Ostateczny wybór karty graficznej ;]
Witam
Moja karta ( Gigabyte HD5770 ) jest już trochę słaba i w niedalekiej przyszłości chcę kupić nową. Na kartę mogę wydać maksymalnie coś ok.1000 choć czekam na obniżki/promocje. Zainteresowałem się GTX'ami a konkretnie 560Ti, 570, 480 i 580. ( Obecnie mam Radeona i spisuje się nieźle więc jeśli ktoś zna równie dobre odpowiedniki od tej firmy i niezbyt drogie to chętnie zobaczę. Nie znam się, nie wiem która z tych kart ( a może jakaś inna ) będzie najmocniejszą jaką mogę dać do swojego komputera ( nie wiem czy zasilacz da rade )
Mój komputer
Procesor: AMD Phenom II X4 955 3,20GHz
RAM: 8GB DDR3 (4x2GB)
Płyta główna: Gigabyte GA-MA770T-UD3 (Socket M2)
ZASILACZ: ------[zdj ;p ]---->
Dysk: SAMSUNG HD103UJ ATA Device (IDE) 1TB
System: Windows 7 64-bit Home Premium
HD7850 za trochę ponad 800zł (w Agito) + lepsze chłodzenie na procesor i jego OC.
1.No ok, wygląda nieźle. Ale szukam najmocniejszej karty jaką mogę dać do mojego komputera.
---------
Znalazłem coś takiego:
1.http://www.anandtech.com/bench/Product/550?vs=517
2.http://benchit.pl/karty+graficzne/porownanie)
Można tu porównać trochę karty graf. choć nie wiem czy wyniki pokrywają się z prawdą.
-----------------
zobacz sobie to zestawienie:
http://www.benchmark.pl/strefa/ranking-kart-graficznych
Jak pisze PrzemoDZ - też uważam, że w tym budżecie 7850 to optymalny wybór
[5] Chodzi o GTX 660 Ti ? A to już wyszło ? Bo na Allegro są jakieś aukcje
Ten Radeon 7850 wg. http://benchit.pl/karty+graficzne/porownanie ma tylko 64 Jednostki Cieniujące przy czym moja stara karta ma ich 800. Rozumiem że im więcej tym lepiej. Czy to jakiś błąd ?
Byłoby to całkiem bez sensu, gdyby 5770 był lepszy od 7850.
Sam kupiłem 7850 3 dni temu, jeszcze nie testowałem jej, ale będę na bieżąco zdawał relacje w wątku "Składamy komputer"
Hmmm... ja tam się nie orientuje,a le rozumiem, ze jak to u AMD, 7850 to taki nowszy 6950? Jak tak, to bierz i nie marudź :)