Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Teenage Mutant Ninja Turtles (2007) | PC

02.01.2007 21:04
😊
1
zanonimizowany421643
1
Junior

Żółwie rządzą!!!! A tak wogóle to w Polsce będą gdzieś za pół roku. ;] :D

14.01.2007 00:25
2
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

Oj, stają mi przed oczami obrazy z dzieciństwa... :D Ja zawsze byłem Rafaelem! ;)

20.01.2007 21:16
fan realu madryt i raula
3
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

szkoda,że fotek nie ma,ale ja grę robi ubisoft można być spokojnym o jakość

23.01.2007 16:32
Leon86
👍
4
odpowiedz
Leon86
124
PREDATOR

Ja z chęcią zagram, i obejrze film:)
http://www.filmweb.pl/Wojownicze+%c5%bc%c3%b3%c5%82wie+Ninja+2007+o+filmie,Film,id=129948

Leonardo the best:-P

29.01.2007 20:34
😱
5
odpowiedz
Krzysiek364
67
Pretorianin

OMG. Pamietam jak gralem w zlowie na pegazusa(az sie lezka w oku kreci)Lubilem to.

29.01.2007 22:31
NSDT
👍
6
odpowiedz
NSDT
13
Pretorianin

Pamiętam jak to oglądałam! Żółwie rządzą!

14.02.2007 22:27
Kolotek
👍
7
odpowiedz
Kolotek
59
Pretorianin

Uwielbiam takie gierki! hehe!

19.02.2007 22:49
8
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

To będzie chyba jedyna nawalanka, w którą zagram od ładnych paru lat :)
Choć uważam, że jednak ta gra oraz nowy film bazują na tej gorszej - według mnie - wersji "turtlesów". Szkoda :(

PS. a screen'y są np. na wersji PS2. Uważam, że Gry-OnLine mogłyby jednak dawać screen'y do każdej platformy, na którą dana gra będzie wydana.

22.02.2007 20:26
😜
9
odpowiedz
zanonimizowany431447
1
Junior

jak to zrobili na silniku popa to musi byc dobre

04.03.2007 11:35
10
odpowiedz
zanonimizowany351713
13
Legionista

hmm ciekawe czy tez bedzie na 4 graczy jak poprzednia czesc :)

18.03.2007 16:38
PAINEKILER
👍
11
odpowiedz
PAINEKILER
91
FC Barcelona

Łezka się w oku kręci, kiedyś zagrywałem się TMNT na Pegasusa. Trzeba będzie odświeżyć sobie pamięć i może pograć w tą część. Gra wygląda na dość solidną komiksowa grafa i inne bajery, i jak zwykle te obawy czy autorzy nic nie popsują:D( Mój ulubiony żółw to Raphael)

20.03.2007 16:48
😊
12
odpowiedz
COLINS**
48
Konsul

Była już chyba jakaś wersja tej gry na PC miałem demo

21.03.2007 06:56
Kolotek
👍
13
odpowiedz
Kolotek
59
Pretorianin

Pograłem już w giere trochę :-D I powiem , że bardzo przypomina Prince of Persia :-D Można biegać po ścianach , akrobatycznie skakac ,bujać się na rurach,odbijac sie od scian i takie inne bajery ! Przyjemna gra ! Polecam ;-)

22.03.2007 08:23
😊
14
odpowiedz
zanonimizowany444927
5
Chorąży

Gra może być fajna , lubie nawet pograć sobiew szybkie gry . Chyba kupie ją sobie !

23.03.2007 23:24
15
odpowiedz
zanonimizowany417760
4
Legionista

pograłem troche i to kilka moich uwag:
-świetna muza przy instalacji (to na plus ;] )
-dużo zaczerpnięte z PoPa ale tutaj jest o wiele szybciej, choć system biegania po ścianach jest beznadziejny (raz postać biegnie po ścianie, a raz robi skok i wpada w przepaść - można dostać frustracji)
-animacja postaci podczas kombosów to nieporozumienie - to powinny być płynne, efektowne ruchy a nie takie koślawe coś
-spodziewałem się jakichś różnorodnych combosów, a tu mamy typowy button mashing PPMa
-możliwość wspólpracy i wymiany turtlesów podczas misji jest fajnym patentem (choć jeszcze tego nie opanowałem do końca)
-nie da się grać na samej klawie (przy 3 wciśniętych klawiszach już nie kontaktuje)

Ogólnie gra się świetnie i przyjemnie oraz wydaje się prosta, ale można się ostro powkurzać, kiedy turtles nie robi tego czego być sobie życzył i znów trzeba powtarzać fragment levelu.

