Czy są jakieś wieści w sprawie nowego Unreala? Nowy Unreal Engine chyba już jest...
Pamiętam, że po premierze Unreala III pojawiły się pogłoski, że z powodu ogromnej ilości pirackich wersji gry, nowa część nie pojawi się na PC. Nie chce mi się jednak w to wierzyć.
wierz w co chcesz, zreszta nie ma to zadnego znaczenia bo nikt nic o nowym unrealu nie mowi
Unreal miał tylko dwie części, gra z trójką należy do serii Unreal Tournament. I tak, wierzę w to, że nieprędko zobaczymy kolejną cześć. Aż trudno uwierzyć w porażkę UTIII. Jedna z najbardziej znanych marek w growym świecie, bardzo wysoka jakość produktu i tylko czterdzieści tysięcy sprzedanych egzemplarzy na PC, łącznie z innymi platformami niewiele ponad jeden milion... Podczas gdy sprzedaż każdej kolejnej części Gearsów nie schodziła poniżej pięciu milionów na jednej platformie. Wracając do tematu, kiedyś ktoś z Epica mówił, że zespół chętnie wróciłby do serii, ale na razie nie mają tego w planach. Pamiętam, że kiedyś było powiedziane, że przy 40 tysiącach sprzedanych egzemplarzy na pecetach było 30 czy 40 milionów prób wejścia na serwery z różnych kluczy. Ja osobiście po czymś takim obraziłbym się na graczy komputerowych co najmniej na dekadę. Bleszinski też wspominał, że po zagraniu w Skyrima marzy mu się powrót do Unreala (nie UT), który był właśnie FPS'em skupiającym się także na eksploracji. Ale Ciffy już w Epicu nie pracuje.
EDIT: Myślę, że jeśli powstanie kolejny Unreal Tournament, to będzie on grą free2play. Niekoniecznie robioną przez ten główny zespół Epica, tylko przez jakieś studio, które ten posiada. Taki model biznesowy (f2p) staje się ostatnio bardzo popularny i głupią rzeczą z strony Epica byłoby nie próbować robić czegokolwiek na tym polu. Unreal Tournament wydaje się być do tego idealnym kandydatem.
Piractwo to raz, dwa że w tym samym roku pojawił się CoD:MW, który zapoczątkował modę na strzelanki w czasach współczesnych/niedalekiej przyszłości.
Z UT3 i tak najlepiej wspominam ścieżkę dźwiękową (Di Prisco spisał się na medal)...
@up
40tys vs 30-40mln? Nie wiem czemu ale przypomina mi to tekst kogoś z ID (chyba samego Carmacka) który był zdumiony zainteresowaniem Polaków jeśli chodzi o Quake Live bo nie sprzedało się wiele egzemplarzy Quake 3 Arena w naszym kraju.
Nie dziwiło mnie to, prawie 200zł w czasach, gdy ludzie zarabiali po 800zł...
kiedyś było powiedziane, że przy 40 tysiącach sprzedanych egzemplarzy na pecetach było 30 czy 40 milionów prób wejścia na serwery z różnych kluczy
Dokładnie, właśnie o tą informację mi chodziło. Wtedy to Epic zapowiedział, że nie wyda nowego UT na PC.
Jeszcze dla jasności dodam, że miałem na myśli UT, (nie Unreal).
Też nie wiem dlaczego UTIII nie odniosło sukcesu. Jak dla mnie w zasadzie nie ma lepszej pozycji do gry online.
To raczej proste - próg wejścia był za wysoki.
Moja przygoda z multi w Q3 cyz UT była równie którka co bolesna.
Dzisiejsze shootery nie są tak bolesne choć i tak zdarzają się pechowcy co i w CoD łomot dostają, a przecież bywają przypadki gdzie ludzie mając CoDa za pierwszy kontakt z grami video (w ogóle) radzili sobie dobrze.
Choć BF3 udało się prawie zachować klimat starych FPSów multi na mapie Metro. Ten deszcz granatów i rakiet...
tak z ciekawosci, bo nie jestem w temacie.. skad kase biora gdy jest to free to play a gdy nie ma itemow ktore sprzedaja?
poza reklama swojego silnika...
@Azerath,
Pamiętam, że kiedyś było powiedziane, że przy 40 tysiącach sprzedanych egzemplarzy na pecetach było 30 czy 40 milionów prób wejścia na serwery z różnych kluczy.
Nie machnąłeś się o jedno zero ? Wiadomo PC= piractwo bijące wszelkie rekordy, ale pomimo wszystko ciężko przychodzi mi uwierzyć w 30-4o milionów. Nie były to czasem 3-4 bańki ? Serio pytam z czystej ciekawości, bo wiem, że UT 3 się sprzedał słabo, ale umknęła mi gdzieś wiadomość, że na blaszaku był masowo piracony.
FBI pracuje nad nową wersją silnika Matrix
sztuczna rzeczywistość będzie jeszcze bardzie rzeczywista
niestety sztuczna inteligencja co nas otacza nie zostanie ulepszona
lordpilot --> Jakiś czas po premierze podano (o ile dobrze pamiętam) ze sprzedano około 40 tys. kopii gry, a prób wejść z pirackich wersji bylo około 10 milionów, wiec całkiem możliwe, że później tych prób było jeszcze wieęcej...
Poszperałem trochę i dowiedziałem się, że informacja o 40 milionach prób wejścia z różnych kluczy miała swoje źródło w jakimś wywiadzie, jednakże Rein zapytany o to, odpowiedział, że nigdy niczego takiego nie mówił, i że w Epicu nie monitorują nielegalnych prób wejścia na serwery.
Dessloch - coś muszą sprzedawać, czy to przedmioty w grze, czy to dodatkowe mapy, czy to możliwość szybszego rozwoju. Jakoś zarabiać muszą. id Software próbowało oprzeć Quake Live na reklamach na stronie i wewnątrz gry, ale model się nie sprawdził i musieli wprowadzić jakieś dodatkowe opłaty. Mimo, że gry są za darmo, to i tak spora część użytkowników w przeciągu 10 miesięcy wyda na grę jakieś 100 czy 150 dolców i inwestycja się twórcom zwraca.