Witam. Kupiłem wczoraj za pomocą karty debetowej grę Battlefield Bad Company 2. W Historii Zamówień pisze "błąd płatności". Pieniądze z konta zostały wysłane do Orginu a gry nie otrzymałem. Proszę o pomoc, co mam zrobić?
A pisałeś do biura obsługi? Wydaje się najmądrzejszym napisanie do sklepu jeśli problem jest w płatności lub nie otrzymanym kluczu.
Wiem że support EA ma różne opinie, ale spróbować warto. Powodzenia!
To dasz może jakiś e-mail? Bo strona help.ea zaczyna mnie już denerwować
Bezpośredniego maila Ci nie podam, bo musisz skontaktować się z konsultantem który będzie rozwiązywać Twój problem - niestety będziesz musiał przebrnąć przez help.ea, teraz dokładnie Ci nie powiem co i jak bo piszę z głowy, jednak wiedz że łączę się z Tobą w bólu, mojego problemu nie rozwiązali a wymianę mailową prowadziłem pół roku!
Kupiłem dziś Bad Company 2 przez platformę Orgin i zamiast 3 zł pobrało mi 5,5,3 czyli łącznie 15 zł.... Też mam zamiar kontaktować się z supportem, ale to dopiero w poniedziałek.
EnX [5]
Te 5 zł to sprawdzenie czy karta ważna i zostanie zwrócone. Dziwne jednak, że pobrali ci tę kwotę dwa razy.
Nie ukrywam że się trochę naciąłem, nie był to mój pierwszy zakup na tej platformie, ale taką sytuację przerabiam pierwszy raz.
Chociaż dobrze że tego piątaka zwrócą.
Poczekam kilka dni, jeżeli zwrócą to dobrze, jak nie to będę molestował support, co prawda to i tak nie jest duża kwota jak za BC2, ale jak miało być 3 zł, to niech będzie 3 zł.