Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Modem z Multimedii

29.01.2014 17:37
1
zanonimizowany967394
1
Legionista

Modem z Multimedii

Witam mam taki dziwny problem aczkolwiek czytałem że jest on dość powszechny otóż posiadam internet z Multimedii 2mb mam modem wszystko jest podlaczone porawnie słup do którego podlączone są kable stoi niecałe 10 metrów od domu. Ale internet strasznie wolno chodzi zeby załadaowały sie Google musze czekać około 10s. co przy prędkości 2 mb nie jest chyba normalne znam ludzi ktorym z internetem 2mb strony chodza normalnie i nie laguja. W grach multiplayer także są problemy np. podczas gry w Counter Strike Source mnie rozlacza z serwerem i pisze ze zgubiono polaczenie a w Counter Strike 1.6 mam z koleii bardzo wysoki ping tak że wgl. grać się nie da I tu mam pytanie czy moja teza że trzeba wymienić modem jest dobra ? A jeżeli tak to czy wie ktoś może czy wymienią ten modem za darmo czy może trzeba bedzię zapłacić ? A jeżeli już do nich zadzwonie to co im powiedzieć bo z tego co czytałem to nie są zbyt zainteresowani swoimi klientami a ja sie nie znam tak bardzo na tych modemach i wgl dlatego proszę was pomóżcie jak najszybciej i z góry dziękuję
PS. zapomniałem dodać że oglądanie jakichkolwiek filmów czy filmików (nawe takich 30 sekundowych ) to katorga !

29.01.2014 17:41
siwy346
2
odpowiedz
siwy346
106
addicted to music

Od zawsze tak było?
Bo może problem leży po stronie Twojego systemu/sprzętu. Albo gdzieś pośrodku.

Niemniej jednak jeśli ich modem jest uszkodzony to wymieniają Ci go za darmo. Jak do nich zadzwonisz to powiedz im jak się sytuacja przedstawia.

29.01.2014 17:48
3
odpowiedz
zanonimizowany967394
1
Legionista

No wlasnie nie zawsze tak bylo co prawda kompa nie mam za bardzo nowoczesnego ale cs 1.6 chodzil na nim bez problemu, source z reszta tez :D a teraz ping w cs 1.6 wynosi 120 i nie da sie grac :( chyba jutro bede musial do nich zadzwonic

29.01.2014 17:51
siwy346
4
odpowiedz
siwy346
106
addicted to music
Image

Dla pewności:
Przeskanuj komputer programem Malwarebytes Antimalware, wykonaj pełne skanowanie wszystkich dysków.
Pilnuj aby przy procesie instalacji MBAM'a odznaczyć uruchomienie okresu testowego.
------------------>

Te pudełko od dostawcy to sam modem czy router?
Łączysz się z nim przez kabel czy bezprzewodowo?

29.01.2014 17:56
5
odpowiedz
zanonimizowany967394
1
Legionista

ok zaraz zrobie
od dostawcy mam sam modem podlaczony normalnie kablem do komputera

29.01.2014 19:53
6
odpowiedz
zanonimizowany967394
1
Legionista

to skanowanie nic nie wykrylo skanowalo 2 godziny ponad 240 tys plikow i nic :D ale zrobilem reset modemu na razie cs mi dziala :) zobacze jak dlugo jak to sie znmowu powtorzy to zadzwonie i porposze o wymiane ale dzieki wielkie za pomoc bede juz wiedzial co robic jak sie to powtorzy ;)

Forum: Modem z Multimedii