Witam
Ostatnio zakupiłem w sklepie internetowym muve.pl grę o nazwie Rig'n'Roll. Po pobraniu tej gry przy próbie instalacji wyskakuje błąd o treści nie znaleziono odpowiedniej wersji Rig'n'Roll instalator zakończy pracę. Czy da się to jakoś naprawić, jeśli tak to jak? Z góry dziękuję za pomoc jaki i o nią proszę.
Pozdrawiam
Napisz do pomocy sklepu muve. albo sprobuj pobrac gre jeszcze raz albo uruchom instalator jako administrator czy w trybie z zgodnosci z starszym windowsem np. xp czy 7, zalezy jaki masz obecny system.
Do sklep pomocy sklepu muve.pl pisałem już kilka razy w tamtym tygodniu, ale zero odpowiedzi, Próbowałem pobrać jeszcze raz, ale to nic nie dało. Na tę chwilę mam win 7, jak odpalić instalatora jako administrator albo w trybie zgodności ze starszym windowsem?
tak jak powyzej nie wchodz w linki.
Prawym przyciskiem na instalator, z rozwijanego menu mozesz wybrac "uruchom jako administrator" (jezeli bedzie taka opcja)
a zgodnosc podobnie, tez prawym przyciskiem na instalator, z menu wybierasz wlasciwosci, w nowym oknie wybierasz zakladke zgodnosc(jak nie bedzie to przejrzyj zakladki, i bedzie opcja uruchom w "trybie zgodnosci z" i wybierasz system, i sprobuj tak kilka razy z roznymi)
W zakladach tez moze byc opcja uruchom jako administrator.
A ktora wersje digital kupiles sama podstawke za 30, dodatek za 20 czy pakiet za 33? (bo wersje steam nie sadze)? Bo jak kupiles SAM dodatek za 20 złotych i nie masz podstawki to tresc bledu "nie znaleziono odpowiedniej wersji Rig'n'Roll" nabiera sensu.
Zaloz temat z problem na ich forum.muve.pl moze ich przedstawiciel tam zajrzy lub pomecz na facebooku
Dziękuje za odpowiedź i przepraszam za zamieszanie. Nie doczytałem i zakupiłem sam dodatek. Jeszcze raz bardzo przepraszam i zamykam wątek.
Zamknąłem wątek, ale znowu go otwieram. Zakupiłem do dodatku Monster cup podstawę gry. Zainstalowałem i uruchomiłem. Pokazało mi, że spełniam wymagania i pokazał się ekran ładowania, a potem czarny ekran i wywaliło mnie do pulpitu. Reinstalowałem, ale to nic nie dało. Bardzo proszę o pomoc.
Naprawdę, jeśli ktoś jest w stanie mi pomoc. Niech to uczyni, bardzo go proszę.
Standardowa procedura
-sprobuj uruchomic jako administrator czy z trybem zgodnosci
- w antywirusie czy firewallu pozwolic grze (plikowi exe) na dzialanie
- instalowac gre w folderze innym niz program files, w folderze bez spacji w nazwie.
-uzywac konta uzytkownika w nazwie bez polskich czy innych specjalnych znakow.
-aktywne wirtualne napedy moga sprawiac problemy
specyficzne rzeczy
sprawdz czy w folderze gry nie ma pliku tekstowego czy foldera z trescia bledow
- nie wiem czy pomoze skoro masz win7 www.gram/pomoc_problem.asp?g=3950&p=2495
(link do pomocy technicznej gramu musisz samemu skopiowac do przegladarki.)
- Gra w wersji pudelkowej ma zabezpieczenie starforce(wtedy w folderze z gra jest plik protect.exe lub PCNSL.EXE obok pliku exe gry), nie wiem jaka ma cyfrowa, a zdarza sie, ze instalatory gier instaluja sterowniki zabezpiecznie w starej wersji, a nowa wersje pasujaca do systemu trzeba instalowac samodzielnie.
zanim zaczniesz SFhelper http://www.star-force.com/support/sfhelper/ program ma podac "zalecenia" jak rozwiazac problem z zabezpieczeniem, (program sprawdzi czy ogole starforce jest obecne oraz w jakiej jest wersji)
tekst ogolny o aktualizacji zabezpieczenia po polsku http://pomoc.techland.pl/Star-Force po angielsku http://www.star-force.com/support/drivers/
W czasie instalacji podawales klucz seryjny czy przy pierwszym uruchomieniu? Instalowales :
- podstawke, potem dodatek i dopiero po instalacji dodatku uruchomiles gre
czy
moze podstawke, uruchomiles ja na chwile, potem zainstalowales dodatek?
Czasami gry wariuja jak ich nie odpalisz przed instalacja dodatku.
Klucz wpisałem podczas instalacji, a najpierw zainstalowałem grę, potem dodatek najpierw uruchomiłem grę, a potem dodatek.