Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 jednak bez biegania po ścianach

01.07.2020 09:23
1
siera97
53
Senator

Czyli DL 2 lepsze.

01.07.2020 09:24
AUTO6
1
odpowiedz
AUTO6
84
Generał

Mam nadzieje, ze beda jakies elementy parkouru.

01.07.2020 09:30
PanWaras
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
PanWaras
88
Legend

jednak nie pojawi się mechanika biegania po ścianach, którą widzieliśmy na gameplayu z 2018 roku.

Już oszukujo! Co innego pokazywali, co innego wypuszczajo!

post wyedytowany przez Admina 2020-07-01 15:24:57
01.07.2020 09:38
Shadoukira
2.1
10
Shadoukira
94
Chill Slayer

No właśnie nie oszukujo, bo cały czas podkreślali, że pokazywane elementy rozgrywki, mogą już być nieaktualne i na premierę dostaniemy coś trochę innego, bo gra się ciągle zmienia i rozwija :)
Panie do takich rzeczy to somsiad Ubisoft i somsiad EA są zdolni, ale nie nasi chopacy.

01.07.2020 11:25
2.2
2
zanonimizowany1299868
16
Senator

Shadoukira
Prawda. Przynajmniej są szczerzy i ujawnili tego faktu przed premiery gry, a nie po. Nie pozostawili złudzenie.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2020-07-01 11:26:11
01.07.2020 09:35
THeMooN85
😂
3
odpowiedz
THeMooN85
120
Eternally Querulous

"nie pojawi się mechanika biegania po ścianach" - zrobimy lepszą, taką jak w Warframe.

01.07.2020 09:45
4
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany946917
74
Generał

Zapewne dużo z tego co już widzieliśmy nie pojawi się w finalnej odsłonie.

01.07.2020 10:07
Shadoukira
4.1
1
Shadoukira
94
Chill Slayer

Jak na razie nie mamy biegania po ścianach, interkatywnej garderoby z mieszkania i tłumów na ulicach (chociaż to nie jest potwierdzone), nie wiem czy coś więcej nam zabrano.
Z plusów dotyczących Cyberpunka to widziałem porównania grafiki z tej wersji gry z 2018 i tego co nam ostatnio pokazano. Według mnie praktycznie na każdym ujęciu ta gra obecnie wygląda lepiej.

01.07.2020 10:15
Sorkvild19
4.2
1
Sorkvild19
57
Król Kruków

Shadoukira Akurat brak tłumów mógł być spowodowany tym, że to były pokazy więc trzeba było w jakiś sposób zmniejszyć obciążenie przez jeszcze słabo zoptymalizowane rzeczy jak właśnie auta czy ilość NPC bo co jak co ale trochę pamięci to zajmuje np. w Odyssey. Ale fakt, że grafika się robi ładniejsza choć może to przez to że jest mniej kolorów i są bardziej stonowane lokacje i postacie

01.07.2020 19:44
Laterett
4.3
1
Laterett
54
Konsul
Wideo

Sorkvild19

Jeżeli ta Judith (tak ma na imię?) rzeczywiście tak wygląda na jakiejś wersji Cyberpunka jak na tym fragmencie rozgrywki... no to właściwie dostaliśmy foto realistyczną postać to jak zachowuje się jej mimika + wygląd twarzy mnie osobiście naprawdę powala. Generalnie wygląd twarzy ludzkich w grach to bardzo specyficzne zagadnienie taki murzyn w Death Stranding (nie pamiętam imienia) np. według mnie znacznie lepiej się prezentował wizualnie od innych postaci właśnie pod kątem ryja. Podobno to przez oświetlenie w sensie że do realizmu właśnie ciężko realistyczny model wprowadzić bo światło jest nierealistyczne. Niemniej, postacie w Cyberpunku prezentują się fenomenalnie chociaż to też zależy bo widać tam przepaść między bohaterem ważnym dla fabuły a jakimś randomem.

Co do samej grafiki i tłumów - ostatecznie na kompach i next genach pewnie będzie jeden wielki wow to drugie tłumy też - Wiedźmin przecież miał opcje nawet w ustawieniach co do ilości postaci na ulicach, na Nintendo ich praktycznie nie ma - a na obecnych konsolach Sony i MS jest ich zauważalnie mniej niż na takim uber pc.

Co do skakania po ścianach... do Cyberpunka to pasuje. Więc szkoda... ta gra dobitnie pokazuje jak ważny jest movement postaci: https://www.youtube.com/watch?v=tcrrx7l1hGY

polecam tak od 6:00 minuty dla mnie poezja

01.07.2020 10:03
5
odpowiedz
6 odpowiedzi
toyminator
74
Senator

No cóż, od pierwszego pokazu,dużo pozmieniali.Mam wrażenie,że dla mnie na gorsze.I walka, czy jazda pojazdami, będzie średnia. Ważne żeby fabuła i postaci były na wysokim poziomie.Chociaż to Cyberpunk..nie wiem co jest dobrą fabuła w tym świecie ;D

01.07.2020 12:07
5.1
zanonimizowany1044195
49
Generał

A jak się okaże że fabuła będzie kiepska to co będzie ważne?

