Witam
Wiem, wiem powinienem pisać z tym problemem do Battle.net i tak też zrobiłem.
Sprawa wygląda następująco... kupiłem grę Diablo 3 zarejestrowałem się no i grałem aż tu po jakimś czasie
po wpisywaniu hasła nie mogłem się zalogować do gry po czym nie mogłem grać, napisałem do Battle.net
że prawdopodobnie ktoś mi zlazł na konto i tym samym mi je ukradł, napisali mi adnotację, że te konto co miałem
zablokowali, bo mi się ktoś włamał. Napisali też bym stworzył inne konto i napisał do nich dane nowego konta czyli
- nazwa konta
- nowe pytanie i odpowiedź i ogólne dane nowego konta
Zrobiłem jak chcieli, ale od paru dni jest bez odzewu z ich strony, nie po to wydałem (wtedy jakieś 190zł) by teraz nie grać...
Miał ktoś podobny problem? jeżeli tak to prosiłbym o pomoc, bo nawet nie ma do nich numeru tel. by się jakoś inaczej z nimi skontaktować. Z góry dzięki za pomoc.
Hehe aha no tak jednak jest :P patrzałem tylko na pudełko z grą no i w email :P dzięki