Co potrzeba wymienić? Wkładkę? Sam zamek ten z 3 bolcami? Sorry jeśli używam złej terminologii.
Nie da się żyć jak wracam do domu w nocy i budzę całe mieszkanie albo jak ja śpię i ktoś późnym wieczorem przychodzi to ja zostaję z armaty obudzony...
http://www.youtube.com/watch?v=oodGRwxpDhI&feature=youtu.be - filmik o co się rozchodzi
Zależy. Może być to wina zawieszenia jak i samej obróbki drzwi ( mogą być np. wadliwe wygięcie ). Trochę się na tym znam. Uwierz :P
eDIT: Dopiero teraz skapłem się że chodzi o zamek a nie o drzwi. Tak trzeba wymienić. Zamek wygląda na solidny. Może go naoliwić ?
Przynajmniej jak ci się włamią to się od razu obudzisz :P
Nie wracaj(cie) późno do domu.
Teraz zobaczyłem, że w samym pokrętle jest mały kołeczek wbity tak, że chyba nie da się tego pokrętła wyjąć...nosz gerda jego mać!
Rod - a coś w temacie co może pomóc?
Nie jestem technikiem ani specem od drzwi, ale ja bym naoliwił lub wezwał speca, a nie pytał o poradę tutaj.
A głośne drzwi to w sumie dobry alarm. :)
Mam podobny zamek i też trochę trzaska, ale nie aż tak...
Ja zazwyczaj w nocy staram się po prostu bardzo powoli nim ruszać i wtedy kliknięcie jest mniejsze, mniejszy przeskok niż kręcenie nim z całej siły. Na początku zakręcałem rękę w ręcznik i to tłumiło dźwięk. :D Aczkolwiek u mnie nie jest to tak głośne i nic z tym nie robiliśmy.
Jak jakieś spece wymieniały Ci drzwi, to do nich się kieruj, u nas jak się stało coś to przyszli, naprawili i poszli.
Wkładka nie ma tu nic do rzeczy, jak już to zamek. Zresztą tego typu zamki tak już mają. Może wystarczy wolniej przekręcać.
Teraz zobaczyłem, że w samym pokrętle jest mały kołeczek wbity tak, że chyba nie da się tego pokrętła wyjąć...
Mówisz o gałce którą zamykasz zamek? Z tego co wiem wkładkę odkręca się od boku(tam gdzie te bolce są)
wymiana zamka ( wkładki ) nie ma nic wspólnego z tym zabolcowanym pokrętłem.