Czy uznali gwarancje?

Forum Komputery
Odpowiedz
25.03.2011 16:11
1
odpowiedz
Dawid8910
88
Jestę Hejterę

Czy uznali gwarancje?

1. Total Requested Quantity : 1
2. Total Clean Received Quantity : 1
3. Total Expected Not Received Qty : 0
4. Total Discrepant Quantity : 0
5. Total Return Unrepaired Quantity : 0
6. Total OOW Charges : 0.00

Dear Sir or Madam,

Your RMA (Return Material Authorization) Number is .
Your Order ReferenceNumber is .

This document details the RMA as received. If there are any differences from the Order Acknowledgement, pleaseamend your records accordingly.

If your Return Acknowledgement Line 5 shows the Total ReturnUnrepaired Quantity (RUR) greater than 0,then we have determined that your RMA includes products that are not covered by Seagate's warranty and Seagate has no obligation to replace these products. Your warranty claim for these products has therefore been rejected as invalid.

For a full list of all conditions not covered by warranty, please reference warranty statement supplied with the product and also reference our Seagate Return Policy on our website at www.Seagate.com. Please also reference the Seagate Warranty Void Checklist on our website under Warranty Support and Returns Assistance as a visual aid for items thatSeagate will not accept as a justified warranty claim.

The aforementioned product(s) will be Returned to you Un-Repaired. Please be advised that you must pay all applicable duties and customs charges for shipments to and from Seagate. You may also be required to pay freight costs associated with returningthe product(s) to you.

If no arrangements have been made 30 days after this notice, you will automatically release ownership of the drives to Seagate(not applicable to AMER(US,Canada and Brazil))

Tłumaczyłem to sam, troche przy pomocy google translate i wychodzi że gwarancja jest uznana, ale nie jestem pewny.
Ktoś kto dobrze zna Angielski niech powie co z tego wywnioskował.

25.03.2011 16:14
2
odpowiedz
zanonimizowany661458
26
Senator

The aforementioned product(s) will be Returned to you Un-Repaired.

Wspomniany produkt zostanie zwrócony do Ciebie nie naprawiony...no i dalsza część tego jest o tym iż możesz ponieść koszta zwrócenia towaru do Ciebie, cło itd

25.03.2011 16:15
kjx
3
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate

The aforementioned product(s) will be Returned to you Un-Repaired. Please be advised that you must pay all applicable duties and customs charges for shipments to and from Seagate. You may also be required to pay freight costs associated with returningthe product(s) to you.

Zwrócą nie naprawiony i jeszcze obciążą Cię kosztami przesyłki.

edit: Się spóźniłem :)

25.03.2011 16:20
wysiak
4
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

"we have determined that your RMA includes products that are not covered by Seagate's warranty and Seagate has no obligation to replace these products. Your warranty claim for these products has therefore been rejected as invalid."
Cokolwiek tam wyslales nie jest objete gwarancja Seagate'a, i Seagate nie ma obowiazku tego wymieniac. Twoj wniosek o naprawe/wymiane gwarancyjna zostal z tego powodu odrzucony.

25.03.2011 16:20
5
odpowiedz
Dawid8910
88
Jestę Hejterę

If your Return Acknowledgement Line 5 shows the Total ReturnUnrepaired Quantity (RUR) greater than 0,then we have determined that your RMA includes products that are not covered by Seagate's warranty and Seagate has no obligation to replace these products. Your warranty claim for these products has therefore been rejected as invalid.

Jak z tego zrozumiałem to wychodzi ze jak jest powyzej 0 to zwracają nie naprawiony produkt. A jak jest równe zeru to wychodzi że zwracają nówkę.

5. Total Return Unrepaired Quantity : 0

Ale tak jak piszecie jest ta linijka z The aforementioned product(s) will be Returned to you Un-Repaired.

No cóż. Z ich winy nie uznali mi gwarancji, a tera bede musiał za przesyłki im jeszcze bulić i nowy dysk kupić. ych. dzięki.

