Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Co polecił by dobry pomocnik na forum. Pomocy w zakupeiniu części do komputera.Szczegóły w opisie.

23.03.2014 02:34
👍
1
zanonimizowany986074
1
Junior

Co polecił by dobry pomocnik na forum. Pomocy w zakupeiniu części do komputera.Szczegóły w opisie.

Cześć! jestem na forum świerzak i w tych tematach tak samo jestem zielony. Mam zamiar podrasować mojego starego grata. Gruchot przeżył już trochę i sterowników nie ma też za najlepszych:

Karta graficzna to: intel(r) 82845g graphics controller
Procek: intel(r) pentium(r) 4 cpu 2.40ghz
Pamięć:1 gb ramu. Dysk twardy jeden o pojemnośći 75 gb
Płyta główna:
Nazwa płyty głównej Intel Sea Breeze D845GVSR

Chciałbym żeby na nim śmigały takie gry jak lol(LEAGUE of LEGENDS), SAMP(san andreas multi player), battlefield play 4 free , BFbd2,call of duty Modern warfare 1 i 2 oraz wiele innych wspaniałych gier. Głównie chodzi o to żeby komp nie był taki najgorszy i dało się coś na nim robi zależy mi także na wymienionych powyżej grach. Zwracam się z prośbą do forumowiczów o doradzenie mi co mam wymienić w kompie na takie wymagania jak pisałem wcześniej o grach . Jżeli chodzi o pieniądze to mój budżet na to wynosi 700 zł maks do tysiąca.
Prosiłbym najlepiej o linki z dostępem kupna tych sugerowanych przedmiotów. Wydaje mi się że do wymiany napewno będzie płyta główna, karta graficzna,dorzucić ramu, idokupic dysk oraz moze procek.

23.03.2014 02:41
2
odpowiedz
zanonimizowany453591
62
Senator

Wszystko wymienić. Za 1000 zł już da radę złożyć jakąś budę, wiadomo że bez szału, ale za to z możliwością modernizacji w przyszłości.

http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komputer_kupic_zestawy_komputerowe_na_luty_2014 Tu masz zestawy w różnych cenach. Potem dokupisz jakąś kartę graficzną i gitara.

23.03.2014 04:34
😃
3
odpowiedz
zanonimizowany986074
1
Junior