gry z nieprzewidywalnymi patrolami
Szukam gier z dowolnego gatunku na PC z NPC, którzy mają bardziej nieprzewidywalną ścieżkę patrolową. Znudziło mnie skradanie w grach, gdzie NPC idzie z punktu A do B (ewentualnie jeszcze punktu C) i powtarza w nieskończoność te 2, 3 punkty, wtedy mogę co do setnej sekundy przewidzieć zachowanie wszystkich. Nie oczekuję wielkiego rozbudowania patrolowanej ścieżki, ale niech zamiast 2, 3 punktów, będzie 10 punktów wybieranych losowo przez daną postać, tak bym nie miał pewności, czy gość czasem w połowie pomieszczenia nie zawróci, albo nie skręci gdzieś, albo czy inny NPC nie wpadnie do pomieszczenia, choć wcześniej przez 2 minuty nie wpadał w ogóle, ale 1, 2 punkty miał ustawione na to pomieszczenie i tak wylosowało.
Dobrze by było, by w grach nie było celowo zrobionych głupich wejść na pilnie strzeżony teren, bo wiele razy widziałem jak super tajna baza wojskowa miała szyby wentylacyjne, w których zmieściłby się słoń, a kratka wychodziła na zewnątrz i odkręcało się ją w aż dwie sekundy. Albo super tajne więzienie lepsze niż guantanamo mające 2 dziury w płocie, a w trzecim miejscu przez 1 metr uszkodzony drut kolczasty na górze, by gracz mógł wejść górą, a do tego kolejne miejsca to rura ściekowa o średnicy 2 metrów, która prowadzi do tajnego pomieszczenia dowodzenia.
Fallout 3, S.T.A.L.K.E.R-y, The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, Batman: Arkham Asylum oraz Arkham City (są etapy skradankowe z wykorzsyaniem gadżetów Batmana :)), Far Cry 3 (można atakować po cichu obozy).