jakiś czas temu skończyła mi się umowa z Play. Polecono mi żeby złożyć wypowiedzenie/ wniosek o przeniesienie numeru do innego operatora i wtedy zadzwonią z Play z lepszą ofertą.
Przeniesienie złożyłem w połowie listopada, od stycznia będę już u innego operatora... a z Play nie dzwonią:/ Da się w jakiś sposób skontaktować z nimi, ale z grupą utrzymania a nie z normalnym konsultantem?
Nie jestem sentymentalny i mogę spokojnie przejść do innego operatora, który notabene oferuje mi lepsze warunki, ale chce im dać jeszcze szanse ;)
Tak jak pisałem wyżej, zależy mi na tym żeby ominąc kontakt ze zwykłym konsultantem i bezpośrednio zgłosić się do Grupy Utrzymania
Pracuje w innej firmie w dziale windykacji ,mam znajomych na utrzymaniu i powiem tak rok temu tak skladales wypowiedzenie walka o abonenta teraz pfff tylu jest nowych ze nikt sie nie przejmuje wypowiedzeniem 1 osoby....zamiast z Toba sie meczyc biora 3 bez wypowiedzenia i zarobia tez.
Po co sie pchasz w abonamenty? Prepaid..co miesiac tluczesz za 30. Pakiet nielimitowanych rozkow,pakiet nielimitowanych sms...i 10 zl zostaje co miesiac. Nie da sie tego przedzwonic. Wkurza cie czyms? Karta za okno i zmieniasz operatora.
"Normalnym konsultantem" - nie można tak mówić: każdy z nas, ludzi, jest unikalną, niepowtarzalną jednostką.