Recenzja The Blood of DawnwalkerInteraktywna mapa Gothic RemakePoradnik do DawnwalkeraWszystko o Wiedźmin 3: Dziki Gon - Remaster
Szukaj...
Kolorystyka
Wyświetlanie

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl

Komentarze do wiadomości: 8,4 miliona dolarów. Za tyle sprzedano właśnie wyjątkową kartę Pokemon, której wyprodukowano zaledwie 100 egzemplarzy

Forum Inne Gry
Dodaj komentarz
01.10.2026 11:15
WolfDale
1
odpowiedz
WolfDale
110
~sv_cheats 1

Może i tylko sto egzemplarzy, ale brzydka ta karta i nie chciałbym mieć takiej w swojej kolekcji jako zbieracz. Aczkolwiek posiadać taką aby sprzedać i dostać wielki zastrzyk gotówki, to jasne że tak.

01.10.2026 11:22
1.1
odpowiedz
Bigosnaboczku
0
Legionista

WolfDale Nie znam się na tym ale paskudnie wygląda. Co robicie z tymi kartami? To polega na zbieraniu czy też graniu jakoś?

01.10.2026 11:28
DanuelX
1.2
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Bigosnaboczku To polega na spekulacji - kupujesz z nadzieją, że znajdziesz większego frajera który będzie chciał zarobić. Takie krypto/nft tylko, że z fizycznym fantem.

01.10.2026 11:37
1.3
odpowiedz
Bigosnaboczku
0
Legionista

DanuelX ja bym tak robił bo mi na tym nie zależy, ale wiele osób zbiera to jestem ciekaw, fundamentalnie nie mi oceniać bo ja wydaję na motocykle i wędki.

post wyedytowany przez Bigosnaboczku 2026-10-01 11:38:09
01.10.2026 11:43
DanuelX
1.4
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Bigosnaboczku Niewielu jest dzisiaj takich którym "zależy". To nie hobby to "inwestycja".

01.10.2026 11:16
DanuelX
2
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

I dlatego milionerów trzeba jeszcze lepiej opodatkować. Skoro mają kasę na wywalanie ją w taki crap - będzie ich stać na płacenie podatków.

Forum Forum Inne Gry
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl: