Witam. Mam problem z dokończeniem instalacji gry Serious Sam 3 BFE. Grę posiadam od nowości, a wcześniej (kilka lat temu) grałem w nią na innym komputerze, lecz na tym samym koncie Steam. Niestety obecnie mam już inny komputer i gra nie chce mi się zainstalować. Instalacja rozpoczyna się prawidłowo, po chwili wyskakuje okienko by wpisać kod produktu, który chce aktywować. Wpisuję go i niestety tutaj pojawia się problem. Dokładny komunikat brzmi:
'Podany kod produktu jest niepoprawny, ponieważ już został aktywowany na innym koncie Steam. Aktywacja produktu Serious Sam 3 Standard Cenega nie została sfinalizowana. Jeżeli ten klucz był przez Ciebie aktywowany, lecz nie pamiętasz nazwy konta kliknij "Odzyskaj konto", aby otrzymać e-mail zawierający jego nazwę.'
Nie wiem jak z tego wybrnąć, gdyż od początku korzystam tylko z jednego konta steam, a nawet teraz mam go włączonego. Dziwny wydaje się fakt, że mam w bibliotece tylko dwie gry, a Seriousa Sama wśród nich nie ma. Co mogę z tym zrobić? Proszę o pomoc.
Jeśli jesteś na 100% pewien, że to na tym koncie zarejestrowałeś tę grę, to napisz do pomocy technicznej i zapytaj, co się stało z grą. Uprzedzam, że czas oczekiwania to pewnie kilka tygodni.
Jestem pewien na 100%, bo nigdy nie zakładałem innego konta. Poza tym po nieudanej instalacji wyskakuje opcja odzyskania konta steam, na którym zacząłem kilka lat temu grać w tę grę i po kliknięciu na: Odzyskaj konto, pojawia się okienko z informacją, że wiadomość z nazwą konta steam została wysłana na pocztę. Po wejściu na nią okazuje się, że konto jest tym samym, które mam włączone jednocześnie i tym samym, w którym w bibliotece nie ma tej gry... Trochę to dziwne jak na mój gust. Niestety nie mogę napisać do support, bo wyskakuje mi jakiś błąd, ale będę próbował nadal. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co mam zrobić to proszę o pomoc.
Wchodzisz na ten link i logujesz się na swoje konto:
https://store.steampowered.com/account/
Tutaj powinna być lista twoich transakcji i dodanych gier. Jak jest na niej Serious Sam to znaczy że z jakiegoś powodu ci go usuneli.
Nie zależnie od tego czy gra tam będzie czy też nie napisz do supportu.
Tutaj masz stronę supportu: https://support.steampowered.com/
Na górze możesz wybrać język, rejestrujesz nowe konto (nie możesz używać konta steam) i piszesz ticket, podobno jak napiszesz po angielsku to dostajesz odpowiedź szybciej, ale nie testowałem więc nie wiem.
Może nieco głupawa sugestia ale czy na pewno patrzysz w zakładce "Gry" a nie w zakładce "Zainstalowane"?
Jaki masz nick na steam?
Ok, postaram się tak teraz zrobić. Zobaczę czy mi się uda. Rozumiem też Twoje obawy, ale zarówno w zakładce GRY jak i zakładce ZAINSTALOWANE, mam dwie i te same pozycje, ale niestety wśród nich nie ma Seriousa Sama 3. Mój nick na steam: SZFABEK_WWY