Witam serdecznie mam takie o to pytanie mam około 3000-3200zł na złożenie komputera a z powodu iż jestem w tym bardzo zielony zgłaszam się o pomoc do was .
Komputer będzie przeznaczony do gier najbardziej chodzi mi o wygodne i komfortowe granie w gry w rozdzielczości FullHD w gry w które bym chcial pograc to :
GTA 5
Rise of the tomb raider
Wiedźmin 3
Need for speed
Far cry 4 i primal
I wiele innych nowych gier które wymagają dobrego sprzętu
Bardzo bym był wdzięczny za szybkie odpowiedzi i z góry dziękuję
podał ci zestawy, wybierz sobie jakiś, w skrócie to:
i5 6400 lub i5 6500, bez różnicy, bo na obu każda gra chodzi dobrze
gtx 960 4GB, r9 380 4GB, r9 380X 4GB, ta ostatnia może być w niektórych tytułach minimalnie wydajniejsza od tych dwóch wcześniejszych, ale znowu dochodzą czynniki - jaki tytuł, jakie detale, jak mocno podkręcone karty itd, laikowi będzie wszystko jedno którą z tych 3 krat kupi
GTX 970 ma zauważalnie wyższą wydajność od wcześniej wymienionych kart (wadą jest 3.5 GB VRAMU, 0.5 GB powolnego), alternatywa to r9 390, ma więcej VRAMU, a wydajność jako całokształt może być gorsza, ale najlepiej wygooglować tytuły iluś gier i zobaczyć czy strata fpsów w gorszej dla jednej karty grze jest duża, czy raczej niewielka. Do tego dochodzi podkręcanie kart, które w przypadku jednej z tych kart może dać fajny wzrost wydajności.
Google, wpisanie -> nazwa gry test purepc
i masz fpsy dla wielu kart
Procesor: Intel Core i5-6400 2,7 GHz-3,3 GHz
Płyta główna:MSI H110M PRO-VD
RAM: Kingston HyperX Fury 8 GB DDR4
Karta graficzna: Gigabyte GeForce GTX 960 4 GB Windforce (obsługuje DirectX 12)
Dysk SSD:Crucial BX100 120 GB
Nośnik danych: Seagate Barracuda 7200.12 1000 GB (1 TB)
Napęd optyczny: Samsung SH-224DB/BEBE
Obudowa: Zalman Z1
Zasilacz: Thermaltake Smart SE Modular 530 W
Cena całego zestawu: ok. 3180 zł
Źródło: pclab.pl/art52777-15.html