I takie pytanie: jak robić jakieś łączone akcje podczas walki?

25.03.2007 21:15
👍
16
odpowiedz
zanonimizowany357735
0
Senator

"-spodziewałem się jakichś różnorodnych combosów, a tu mamy typowy button mashing PPMa "
dosłownie
w walce wystarczy tylko wciskać jeden czasem dwa przyciski

Akcje łączone robi się przez wciśnięty ALT długo

26.03.2007 00:20
👍
17
odpowiedz
zanonimizowany445644
18
Konsul

Po Prostu Super Gierka :):):)

27.03.2007 20:26
18
odpowiedz
zanonimizowany440816
1
Junior

to chyba cos takiego jak trylogia pop i dobrze!

28.03.2007 20:10
19
odpowiedz
zanonimizowany417760
4
Legionista

juz dawno skumałem jak się robi łączone akcje :)

gierke przeszłem i odinstalowałem, nie chciało mi się cackać z tymi wszystkimi bonusami, PoP lepszy o wiele ale w tutrlesy można też pograć

a najlepszy patent w grze jest wtedy kiedy gra zwalnia (mamy wszystkie gwiazdki) i przytrzymujemy PPM - efekt niczym Sand Storm z Prince'a zabijając jednym cosem :)

31.03.2007 19:44
😱
20
odpowiedz
zanonimizowany447148
1
Junior

ej mam problem w 3 misji:/ jak ide w kanałach do chodze do takich słupów .zawieszam się na pierwszym ale nie moge skoczyć na następne:/ (złów nie doskakuje)macie może jakiś poradnik do tej gry??

06.04.2007 00:49
Tmekm
21
odpowiedz
Tmekm
28
Marson

ma ktoś poradnik do tego mam problem z misja dochodze do takich czy slupow na pierwszym sa pieniadze i nie wiem jak na drugi skoczyc :/

06.04.2007 00:50
Tmekm
22
odpowiedz
Tmekm
28
Marson

Oo nie zauważyłem wypowiedzi up ;p

11.04.2007 19:54
👍
23
odpowiedz
zanonimizowany450552
1
Junior

Grałem w demo jest wypaśne tylko czekac na pełną wersje, ale tylko szkoda, że w polsce nie było premiery tych poprzednich

12.04.2007 15:48
Pablo_291092
😃
24
odpowiedz
Pablo_291092
37
Pretorianin

a jakie ma ta gra wymagania???

13.04.2007 17:57
25
odpowiedz
Neptun 505
29
Centurion

Gra jest fajna i wciąga. Dodając,że jest to (moim zdaniem) najlepsza jak do tej pory gra opowiadająca o przygodach żółwi, mamy całkiem niezłą pozycje.
Przechodzi sie ją jednym tchem ALE!...właśnie jest ale. Tzn. NIESAMOWICIE WRĘCZ!!! IRYTUJĄCO! zrobiony system kamer oraz czasami niesłuchające sie naszych rozkazów żółwie. W grze zręcznościowej jest to istotne, a w tej memy to niesamowicie niedopracowane. Kamera nieraz ustawia sie tak, że nie widzimy pod jakim kątem trzeba gdzieś wskoczyć, i można dostać szału, kiedy kolejny raz próbuje sie przeskoczyć;wydawałoby się;banalną do przeskoczenia przepaść. Ubi Soft pod tym względem poradził sobie świetnie w Prince Of Persia, natomiast widać że w TMNT, programiści nie bardzo przyłożyli sie do pracy pod tym względem. To chyba najsłabszy punkt gry.
Wadą można uznać to że gra jest wtórna...tzn. praktycznie każdy level polega na tym samym-przejście z początku do końca po zgrabnie uformowanych planszach z pułapkami, w miedzy czasie kilka miejsc z bijatyką. Wiec generalnie może sie to wydać nudne (i w rzeczy samej jest nudne ;) ), ale mimo wszystko gra jakimś dziwnym sposobem przyciąga uwagę. Brakuje mi chyba gier zręcznościowych. Jest to całkiem fajna rozrywka.
Do gry wrzucono całkiem sporo bonusów, które możemy odblokowywać itd...jednak nie uważam tego jako jakąś wielką zaletę-to chyba taka próba przyciągnięcia do gry na dłużej, bo w sumie po przejściu jej raczej nie chce sie przechodzić drugi raz.

