Od godziny próbuję połączyć się ze sklepem App Store ale nic z tego. Wyświetlają mi się komunikaty typu "Polski sklep nie udostępnia obecnie żądanej rzeczy" a przy próbie logowania pisze "Nie można połączyć się z iTunes Store". Moja wersja ios to 8.2 iPhone 4S. Zastanawiam się czy u mnie coś nie gra czy u Apple...
U mnie niestety nie działa, odtworzyłem iPhone w iTunes ale nic nie pomogło...
U mnie po aktualizacji wystąpił ten sam problem tyle, ze na iPadzie mini 2 generacji. Był rownież problem z dostępem do Game Center, ale ta usługa juz działa.
Zmieniło się tylko tyle że sklep się otwiera ale nie można niczego pobrać, odrzuca przy próbie logowania
Przywrócenie ustawień do fabrycznych nie usuwa problemu.
Mam ten sam problem na 5s iOS 8.2 :/ jest nowy i nie wiem o co chodzi :/ gdzie mam to zglosic ? siec komorkowa dziala, wifi dziala ale odrzuca mnie przy logowaniu i przy probie sciagniecia aplikacji "Nie mozna połączyc z iTunes Store" jesli ktos wie o co chodzi albo gdzie sie z tym zglosic dajcie znac :/
dziekuje ! ufff.. myslalam ze cos z tel nie tak
Dzięki za informacje 😊
Dobrze że to tylko awaria, bo jak dzisiaj odpakowywałam telefon to myślałam, że jest zepsuty