Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Gothic 3 Enhanced Edition - Balans Alternatywny

06.07.2011 17:04
1
matik109
42
Senator

Gothic 3 Enhanced Edition - Balans Alternatywny

O co chodzi? Co daje ta opcja?

EDIT: Oj, źle to napisałem, już poprawione.

Dzięki za wyjaśnienie. Raczej to wyłączę, bo jestem początkujący w grach RPG.

06.07.2011 17:06
2
odpowiedz
zanonimizowany645553
3
Senator

To daje, że dostajesz mniej doświadczenia za questy i zabijanie potworów, przedmioty mają bardziej zbalansowane ceny(już nie kupisz za grosze ognistego miecza który starczał do końca gry) i nie możesz kupić zbroi dajmy na to paladyna dopóki nie będziesz miał 75 reputacji u buntowników..

06.07.2011 17:10
fazikjunior
3
odpowiedz
fazikjunior
154
eXtreme

Jednym slowem - gra stanie sie trudniejsza i aby zdobyc lepsze eq, musisz sie wiecej natrudzic.

02.12.2017 18:31
👍
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Dradgor
1
Junior

Ja mam włączony balans alternatywny i mam postać kusznik mistrz, topór mistrz , miecz mistrz , tarcza mistrz, kula ognia, fala ognia, meteor, deszcz ognia, siła 350 , zręczność-zdolności łowieckie 190 . i level 78 w skrócie jestem doświadczonym graczem gothica 1,2,3 i wiem jak grać ale dla początkujących polecam wyłączyć B.A - Balans Alternatywny dla początkujących graczy którzy se z agresywnymi dzikami nie dadzą rady na łatwym poziomie trudności i 12 levelu nie wiem jak ale jest to możliwe ale jeżeli chcesz w czuć się w klimat w technikę walki w surowość to włącz ten balans bo poczujesz co to jest "Gothic". Ten komentarz jest pisany późno ale mam nadzieje że coś tam wytłumaczyłem nie twórcą pytania ale graczom w wyborze

02.12.2017 18:51
CyberTron
4.1
2
CyberTron
110
Imperator Wersalka

Chciałeś się tylko pochwalić brakiem innych (lepszych) gier do ogrania, a przy okazji zgarnąłeś order złotej łopaty.

03.09.2018 20:43
4.2
GothicowiecPL
1
Junior