15.04.2007 22:42
👍
26
odpowiedz
zanonimizowany450695
2
Junior

Gra wymiata!!Super Klimacik!!Bardzo Polecam!!

17.04.2007 11:20
Andromalius
👍
27
odpowiedz
Andromalius
16
Pretorianin

Witam. Świetna giera, super klimacik, akurat pod grass'a :p

24.04.2007 20:34
😒
28
odpowiedz
zanonimizowany454764
1
Junior

koledzy mam problem zainstalowalem ta gierke szystko poszlo spox ale do wlanczania a tu komunikat prosze wlozyc orginalna plyte jak to minac? pomocy

06.05.2007 00:42
29
odpowiedz
mktiger
39
Chorąży

nie moge przejsc glownego bosa, zalatwiam klientow ktorych wzywa wczesniej z kamiennych twarzy, ale jego samego prawie nie moge trafic

07.05.2007 12:22
30
odpowiedz
kaagular
43
Konsul

Niech ktoś powie jak przejść 3 plansze. Problem mam ze skakaniem z rury na rurę. Żółw nie doskakuje do następnej rury i spada w przepaść. O co chodzi?

20.05.2007 10:42
😒
31
odpowiedz
Subikl
24
Legionista

siemanko a ja mam problem w ostatniej planszy (w 16stej) gdzie jestem w windzie i musze skakac na jakies wysuwajace podesty.......prosze o pomoc co mam robic tu........

23.07.2007 09:51
32
odpowiedz
zanonimizowany430839
16
Pretorianin

Bardzo fajna gierka mam nadzieje że wyjdzie w terminie!!

11.09.2007 17:39
👍
33
odpowiedz
Atan!
30
Centurion

Super! Pograłem w demko, spodobała mi się i od razu zamówiłem! Będę miał 15.09-19.09 :)

15.09.2007 10:30
👍
34
odpowiedz
Atan!
30
Centurion

Już mam od wczoraj! Gra jeszcze lepsza niż demko! ;) Tyle, że nie z napisami polskimi tylko z dubbingie... Nie jedyna wpadka GOL ;) Tak samo z Ultimate Spider-Man - też dubbing ;P

16.09.2007 12:24
👍
35
odpowiedz
Atan!
30
Centurion

Widzę, że redaktorzy GOLa czytają komentarze użytkowników :) Dobrze :) Jeszcze jak ktoś zrobi poradnik to na pewno ściągnę, mimo że gra jest łatwa :)

02.10.2007 18:49
👍
36
odpowiedz
zanonimizowany495371
3
Junior

JA MAM GRE SUPER BARDZO FAJNA POLECAM DAJE 10

18.10.2007 13:36
😃
37
odpowiedz
zanonimizowany484447
6
Legionista

Super gra. Tylko troche grafika jaks dupna. Daje 7/10

22.01.2008 12:50
38
odpowiedz
antonius
1
Junior

proszę o pomoc w poszukiwaniu poradnika do gry tmnt wojownicze żółwie ninja

15.02.2008 15:25
👍
39
odpowiedz
Itachi Madara
43
Sennin Mode

Extra gra!Dałem jej 10/10.

24.05.2008 13:56
Zingus123
40
odpowiedz
Zingus123
24
Antyterrorysta

Racja gra dobra

21.06.2008 12:10
Harry M
👍
41
odpowiedz
Harry M
158
Master czaszka

Gra jak racja to racja dobra

01.07.2008 12:32
😈
42
odpowiedz
zanonimizowany563033
3
Legionista

najłatwiejsz gra na swiecie razem z crashdayem mam ją od 28 pazdziernika 2007 i przeszedzlem cala 46 razy

