Witam. Posiadam dosyć stary komputer HP. Pytanie do was: Opłaca sie pakować w niego nową kartę graficzną, procesor, czy muszę kupić nowego PC'ta? Komputer jest mi potrzeby praktycznie tylko do grania. Nastawiam sie na granie w starsze tytuły np. Battlefield BC 2 itp... Nie mam za dużo kasy i muszę się dokładnie dowiedziec co i jak. W sprawach tych jestem kompletnie zielony wiec licze na wasza pomoc.
Mój aktualny PC:
RAM: 3 GB
Karta graficzna: NVIDIA GE force 9300 GE
Procesor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+ 2.10 GHz
(Chce go przerobić [jeżeli sie da] tak, żeby smigał BBC2.)
Musisz podać najpierw kwotę, którą jesteś w stanie przeznaczyć na ten cel.
Nie wiem co trzeba będzie kupić. W tej chwili mam do wydania około 300 złotych. W razie czego dozbieram pieniądze jeżeli będzie to konieczne.
*Aha! Podaj jak możesz inne parametry "piecyka", bo po tych nie wiem na czym mam bazować.
*Po tym co napisałeś wydaje mi się, że komp cały do wymiany
Za 300 zł do BfBC2 nie da rady chyba że tylko grafike :/
Dojade do domu to pomyślę.
Tu macie płyte główna (całkowicie nie wiem o co w tym biega wiec wklejam z EVERESTA całosc.)
ID płyty głównej 06/10/2008-MCP61P-6A61KE11C-00
Nazwa płyty głównej Nieznane
Co jeszcze podać?
Czyli masz ram raczej DDR2. Bo to stara płyta
Ja bym zrobił tak:
- dokup grafikę : ASUS GeForce 8800 Ultra za około 200zł ( możesz kupić jakąś mocniejszą za 300 zł, droższej sie nie opłaca bo ci procek będzie ją ograniczał
- poproś kogoś kto się na tym zna o podkręcenie procesora. Jakiegoś kumpla, nie wiem... Tylko jeśli ten ktoś tego nie potrafi to możesz stracić procesor!
- dokup 1gb ramu ...i powinien bfbc2 iść na full/wysokich detalach ( chyba! )
Edit! Ta opcja przy zasilaczu minimum 400W ~
Okej, dzięki. Odezwę się za jakis czas i Ci powiem co i jak.
A czy taka była by dobra?: http://allegro.pl/grafika-gigabyte-gt520sl-1gb-ddr3-super-cena-nowa-i2238696528.html
Nie.
Możesz powiedzieć dlaczego?