Nie jest źle, dopiero przez ten temat wpisałem frazę w Google i obejrzałem tę reklamę. Chyba aż takiego zmasowanego ataku nie ma. ;)
Wczoraj na początku meczu Radwańskiej leciało to co każdy gem, później trochę przystopowali, ale dziś znów masowo atakują, czy nikt im nie uświadomił, że takie coś nie przynosi pozytywnych skojarzeń z marką?
ja sądzę, zę seksistowska wedle dzisiejszych standardów wcześniejsza reklama P&G o steranej życiem matce z ziemistą, pomarszczoną cerą i udręczonym obliczem, siedzącą tylko przy garach, zlewie, desce do prasowania i kuchence, również może się nie podobać, nie tylko feministkom...
Chyba ze to jakiś przekaz podprogowy dla samców - patrzcie jak zapieprzają wasze kobiety...
Generalnie to chodzi o to, że są głównymi sponsorami Igrzysk 2012 i pewnie takie mieli warunki umowy, że za każdym razem, gdy po reklamach będą wracać na wizję, to ma lecieć ich reklama. Mnie osobiście też to irytuje, ale niestety. Świat zmierza ku wszechobecnej komercji.
A jak było na Euro? "Sponsorami programu są Coca-Cola, Hyundai i Kia, McDonald's i Sharp"...
Jeszcze mi to po głowie chodzi. Pranie mózgu normalne :|
Roniq
W ten sposób oni właśnie działają. Chcą żebyś pamiętał ich reklamy oglądając przykładowo tylko Wiadomości, Sport, Pogodę i jakiś film. Podczas takiego seansu reklamy lecą łącznie koło 10-15 minut, niektóre się powtarzają i w ten sposób to wszystko zapamiętujesz.
Tyle, że jak pójdę do sklepu to od razu nie lecę po Coca Colę, a jak mam zamiar kupować TV to nie patrzę czy to jest Sharp, tylko jaka jest ogólna jakość TV. Chyba jestem odporny na reklamy :P
To dziwne - oglądam cały czas olimpiadę i nigdy tego nie widziałem.
Edit: zapomniałem, że ja oglądam transmisje tylko na Eurosporcie :)
Roniq --> oczywiście to bzdura. Nie chodzi w reklamach o to, żebyś jak zaprogramowany gnał do sklepu po telewizor Sharpa, tylko o to, że kupując TV uważasz Sharpa za dobry model i bierzesz go pod uwagę w kalkulacjach, przez to zwiększasz szansę zakupu.
Kto rok temu brał pod uwagę telewizory Sharpa? Teraz każdy już to kojarzy. Tak działają reklamy.
Roniq -> Tak samo jest przecież przed Ligą Mistrzów. Wymiennie lecą reklamy Forda, Heinekena, MasterCarda, Sony i UniCredit. Ale one akurat są bardzo fajne.
Mnie raził chwyt Banku Pekao. Rzekomo zmienili barwy na "biało-czerwone". Bardzo patriotyczne. Tylko że jest to logo Unicredit...
że są głównymi sponsorami Igrzysk 2012
Polskiej reprezentacji olimpijskiej