[4]dysk jest maxtora ale maxtor jest pod dowództwem segata, i jakoś jak wypełniałem wniosek o gwarancje na ich stronie prowadzając numery dysku gwarancja była ważna i jakoś przyjęli bez problemu zgłoszenie.

25.03.2011 16:24
6
odpowiedz
Kharman
168

Jeśli to cała informacja od nich, to jak dla mnie jest to wyłącznie zawiadomienie że otrzymali co im wysłałeś.

Oj wysiak --> If your Return Acknowledgement Line 5 shows the Total ReturnUnrepaired Quantity (RUR) greater than 0, jest? Nie jest, więc się nie tyczy.

25.03.2011 16:28
7
odpowiedz
_MyszooR_
12
Legend

skoro dysk zwalony, to nie odbieraj go, po co masz bulic za przesylke, skoro i tak dysk wyrzucisz ? nie odbieraj , niech sie wala :)

25.03.2011 16:29
graf_0
8
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Zgodzę się z Kharmanem - to jest zawiadomienie że dostali od ciebie paczkę i nadali RMA.

25.03.2011 16:30
wysiak
9
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Rzeczywiscie, Kharman ma racje, przelecialem tylko po lebkach - my bad.

25.03.2011 16:30
10
odpowiedz
Dawid8910
88
Jestę Hejterę

to prawie całe zgłoszenie, przed tym urywkiem co dałem, są moje dane i ich firmy a na końcu linki do mejla i "z poważaniem segate". nic znaczącego, a dzisiaj dostałem wiadomość że dysk został odesłany. i ogolnie to nie rozumiem dlaczego piszą do mnie z zagranicznego serwisu Segate, jak dysk został oddany do polskiego oddziału.

SEAGATE TECHNOLOGY INTERNATIONAL

Your order has shipped!

===============================================================================
ORDER NUMBER: 84635771
===============================================================================

SHIP TO: BILL TO:

SHIPPING DATE: 03/25/11 CARRIER NAME: DHL EXPRESS
TRACKING NUMBER: TBD
LIN PRODUCT NUMBER PRODUCT DESCRIPTION SHP QTY
--- --------------------------- ------------------------ ----------
1 9BX154-303 ST3500320AS 1

-----------
TOTAL: 1

25.03.2011 16:32
BioBuster
11
odpowiedz
BioBuster
52
Generał

Też powiedziałbym, że to na razie potwierdzenie otrzymania zwrotu. Aczkolwiek dość niefortunnie sformułowane. "aforementioned product(s)" zdaje się dotyczyć tych z linii 5 "Total Return Unrepaired Quantity", których w Twoim przypadku jest zero.
A tak z ciekawości, to czemu wysyłałeś reklamację do producenta a nie załatwiałeś tego w sklepie?

edit: Aha, widzę powyżej, że nie wysyłałeś reklamacji do producenta. Cofam pytanie.

25.03.2011 16:37
12
odpowiedz
Dawid8910
88
Jestę Hejterę

[11] wszystko dobrze przeczytałeś. odesłałem do producenta. POLSKIEGO SEGATE. Który można było wybrać gdy wypełniałem zgłoszenie, ale dziwne że piszą do mnie z zagranicznego. Do sklepu nie zwracałem bo kupowałem dysk na allegro, wolę oddać to do oficjalnej firmy niż męczyć się ze sprzedawczykami z allegro.

Więc dobrze zrozumiałem wszystko i gwarancja została uznana? bo dysk dzisiaj został odesłany jak widać w moim poprzednim poście. Tylko takie to pogmatwane, że nie mogę zajarzyć tych wszystkich faktów,

25.03.2011 17:54
Herr Pietrus
13
odpowiedz
Herr Pietrus
238
Jestę Grifterę

Tak, dostali twoj dysk - punkty 1 i 2. Cale to wyjasnienie dotyczy tylko ewentualnie przeslanych don, a nie objetych gwarancja produktow, jednak jak widzisz w pkt. 5 widnieje sliczne 0,00

A niektorym polecam sprawdzic co znaczy aforementioned :)

Forum Forum Komputery
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl