Morele gwarancja

Forum Technologiczne
Odpowiedz
12.01.2015 12:44
THEobiwan585
1
odpowiedz
THEobiwan585
15
Legionista

Morele gwarancja

Witam, zakupiłem nagrywarkę na morele, niestety po dwóch miesiącach nagle przestała działać i tutaj mam problem bo nie posiadam faktury i paragonu. Napisałem w z głoszeniach serwisowych na morele w piątek i do tej pory nie dostałem odpowiedzi. Miał ktoś taką sytuacja, że nie miał paragonu i faktury i oddał przedmiot na gwarancje ?

12.01.2015 12:47
DanuelX
2
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

faktura ani paragon nie jest potrzebny.

12.01.2015 12:48
3
odpowiedz
alien75
177
Generał

faktura jest gwarancją na każde urządzenie i poszukaj na twoim koncie w morelach lub w emailach

12.01.2015 12:48
NoBraiN
4
odpowiedz
NoBraiN
168
Konsul

Hej!

A transakcja była poprzez przelew czy tez płaciłeś gotówką?

12.01.2015 12:57
THEobiwan585
5
odpowiedz
THEobiwan585
15
Legionista

Płaciłem gotówką w netpunkcie.

12.01.2015 13:05
6
odpowiedz
Dessloch
267
Legend

to slabo...
bo jeszcze jak przelew lub karta placisz to wyciag bankowy moze byc dowodem platnosci... ale to tez po wielkich bojach, bo zawsze chca sie wykrecic

ale jak gotowka, to moga ci nie przyjac gwarancji... bo nie masz dowodu platnosci

Forum Forum Technologiczne
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl