Komenda na zmianę ręki, to jedna z popularniejszych komend w CS:GO. W tym tekście wyjaśniamy, czy skorzystacie z niej także w CS2.
 
Macie swoje ulubione ustawienia z CS:GO? Jeśli tak, to pewnie będziecie chcieli, aby towarzyszyły wam także podczas rozgrywek w CS2. Warto o tym pomyśleć, żeby dużo płynniej wejść w aktualizację flagowego tytułu od Valve.
Niestety, deweloper nie przeniósł wszystkich ustawień i komend do nowej wersji gry. Wśród nich znalazła się jedna, z której korzystało wielu graczy.
Podstawowo, wszystkie postacie zarówno w CS:GO jak i w CS2 są praworęczne. Tym samym analogicznie broń znajduje się po prawej stronie ekranu. Część graczy, z różnych powodów, woli jednak, by broń w strzelankach znajdowała się po lewej.
Obecnie wiele strzelanek oferuje opcję zmiany stron. Taka możliwość była również w CS:GO, gdzie dzięki komendzie cl_righthand 0 można było przestawić broń na lewą część ekranu. Tym samym zrozumiałe jest zdziwienie graczy, którzy odkryli, że z CS2 komendę tę usunięto.
To, że część komend i ustawień z CS:GO nie trafi do aktualizacji było wiadome już od pewnego czasu. Jednym z pierwszych, który poinformował graczy o planach developera był ThourCS, który na Twitterze prawie każdego dnia informuje fanów o nowościach związanych z nadchodzącą premierą.

Do gry nie trafiła (przynajmniej na razie) nie tylko komenda na zmianę ręki. Zrezygnowano również z opcji wyłączającej trzęsącą się broń (cl_bobamt), blokadę kamery po śmierci (cl_disablefreezecam), czy pociski wylatujące z naszego karabinu (cl_drawtracers_firstperson).
Póki co, komendy pozostają usunięte i nie wiadomo, czy finalnie trafią do CS2. Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że Valve podąży za standardem konkurencji (jak np. Valorant) i przywróci graczom opcję zmiany ręki w swojej nowej wersji gry.
Więcej:Gracze CS2 są zirytowani, że konkurencyjna produkcja zgapiła mapę z ich gry
14

Autor: Michał Serwicki
Niedoszły fizyk, który został dziennikarzem. Współpracę z GRYOnline.pl nawiązał jesienią 2021 roku. W pracy dziennikarskiej lubi rolę człowieka orkiestry i sam podejmuje się różnych tematów i zagadnień. Gry towarzyszą mu od dzieciństwa. Wychował się na Heroes III, a w przerwach od budowania kapitolu przechodził kolejne generacje Pokémonów, zarywając noce z handheldami. W grach ceni przede wszystkim dobrą historię oraz emocje. Obok wirtualnej rozrywki, grywa w fabularne gry RPG, gdzie jako mistrz gry prowadzi przygody w licznych systemach, na czele z Dungeons & Dragons. Czas wolny od gier spędza przy komiksach Marvela i DC Comics. Jest wielkim fanem twórczości Stephena Kinga i sam próbuje swoich sił w pisaniu.