Witam. Chcę złożyć komputer do grania w okolicach tej kwoty. Nie znam się na tym kompletnie wiec musze poprosić was o pomoc.
Sam za miesiąc będę szukał pomocy przy złożeniu zestawu w takiej samej cenie, więc na pewno skorzystam z twojego wątku. Ale od razu polecam następujące adresy:
https://www.gry-online.pl/forum/skladamy-komputer-czesc-74/zdca4a2b?N=1
http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komputer_kupic_zestawy_komputerowe_na_wrzesien_2014
W forumowy wątku cyklicznym na pewno znajdziesz pomocnych ekspertów! Powodzenia!
Face SHit
Zaproponuję zestaw tu, ale następnym razem pisz w cyklicznym :P
Parę podstawowych pytań:
- sama buda czy monitor i peryferia oraz system tez wliczać?
- masz jakieś preferencje co do producenta grafiki? "Zieloni" czy czerwoni" czy liczy się dla Ciebie stosunek wydajność/cena?
- będziesz kręcił czy wolisz się nie bawić?
- zastosowanie - głównie gry i np. hobbystyczna obróbka video czy komputer stricte do pracowania na CADach/photoshopach i inne wymagające programy?
Bukary
W przypadku zestawów z "PurePC" musisz doliczyć ok. 200zł(ceny nie uwzględniają obudowy).
Za to dałem 4100zł z przesyłkami. Sprzęt wymiata, polecam:
Płyta główna: ASRock Z87 Extreme3 /Z87/SATA3/USB3/PCIE3.0/s.1150/ATX (Z87 Extreme3)
GPU:Gigabyte GeForce GTX 780; 3GB, DDR5(384 Bit, WIndforce 3x)
CPU:Intel Core i5-4670K; 3.4GHz
RAM:Kingston HyperX 2x4GB 1600MHz DDR3(8GB)
SDD:SSD Plextor 2,5' 128GB, SATA III
HDD:Seagate Barracuda ST1000DM003 (3.5", 1TB, 64MB, SATA/600)
Dolicz sobie 300zł za dodatkowe 4GB RAMu jakbyś chciał i chłodzenie do procesora jakbyś chciał podkręcić...
Czym różni się zwykły GTX 780 od GTX 780 Ti?
GTX 780 Ti jest fabrycznie podkręcony do poziomu, który w zwykłym 780 byłby nieosiągalny. Ma lepszą wydajność, chyba rzędu 20%, ale nie jestem pewien...Dodatkowo sam możesz ją jeszcze podkręcić...
Poprawcie jeśli się mylę...
FaceShit
Na razie ze złożeniem zestawu wstrzymaj się do końca września(wtedy na półki ma trafić nowa seria GTXów - 9xx).