Witam
Pogrywam sobie w Unity na takim sprzęcie: (aa na fxaa/reszta na ultra)
8ram
GTX660OC (gigabyte)
i5 3, 2GHz
Gra chodzi w 30fpsach, co mi w zupełności wystarcza. Jedynym problemem są dziwne dwusekundowe ściny, co parę minut. Obniżanie detali nic nie daje (jako ciekawostkę dodam, że na najniższych liczba fpsow pozostaje ta sama, brawo Ubi :D)
Znalazł ktoś sposób na to cholerstwo?
Próbowałem już sposobów w stylu odłączania się od neta, najnowsze patche itd. Niestety u mnie nic to nie wskurało.
Oczywiście próbowałem już tego, zero efektu. Czytałem sporo na zagranicznych forach i ten problem występuje na o wiele lepszych konfiguracjach, więc myślałem, że to może nie jest wina sprzętu do końca, ale teraz sam już nie wiem.
Wygląda to tak:
www.youtube.com/watch?v=Pn0sFqEdu-o
Za każdym razem włosy i szaty postaci podskakują, a kamera obraca się jak szalona w randomowym kierunku.
Pod tym filmem jest coś takiego:
In NVIDA Control Panel, under the configure surround and PhysX section, changing the setting PhysX Processor to: CPU.
Jeden gość odpisał, że mu pomogło.