Minimalne wymagania to niby: Intel Core 2 Duo 2,8 GHz lub AMD Athlon X2 2,8 GHz...
Wierzyć mi się nie chce. Może to ktoś potwierdzić? Myślałem, że zrobię prezent komuś na Święta, kto posiada dosyć starego kompa (Athlon XP Barton 2600+), ale dobrze, że zerknąłem na wymagania...
Przy okazji zapytam czy jest jakaś w miarę nowa platformówka która pójdzie na tym procku? Karta graficzna w tym kompie to HD3850 512MB.
Osobiscie nie wyobrazam sobie tej gry na jednym rdzeniu, wiec proponuje wybrac inny prezent.
[4]
Giana jest idealnie zoptymalizowana, a drugi rdzen wykorzystywany jest miedzy innymi do fizyki oraz bardzo wymagajacej obliczen animacji "przejscia" pomiedzy swiatami.
Legenda wrocila ;) Sporo czasu spedzilem przy tej gierce na moim Commodore :)
Tutaj jest demo, możesz sprawdzić:
http://gianasisterstwisteddreams.com/download/
Z chęcią bym pomógł, ale tak się składa, że mój najszybszy jednordzeniowy komputer ma zdecydowanie zbyt słabą kartę graficzną, by ta gra zadziałała.
Jednak z tego co widziałem, gra może dość dobrze działać na jednym rdzeniu. W grze nie ma praktycznie logiki, ot kilkoma skryptami zostały opisane co ważniejsze kolizje między obiektami na silniku fizycznym. Taki gameplay spokojnie można uruchomić na jednordzeniowym smartfonie, a co dopiero na komputerze stacjonarnym.
Pytanie tylko jak bardzo da się zmniejszyć detale, bo gra jest dość przeładowana graficzna. Ilość modeli na ekranie jest spora, a do tego jest dynamiczne oświetlenie i cienie. Teoretycznie karta graficzna powinna wykonać większość roboty, ale nie mam pojęcia jak to wygląda na użytym przez nich silniku.
Likfi znowu sie przyczepie :)
Widziales jak wyglada zmiana swiata w tej grze ? Prawie cala animacja wyglada na morphing i napewno w jakims mniejszym stopniu uzywane sa przeksztalcenia na kosciach, co jest masowym przeksztalceniem geometrii i tym wlasnie zajmuje sie procesor, potem dane wysylane sa do grafiki. Watpie, zeby przy najmniejszych detalach udalo sie udzwignac taka animacje majac grywalne fps`y, nawet jesli uzyty bylby instancing. Poza tym grafa ma "waskie gardlo" czyli procesor i sporo jej mocy marnuje sie.
Nie no, taka sobie platformówka, a zalecane wymagania to i5? Nie lubię tego powiedzonka, ale no bez jaj! :)
Hmmmm w wymaganiach Deadlight pisze tylko: procesor 2 GHz. Myślicie, że w tą grę udałoby się zagrać?