01.07.2020 12:28
5.2
toyminator
74
Senator

sabaru. No to wtedy nie kupię XD To chyba proste.

01.07.2020 15:01
😂
5.3
pawel 222
60
Szary Jedi

The last of us 2 hejtowali za słabą sztampową fabułę , a co CP77 lepszy bo Polski?

post wyedytowany przez pawel 222 2020-07-01 15:01:47
01.07.2020 15:49
bmwbmw2
😜
5.4
bmwbmw2
61
PAPIEŻ GIER IV

Lepszy bo rpg a nie liniowa podróż przez nudnawe pustkowia . :P

01.07.2020 21:42
5.5
cojestgrane
1
Centurion

Przecież mówili, że zadania będzie można wykonywać na bardzo wiele sposobów z dalszymi konsekwencjami. Jeszcze dodadzą kilka zakończeń i będzie sztos.

02.07.2020 02:29
😂
5.6
pawel 222
60
Szary Jedi

Jak fabuła będzie nudna to ci rpg nie pomoże bo skończysz po paru godzinach

01.07.2020 10:03
Neqster
6
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Neqster
24
Chorąży

Żadna wielka strata. Mechanika która fajnie jak by była ale wątpię żeby to miało mieć jakieś duże zastosowanie, jedynie przy elementach platformowych lecz do tego mogą wykorzystać inne mechaniki.

post wyedytowany przez Neqster 2020-07-01 10:05:00
01.07.2020 13:02
Mówca Umarłych
😒
6.1
Mówca Umarłych
118
Pan Milczącego Królestwa

Do walki również. Byłoby to fajne urozmaicenie, dodawało pojedynkom przestrzeni w jakże ciasnych miejskich lokacjach. Aż prosi się o to aby coś takiego w mechanice istniało.
Oprócz walki widziałbym zastosowanie takiej mechaniki również podczas skradania się (bieganie po ścianie + możliwość zawiśniecia na niej poprzez wbicie ostrzy w ścianę).

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2020-07-01 13:04:58
01.07.2020 10:12
Mordechal
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
Mordechal
49
Centurion

Powoli się zastanawiam czy pokazywanie tego obszernego gameplaya w 2018 było dobrym pomysłem...

01.07.2020 10:59
Shadoukira
7.1
Shadoukira
94
Chill Slayer

Z tego co pamiętam to CDPR nie chciał właśnie pokazywać tego gameplaya, bo wiedzieli, że ich gra będzie się różnić od tego pokazu z 2018 r., ale gracze strasznie chcieli zobaczyć kawałek gry, więc CDPR stwierdził, że jednak zaryzykuje i pokaże nam ten fragment rozgrywki.

01.07.2020 11:29
7.2
zanonimizowany1299868
16
Senator

Shadoukira
Drugi powód jest to, że pokazywanie duży kawałek gry to byłby ogromny spoiler. Jedna z głównych atrakcji Cyberpunk to eksploracji i odkrywanie świata, a to nie chcieli zepsuć.

Ja uwielbiam odkrywać świat POWOLI na własna ręka.

01.07.2020 11:57
Shadoukira
7.3
Shadoukira
94
Chill Slayer

Ja też lubię się kręcić po świecie gry i odkrywać różne ciekawostki albo słuchać rozmów NPC. Dlatego zwykle przejście gry zajmuje mi trochę dłużej niż moim znajomym, którzy koncentrują się na zadaniach, a świat i eksplorację trochę olewają.
Mam nadzieje, że uda mi się unikać jakichś większych spoilerów dotyczących fabuły tej gry. Ryzykowne jest nawet oglądanie trailerów, bo pamiętam, że np. w Wiedźminie 3 serca z kamienia, trailer zdradzał dosyć istotny momenty z fabuły, który mógł wywołać efekt mocnego zdziwienia.

01.07.2020 10:12
NightBosman
8
2
odpowiedz
1 odpowiedź
NightBosman
80
Konsul

Serio takie coś było? Kompletnie nie pamiętam biegania po ścianach, było co prawda chwytanie się ścian i trzymanie się ich ale to nie to samo.

01.07.2020 14:19
8.1
Felo74
115
Konsul

No a jak niby doszedł do miejsca "chwycenia"? Właśnie wbiegł...

01.07.2020 10:13
Sorkvild19
9
odpowiedz
Sorkvild19
57
Król Kruków

No trochę to zmniejsza pole działań jeśli chodzi o skradanie no ale dalej będzie można skakać po jakiś beczkach więc może jakoś to w ten sposób ogarnęli.