31.07.2008 01:17
43
odpowiedz
zanonimizowany567919
6
Chorąży

lal kiedy zrobia druga czesc bo ta jest nudna

30.08.2008 12:24
👍
44
odpowiedz
[email protected] 16
4
Junior

Antonius poradnik do TMNT znajdziesz na gry.onet

05.10.2008 12:38
👍
45
odpowiedz
zanonimizowany582554
7
Chorąży

Gra jest SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER!!!!! daje 9/10!! ale moim zdaniem tochę za łatwa

21.10.2008 15:52
46
odpowiedz
zanonimizowany563033
3
Legionista

no kiedy ta 2 czesc

21.10.2008 15:53
😈
47
odpowiedz
zanonimizowany567919
6
Chorąży

2 czesc
bedzie odjazd

23.12.2008 13:14
48
odpowiedz
zanonimizowany603930
1
Junior

wygrałem całą grę.16 level jest trudny 4 bosów

25.01.2009 17:28
chop
49
odpowiedz
chop
62
smiech to zdrowie

mam pytanie.Czy to fajna gra.opłaca się ją kupić bo się zastanawiam??

31.01.2009 10:30
👍
50
odpowiedz
zanonimizowany567919
6
Chorąży

chop teraz jest tania!
jest bardzo fajna dobra ale i a łatwa więc jak chcesz ale ja mam kupioną i radze ci też kupic

20.02.2009 22:37
chop
👍
51
odpowiedz
chop
62
smiech to zdrowie

thierry henry 3001-->dzięki.chyba se kupie

20.03.2009 12:30
😊
52
odpowiedz
zanonimizowany628342
3
Junior

Kiedy będzie 2 część na PC??Nie moge sie doczekać:D

13.04.2009 19:33
53
odpowiedz
zanonimizowany576970
11
Legionista

gra jest zarąbista daje 8na10

03.11.2009 17:54
😐
54
odpowiedz
zanonimizowany679378
1
Junior

omg... ma problem w 3 misji ... gdzie z jednej rura na drugą mam skoczyc i powiem ze ta gra to bug i nie da sie tej misji przejsc !!!!!!!!!1 pomocy gg 16156925 a tak to nawet fajna gra :)

28.11.2009 21:37
😡
55
odpowiedz
gutexo
35
Chorąży

holera panowie a czemu ta gra NIE JESTTT PO POLSKUUUU. COŚ TU NIE GRA!!!

31.12.2009 12:21
Avatar__94
56
odpowiedz
Avatar__94
28
King of the Ring

Gra jest zajefajna daje 10/10

13.02.2010 20:52
seba920602
57
odpowiedz
seba920602
129
Team Bring It

Avatar__94 ma rację. Gierka jest naprawdę fajna.

20.02.2010 14:22
58
odpowiedz
zanonimizowany713898
1
Junior

Wie ktos jak ustawic sterowanie padem? :)

17.03.2010 17:19
59
odpowiedz
igi19
19
Chorąży

do końca nie wiem... tak gra fajna lecz złe podejście duchowne - dlaczego wykorzystać gniew w walce? i poco 50 razy powtarzają że w jedności siła, morał mógł być ukryty

29.05.2010 19:53
😊
60
odpowiedz
zanonimizowany723699
5
Chorąży

przeszedłem

13.10.2010 16:26
61
odpowiedz
zanonimizowany730107
10
Chorąży

czy ta gra odpali mi jakoś na zintegrowanej karcie graficznej odpowiedzcie

29.01.2011 15:11
62
odpowiedz
zanonimizowany752446
3
Junior
Image

Witam. Mam problem, gdy chce odpalić grę to wyskakuje mi takie coś i nie wiem jak mam odpalić grę. Proszę pomóżcie.

Z góry dzięki.

18.02.2011 08:13
👍
63
odpowiedz
Marixor
4
Legionista

Naprawdę dobra gra do tego mam jeszcze do niej sentyment że to była jedna z tych moich ulubionych gier z młodości ma ocena 9,5

07.12.2014 12:12
paul181818
64
odpowiedz
1 odpowiedź
paul181818
69
Generał
9.0

fajna gierka

20.03.2018 11:57
😃
64.1
zanonimizowany1257414
2
Legionista

no dobra, 1 mapka jest super

14.03.2018 18:41
😜
65
odpowiedz
zanonimizowany1257414
2
Legionista

chce ktoś kupić tą grę, nową ???

Gra Teenage Mutant Ninja Turtles (2007) | PC