewoo Matiz - jak zainstalowac ?

Witajcie

Niedawno w rece wpadlo mi radio Clarion, ktore zamontowane bylo niegdys w Lancerze. Chcialbym zamontowac je w Matizie mojej narzeczonej. Problem w tym, ze kostki, ktore tam sa, nie pasuja do radia.

Co mam w aucie:
Jedna duza kostka z 3 wyjsciami
2 przewody chinch (ale nie wejscie, a wyjscie)
Kostka biala (zapewne zasilajaca) ale nie pasuje

W radiu
Wejscie na antene glebokie
Gwint (nie wiem do czego)
Miejsce na zasilanie (zabki)

Jestem kompletnie zielony w tych sprawach, ale skoro da sie montowac nowoczesne radia w Matizach, to takie zapewne tez da sie zamontowac, tylko pewnie trzeba wymienic kostki. Pytanie moje brzmi jak to zrobic i gdzie tych kostek szukac ?

28.05.2013 22:50
wysiak
2
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Wybierz sie z tym do jakiegos punktu car-audio, jak nie wiesz co robisz, to nie zamontujesz dobrze, chyba ze przypadkiem. Nie jest to takie proste jak by sie zdawalo, wystarczy, ze jakis kabelek wepniesz nie tam gdzie powinien byc, i moze radio bedzie dzialac, ale przykladowo moze rowniez powoli rozladowywac akumulator, o czym nawet nie bedziesz wiedzial do chwili jak kiedys narzeczona po paru dniach postoju nie odpali auta.

28.05.2013 22:55
siwy346
3
odpowiedz
siwy346
106
addicted to music

Dokładnie jak Wysiak mówi.

28.05.2013 23:24
szymon_majewski
4
odpowiedz
szymon_majewski
114
Legend

Okej, to moge zrobic. Ale nie chcialbym zeby mi za usluge zainkasowali 50 PLN, bo zwyczajnie nie chcialbym w taki sposob tracic pieniedzy (choc pewnie to nieuniknione, w koncu mieszkam kolo Warszawy ...)

Forum Forum Technologiczne
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl