Komentarze Brothers in Arms Hell's Highway [PC] - Z dziennika developera #3

Forum Inne Gry
Dodaj komentarz
02.09.2008 14:52
1
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

W końcu gra wojenna, w które widać realistyczne obrażenia ciała. Co po super ragdollach, extra grafie i fizyce zniszczeń otoczenia kiedy postacie w grach były nietykalne (nie licząc serii SoF). W końcu prowadzi to do takich absurdów jak w SW Force Unleashed, gdzie można mieczem świetlnym przeciąć wielkiego opancerzonego robota na pół, ale już człowiekowi nawet paznokcie nie obetniesz. Albo w takim niby ultra realistycznym ArmA, gdzie po postrzeleniu kolesia z działa Abramsa ledwie widać teksturę zakrwawionej ręki. Nie chodzi mi tu wcale o jakieś masochistyczne skłonności, ale w grach, które starają się udawać realistyczne był to do tego czasu spory mankament.

02.09.2008 15:29
2
odpowiedz
zanonimizowany432898
13
Generał

Niczym się nie wyróżnia poza obrażeniami ciała. Właściwie dzięki nim ten tytuł nawet mnie zainteresował. Poza tym w Dead Island również będzie ciekawy system obrażeń, bo aż 3-stopniowy, więc w końcu zaczęto dbać o realizm na wzór "Happy Tree Friends" w tle innych bajek :)

Forum Forum Inne Gry
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl