Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Aktualizacja androida w Samsung Galaxy Ace 2 - pytanie

01.05.2013 12:36
1
czesip389
56
Mama mi pozwolila

Aktualizacja androida w Samsung Galaxy Ace 2 - pytanie

Witam. Chciałbym zapytać, jak to jest z tą aktualizacją andorida w do wersji 4.1.2 do Galaxy Ace 2? Czytałem artykuły, i nigdzie nie ma go do pobrania. Jest jakaś możliwość aktualizacji? Próbowałem Kiesem, i nic nie znalazło. Jestem w tych sprawach zielony, więc mógłby mi ktoś podesłać link z aktualizacją tego androida w języku polskim, o ile wogóle takowa jest? I do tego prosiłbym o wytłumaczenie jak to zaaktualizwoać, z góry dzięki za odpowiedź, pozdro.

01.05.2013 12:44
2
odpowiedz
Thun
179
Senator

Od kogo masz telefon? Czysty ze sklepu czy od jakiegoś operatora?

Bo jak od operatora brandowany - to musisz czekać aż udostępnią swoją wersję.

Dodatkowo afaik dostępna jest póki co tylko wersja romu przeznaczona dla Portugalii - co wcale nie przeszkadza by ją zainstalować u siebie.

Wszytko co potrzebujesz, masz tutaj: http://forum.android.com.pl/f697/jelly-bean-official-4-1-2-i8160xxmc8-csc-tmn-akt-23-04-2013-14-20-a-283445/

01.05.2013 12:48
3
odpowiedz
czesip389
56
Mama mi pozwolila

Telefon od T-Mobile. Wersja portugalska jest oficjalna, i jest ogólnie stabilna? I mając telefon od operatora nie mogę zainstalować tego andorida z linku którego podałeś?

01.05.2013 12:54
No,Luke | your father!!
4
odpowiedz
No,Luke | your father!!
53
Capitan Price

Niestety jest mała szansa, że dostaniesz update na swojego Ace 2, Dlaczego? Bo Samsunga nie "obchodzą" już telefony starszego typu, ja mam galaxy SII i ledwo co dali oficjalny ROM i to też tylko w USA, a do Europy podobno jeszcze trafi, więc ściągnęłem sobie jakąś Polską wersję Jelly Bean i mam. Po prostu masz telefon, który po pół roku od wydania już nikogo nie obchodzi jak np. teraz SE Neo V.