Witam.
Potrzebuję założyć konto bankowe jak najbardziej darmowe i najkorzystniejsze dla mnie. Może być to oferta dla studentów ale i nie koniecznie. Fajnie było by gdybym miał możliwość darmowego korzystania z bankomatów oraz aby utrzymanie konta w banku było darmowe (np koszt utrzymania będzie zerowy jeżeli przez miesiąc skorzystam z karty na x złotych) Czy istnieje coś takiego ? Jestem w tym kompletnie zielony :P
Na konto co miesiąc będą wpływać jakieś środki jeżeli miało by to jakieś znaczenie. Więc może są tu jakieś osoby, które mają konta na podobnych warunkach, bądź wiedzą gdzie najlepiej takie utworzyć ? Nie chciał bym potem płacić za coś czego mi nie potrzeba lub tracić niepotrzebnie kiedy można mieć lepszą ofertę :P
Z góry dziękuje za pomoc.
Z tego co czytałem to mBank - eKonto ma bardzo korzystną ofertę jednak wpłaty na to konto np z innego konta są płatne ? bądź z mojego konta na inne ?
Polecam mBank. Za nic kompletnie nie płacę (nie mówie o wypłatach w innych bankomatach).
mBank is number one. Idź do tego banku i ci powiedzą jakie mają rodzaje kont. Na pewno znajdziesz coś dla siebie.
Jaki koszt jest w wypłatach w innych bankomatach ? I w jakich bankomatach masz za darmo tzn jakie mają znaczniki czy coś ?
Konto można założyć w jakimś oddziale ? czy koniecznie przez internet ?
Mam konto direct w ING, nie płacę za nic ani kartę jeśli zapłacę w miesiącu przez nią bodajże powyżej 100 zł, wypłaty we wszystkich bankomatach za darmo.
W PKO, do 26 roku życia masz coś takiego. Jedyny warunek, to jeśli chcesz korzystać za darmo z karty, to musi Ci wpływać przynajmniej 350zł na miesiąc.
Masz opcje wyplata z wszystkich bankomatow 5zl na miesiac a tak to 2.5zl za kazda wyplate. Nasze bankomaty czyli wszystkie gdzie pisze euronet bez znaczkow innych bankow lub w placowce mbanku. Liste bankomatow masz na www.mbank.pl