Witam!
Kilka dni temu postanowiłem kupić sobie grę Assassin's Creed II w sklepie GRY-OnLine. Były to moje pierwsze zakupy tutaj. W dziale "dlaczego nasz sklep?" pisze, że:
"Do zakupionej gry otrzymujesz za darmo obszerny i ilustrowany poradnik GRY-OnLine w formie PDF."
ale nic nie mogę pobrać, ponieważ pisze:
"Aby pobrać plik z poradnikiem wyślij SMS o treści GOL na numer 77464
a następnie w okienku poniżej wpisz kod który otrzymasz w wiadomości zwrotnej."
Czy ja czegoś tu nie rozumiem? Nie wiem, czy pisać do GOL'a, czy faktycznie nie mogę pobierać, a oferta dostępna jest dla posiadaczy premium na 7 dni (bo oni chyba nie mogą takich materiałów pobierać). A nawet jak pisać, to do kogo? Miałem mieć też dostęp do "ekskluzywnych materiałów strefy premium". GOL'e (walutę) otrzymałem. Pisać do kontaktu, uwag czy sklepu?
ZA ODPOWIEDZI DZIĘKI!
Z tego co mi wiadomo, to poradniki są dla użytkowników posiadających abonament premium.
Do zakupionej gry otrzymujesz za darmo obszerny i ilustrowany poradnik GRY-OnLine w formie PDF.
Jeżeli jest napisane, że za darmo, to nie powinieneś kupować abonamentu, aby pobrać ten poradnik.
Opisz problem w sklepie Gry-Online. Tam powinni pomóc.
Bitten Apple ->> A ty czego tutaj nie rozumiesz? Chyba wyraźnie napisane jest, że przy zakupie gry otrzyma ten poradnik ZA DARMO.
Tak z ciekawości zajrzałem czy mogę pobrać poradnik do Battlefield 3, którego kupiłem tu w sklepie i o dziwo chcą ode mnie jeszcze kasę za to. Co ciekawe nie dosyć, że nie mogę pobrać go w PDF to nawet całego przejrzeć online się nie da. Ktoś sobie wtedy chyba w kulki leci.
Miałem to samo. Kupiłem raz Wolfa i też poradnik miał być a go nie było :/
Pisałem do sklepu i powiedzieli że w zakładce moje gry - moje zamówienia to niby ma być ale nie było :/
W kulki lecą i tyle!
Zwracam honor. Jednak jest. Spróbuj w sklepie wejść w zakładkę "moje konto", a następnie "moje gry". Na dole wybierasz lista materiałów premium do których masz dostęp.
Z listy wybierasz co Cię interesuje.
Dzięki Valter, ale podczas pobierania poradnika pisze "Niepowodzenie- błąd sieci". Co jest nie tak? Jak pobrać poradnik?
Szymon_1904 ---> opisz problem na [email protected] , w poniedziałek dostaniesz odpowiedź.
OK, pobrałem. Udało mi się to, pobierając plik w innej przeglądarce (Internet Explorer). To mnie zachęciło do kupowania gier w sklepie GRY-OnLine. :-)
DZIĘKI ZA ROZWIĄZANIE PROBLEMU! :-)
TEMAT ZAMKNIĘTY!