Potrzebuje pomocy przy skręcaniu w Need for Speed Most Wanted (2005).
Może i jestem numerem 8 na Czarnej Liscie (Moje si się zrypało!) ale czuję że robię cos źle.
Oto moja "technika" : Przy normalnych lekkich skrętach o jakies tam 45 stopni po prostu trzymam gaz dalej i naciskam strzałkę kierunku. Przy 90 stopniach puszczam gaz i skręcam klawiszami kierunku. Przy Mocnych skrętach jak np 115 wole używać hamulca ręcznego i speedbrake'a. Czy wszystko robię dobrze? Czy da się jeszcze lepiej?
Jak wygrywasz to wszystko robisz dobrze, ale jak przegrywasz to da się lepiej...
:|
No widzisz.. Ogólnie nie wierzę w to że umiem dobrze jeździć. Często pomaga mi fart jak to kiedys ominąłem cudem jakies auto tylko dlatego że chciałem zajechać drogę izzy (ahh te piękne czasy jak było tak łatwo z poza top 10).
Dam Ci pewne rady bo z racji tego że przeszedłem MW 15 razy i przymierzam się do 16 to mam trochę wprawy :P
Przy zakrętach 45 stopni nie puszczaj gazu, po prostu skręcaj, no chyba że jest to zakręt który pokonuje się z prędkością np 250 km/h, wtedy lekko zwolnij.
Przy 90 stopniach-Zostaw sobie trochę nitro na te zakręty. Np jak jedziesz z 300 to jak już będziesz np 10-15 metrów przed murem (po prostu w ostatniej chwili) to zaciągnij ręczny i skręć na tyle mocno by tyłem uderzyć w ten mur (ale tak pod kątem 45 stopni) to sprawi że odbijesz się od tej ściany z dużą prędkością tyle że ułamek sekundy po odbiciu się musisz dać nitro, w innym wypadku możesz się na tej ścianie po prostu zatrzymać i Cię wszyscy wyprzedzą.
Przy 115 stopniach itp. ta sama procedura co przy 90.
A i jak zakręt nie ma jakiegoś muru/ściany/barierki po zewnętrznej stronie (czyt. nie ma się od czego odbić) to lekko zwolnij (ale to jak jedziesz tak strasznie szybko, 250-300km/h) i to samo co przy 90 stopniach czyli ręczny, zawrotka i w momencie gdy jesteś już obrócony o tak 60 stopni dajesz nitro puszczając ręczny ale nie puszczając klawisza skrętu. I mimo że taka zawrotka wyhamuje Cię do ok 30-40km to dając nitro w idealnym momencie, na wyjściu z zakrętu znów możesz mieć niecałe 200.
(ahh te piękne czasy jak było tak łatwo z poza top 10).
Bez obrazy ale chyba faktycznie słabo jeździsz :P Pamiętam że z tych łatwych jedynie miałem problem z dragiem u Jewels (nr.8) Potem, z tych trudniejszych to wyścigi u Ronniego (nr. 3) Co prawda bardzo łatwo zepchnąć go na którychś z filarów to strasznie szybko (i nierealnie) nas dogania, nawet jak mamy przewagę np kilometra to w dosłownie kilka sekund pojawia się on za nami. Potem Bull (nr. 2) i Razor (nr. 1) to pestka, obydwaj jeżdżą jak cioty.
Jestes niesamowity. Użyje tych porad na pewno.
To ty też miałes problem z tym dragiem?
To ty też miałes problem z tym dragiem?
Tak, w końcowej fazie jak dobrze pamiętam z bocznej drogi wyjeżdża nam samochód. Trzeba szybko chyba zmienić dwa pasy i potem już na luzie do mety. Pamiętam że dużo było z tym problemów głównie jak byłem mały (zaczynałem grać w MW mając 7 lat :P) Teraz to już się na luzie jedzie ale też dopiero za 2-3 razem się udaje.
I tak Cię uprzedzam na przyszłość że trudno to dopiero będzie. Drag u JV (nr. 4), wyżej wspominane wyścigi u Ronniego. I drag u Kaze też jest nawet trudny ale jak się obierze dobrą drogę to się śmiejemy sami z siebie jakie to łatwe jest :)
I od razu Ci mówię że jak nie idzie Ci najlepiej z jazdą to najlepszym samochodem będzie Lamborghini Gallardo. Steruje się dziecinnie łatwo ze względu na napęd 4x4 który zapewnia też niemożliwie wysokie przyspieszanie w zakrętach w momencie gdy wykonujemy zawrotke na ręcznym. Szybko osiąga też bardzo wysokie prędkości (ale to jak każde auto z końcowej puli pojazdów), kilka sekund i jest 300 km/h ale potem to już dosyć słabo się rozpędza. Może to też wina tego że zawsze gram z ustawieniami na lepsze przyspieszanie(co Tobie też polecam zrobić, Menu>Tuning>zakładka skrzynia biegów i przesuwasz o 2 w stronę przyspieszenia.)
Znam w tej grze każdy szczegół, każdy wyścig i sposób jego przejścia i każdy sposób na przejście danego zakrętu. Linia w jakiej mamy jechać, prędkość...no po prostu nie ma ta gra przede mną tajemnic. Tyle razy ją przechodziłem i gram w nią ponad 7 lat i to jedna z niewielu gier (a już w ogóle NFS-ów) której mogę dać 10/10.
Kiedyś chciałem zrobić taką mega recenzję w której opisałbym najlepszy sposób przejścia każdego zakrętu (no może nie każdego ale tych w których jeździmy najczęściej), gdzie się ścigać z policją tak żeby nie zostać złapanym, jak przejść każdego gościa/gościówę z czarnej listy (biorąc pod uwagę jego/jej słabości podczas wyścigu i zachowanie). Opisałbym też każdy pojazd i jego zachowanie na drodze.
U kaze nie było dragów. A ja po prostu przejechalem na prawym pasie w dragu u jewels :/
[I od razu Ci mówię że jak nie idzie Ci najlepiej z jazdą to najlepszym samochodem będzie Lamborghini Gallardo.]
A ja dopiero co kupilem Aston Martina db9 za 90k :@
A ja dopiero co kupilem Aston Martina db9 za 90k :@
No i zrobiłeś największy błąd jaki się dało bo nie dość że wywaliłeś kasę w kluczowym momencie gry (jak nie wygrasz samochodu od Minga to jesteś w ciemnej dupie :P) to jeszcze kupiłeś Astona którego nie da się prowadzić i w ogóle jest mułowaty jak szlak.
U kaze nie było dragów
Hohoho raczej wiem co mówię :D
Nie chodziło o drag podczas pojedynku ale o taki który jest po prostu w tych wyścigach u niej:
https://www.youtube.com/watch?v=7nfy1djXOCI