ASG - Beretta - warto?

Forum Moje Hobby
Odpowiedz
03.03.2013 02:05
Hellmaker
😊
1
odpowiedz
Hellmaker
261
Legend

ASG - Beretta - warto?

Taka o:
http://asghobby.pl/pistolet-asg-beretta-elite-ii-kal-6mm-co2.html

Nie znam się na tym kompletnie, a zaszła potrzeba zakupienia takiego cosia :)
Wiem, że tu mrowie ASGowców, więc mam nadzieję, że dostanę jakieś sensowne odpowiedzi :)
Ewentualnie jakie sklepy moglibyście poradzić, czy jaki rodzaj takiego sprzętu.
Generalnie są chyba tylko trzy wymagania :)
1. Pistolet - Beretta.
2. coś co nie rozsypie się w połowie pierwszego magazynka.
3. NIE Green Gas.
no może i punkt 4. W jakiejś rozsądnej cenie, a nie 2000 zł z tuningiem :)

A tak - sensowna celność przy ok. 10 (15?) metrach, a nie żeby mi kulka wyturliwała się z lufy :)
Strzelanie głównie w warunkach "stabilnych" (nie w terenie przy różnej pogodzie i temperaturze).

Co należy kupić na początek do kompletu (kulki to wiem (tyle, że nie wiem czy 0.12 czy 0.20) :D, jakiś zestaw do czyszczenia, kaburę, baterie/akumulator w wypadku elektrycznego, czy co tam jeszcze). Munduru i reszty ekwipunku nie liczę - chodzi o sam pistolet + okolice.

Jak trzeba dodatkowych informacji to pytajcie :)

P.S. Nie, nie dla mnie :P

03.03.2013 02:26
PrzemoDZ
2
odpowiedz
PrzemoDZ
144
Legend

Dlaczego nie Green Gas?
Niewiele drożej można dostać replikę od KJW, która będzie znacznie lepiej odwzorowana (poza oznaczeniami producenta, ale obsługa będzie identyczna jak ostrego odpowiednika), oraz będzie miała większą moc.

Do broni krótkiej wystarczy że dokupisz kaburę i drugi magazynek- niczego więcej nie potrzeba. Jeśli jednak ma do być rozpoczęcie przygody z ASG, to znacznie lepiej od razu kupić broń główną (już za ~400zł można dostać przyzwoitego elektryka), a boczną dokupić z czasem (albo kupić jakąś niedrogą sprężynówkę).

03.03.2013 02:41
Hellmaker
3
odpowiedz
Hellmaker
261
Legend