Korzystaliście/ korzystacie z diet pudełkowych?
Coraz bardziej chodzi mi po głowie dieta tego typu, głównie dlatego że od roku zacząłem sporo ćwiczyć i chciałbym coś pewnego, bo niestety z powodu dużej ilości pracy często nie dojadam tyle ile by mi było trzeba, a to by rozwiązało w jakiś sposób problem. Dodatkowo moja żona chciałaby jakąś dietę niskocholesterolową, więc przeglądamy od czasu do czasu różne oferty, ale nie mam doświadczenia w sprawach która firma jest dobra, a która tylko udaje itp. Może macie jakieś doświadczenia czy warto w to ładować hajs, czy posiłki są smaczne/zdrowe/sycące itp? Będę wdzięczny za odpowiedzi, szczególnie mieszkańców Śląska, zwłaszcza Gliwic i okolic.
Korzystalem ale niestety nie w Gliwicach, lata temu. Nie pamiętam firm, bo próbowaliśmy z żoną różnych, ale w większości były dla nas ok. Natomiast mieliśmy problem z tym że 2x ktoś nam to jedzenie zwinął. Najprawdopodobniej lokalny żul, który nocował po klatkach.
Anyway jak nie masz czasu i nie szkoda Ci kasy, to wygodna sprawa.
Korzystałem, przez pierwsze 2 tygodnie jesteś zachwycony, kolejne 2 masz takie "meh", a po miesiącu mniej więcej odkrywasz, że niezależnie czy na śniadanie masz ananasy w cieście, na obiad brokuły z łososiem, a na kolacje pomidorową z makaronem, to absolutnie wszystkie potrawy z cateringu mają dokładnie taki sam smak.
Krótko mówiąc - polecam spróbować, ale nie wiem jak ktoś może na tym cisnąć rok, ja i większość moich znajomych zgodnie podzielamy moją powyższą opinię.
Co do jakości i makro tych diet... Moja partnerka miała dietę dla kobiet w ciąży, ja miałem dietę keto i dostawalismy w 95% to samo, różnice były marginalne, typu do jednej różniącej się potrawy ona miała ryż, a ja fasolę. Więc jest to jakas tam fikcja wszystko.
Nadal polecam spróbować, nic złego Ci się z tego tytułu nie stanie, po prostu pewnie za pół roku przyjdziesz tu i napiszesz "no faktycznie, meh".