Karta graficzna - gwarancja
Sprawa wygląda tak: padła mi karta graficzna od MSI - zakupiona na morele.net nieco ponad rok temu.
W takim przypadku gdzie powinienem zgłaszać kartę do naprawy w ramach gwarancji? Bezpośrednio do MSI czy do sklepu?
Poza tym jak mam opisać im usterkę? Karta po prostu sypnęła artefaktami, komputer zaliczył bluescreena i później na tej karcie już nie wstał.
Napisz im na maila ale raczej do msi bo gwarancja chyba door to door.
Chyba jednak będę musiał pisać do morele.net, na forum MSI znalazłem post ich pracownika mówiący o tym że przy kartach graficznych za gwarancję odpowiada sklep.
Poza tym jak mam opisać im usterkę? Karta po prostu sypnęła artefaktami, komputer zaliczył bluescreena i później na tej karcie już nie wstał.
No właśnie w ten sposób. Może ciut bardziej opisowo. :)
Jak wysyłałeś płytę główną to jak ją zapakowałeś? (nie chce żeby coś się uszkodziło w transporcie) Oddawałeś im w oryginalnym pudełku?