Witam!
To nie był mój pierwszy zakup na Allegro. Zawsze byłem zadowolony z zakupów, lecz jeden sprzedający po prostu to zepsuł. Więc napiszę, o co chodzi.
Pewnego dnia zakupiłem dysk twardy na aukcji Allegro. Była to przesyłka pobraniowa. Nadeszła ona bardzo szybko. Lecz nie byłem zadowolony z zakupów. Zadzwoniłem więc do ich firmy, jak to będzie ze zwrotem. Miałem przecież prawo do tego, zwrócić można 14 dni od zakupu (według jego regulaminu). Więc towar odsyłam. Za kilka dni przychodzi paczka. Byłem zdziwiony, bo nic nie zamawiałem. Patrzę, a tam dysk, który im odsyłałem. WTF? Dzwonię do nich i się pytam, o co chodzi , a oni mówią, aby odesłać im go z powrotem. Więc tak robię, najwyżej poniosę koszty drugi raz. Paczka do nich doszła, i wiecie co... w skrzynce widzę wiadomość od firmy kurierskiej, że planowana data doręczenia przesyłki to ... . I pytam się Was GOL'owicze, co mam w takiej sytuacji robić? Dostają oświadczenia, maile, dzwonię a oni jakby nie spełna rozumu byli. Przecież nie będę się z nimi bawił w odsyłanie i robił dodatkowych kosztów. Byliście może kiedyś w podobnej dziwnej sytuacji? Co mam robić?
Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA PORADY!
szympek1818---> Jeśli mówisz to sarkastycznie radziłbym Ci się ogarnąć. Ktoś ma tu realny problem.
Co do tej sytuacji, to niestety przykro mi, ale nie wiem jak pomóc. Ja mam teraz też sytuację z Allegro, mianowicie gra przychodzi do mnie już 3 tydzień, mam nadzieję, że wreszcie dojdzie.
Cześć.
Długo się nie odzywałem przez te egzaminy próbne 3 klasy gimnazjum.
Napisałem do gościa, że jak nie odda kasy to zgłoszę to na policję. Wysłał wiadomość, że do mnie został nadany list, żebym coś tam potwierdził i odesłał (wraz z numerem konta bankowego). Zobaczymy, co będzie dalej.
natychmiast powiadom o tym allegro
A co oni mają do tego (jakby co, nie jest to wypowiadane z nerwami :-))? Czy coś oni mogą mu zrobić?