01.07.2020 10:50
10
odpowiedz
Gerr
63
Generał

Cięcia ciekawie zapowiadających się mechanik ciąg dalszy. Najpierw wywalili robota pająka, teraz bieganie po ścianach... Dobrze że nie składałem preordera.

post wyedytowany przez Gerr 2020-07-01 10:50:44
01.07.2020 11:14
11
odpowiedz
zanonimizowany1222151
36
Generał

Tak to jest jak zarząd podaje nierealne terminy, a przyszlosc firmy zależy od jednej gry xD

post wyedytowany przez zanonimizowany1222151 2020-07-01 11:15:16
01.07.2020 11:15
12
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1299868
16
Senator

PanWaras
Usunęli tego elementu, ponieważ to coś stworzyło za duże luki w questów i projekty poziomów, a to wymaga za dużo pracy. To przekracza ponad możliwości CD-Projekt, a tego nie chcieli przyznać.

Nic nowego. Też wycięli parę elementy gameplay Wiedźmin 3 przed premiery gry. Tak samo było z wielu projekty od większości twórcy gier.

Ale niektórzy bardzo bolą na ten fakt. Liczą, że mogą stworzyć bohaterka coś na wzór manga Battle Angel Alita lub Ghost in the Shell, gdzie bohaterki też mają duże swobody ruchów i biegają po ścianie. Cybernetyczne nogi dają duże możliwości.

siera97
Złe porównanie. DL 2 a Cyberpunkt 2077 to są dwie różne światy.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2020-07-01 11:24:03
01.07.2020 11:31
👍
12.1
zanonimizowany1299868
16
Senator

Jeśli ktoś nie czytał manga Battle Angel Alita i Battle Angel Alita Last Order, oraz nie oglądał anime Ghost in the Shell (film i 2 seriali), to zdecydowanie polecam!

Dla fanów sci-fi i cyberpunk to są pozycji obowiązkowe.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2020-07-01 11:31:34
01.07.2020 22:39
12.2
zanonimizowany1336150
1
Centurion

Gdzie można oglądnąć Alitę?

03.07.2020 20:46
12.3
zanonimizowany1299868
16
Senator

Jerzy Ze Wsi
https://shinden.pl/series/1374-gunnm?r307=1
Nie wiem, gdzie to można oglądać. Nie oglądałem anime, więc nie oceniam.

Za to zdecydowanie polecam Ci manga (komiksy) o Alite.

01.07.2020 11:17
13
2
odpowiedz
katai-iwa
44
Senator

W sumie nie wiem, czy to taka super mechanika, potrzebna do gry. Jest szansa, że moderzy to przywrócą.

01.07.2020 11:27
😢
14
odpowiedz
zanonimizowany1294535
23
Pretorianin

Szkoda. Jeden z najlepszych ficzerów wchodzenie na ściany i spadanie na przeciwników z ostrzami.

01.07.2020 12:22
Krothul
😂
16
odpowiedz
1 odpowiedź
Krothul
59
Generał

Jak to szło? "Cyberpunk 2077 będzie mniejszy od wiedźmina ale za to wertykalny" xD
Coś czuję, że byle gra od ubisoftu przyćmi rozbudowaniem i złożonością nowe dzieło CDPR.

post wyedytowany przez Krothul 2020-07-01 12:24:24
01.07.2020 12:35
16.1
zanonimizowany441993
63
Konsul

Pragnę przypomnieć, że to Asasyn czerpał od Wiedźmina. Jeśli dla ciebie złożoność to wielkość świata, to nie zgadzam się. Złożoność to świat, nawet mniejszy, upakowany zawartością, do tego dochodzi fabuła i questy, o którą bym się nie martwił , bo Redzi są w tym mistrzami. Nie wiem czy słuchałeś wywiadu z Pawłem Sasko w TVgry, co do złożoności questów. Gra ma mieć krótszy wątek główny od W3, ale dużo bardziej rozbudowane questy poboczne. Sam Paweł stwierdził, że najważniejszym aspektem dla Redów jest fabuła i bardzo się z tego cieszę, bo to robią najlepiej.

01.07.2020 12:37
kęsik
😒
17
odpowiedz
4 odpowiedzi
kęsik
148
Legend

Z tej gry już tyle rzeczy wyleciało że to naprawdę raczej średnio wróży.

01.07.2020 12:54
17.1
mazurek92
41
Konsul

Na przykład co? Oprócz wspinania się po ścianach.

01.07.2020 12:55
Paffcioo
17.2
1
Paffcioo
55
Pretorianin

Nie żeby z wiedźmina 2 i 3 wyleciała tona naprawdę dobrego i ciekawego kontentu. Jak np. mechaniki rzucania toporem z Wiedźmina, albo dynamiczne sztormy na wodach, albo dziki gon atakujacy Novigrad, albo Ciri jeżdżącą na łyżwach i zabijającą przeciwników.

Usuwanie takich rzeczy nie świadczy ani dobrze ani źle o danej grze. Taki po prostu jest game design. Coś co fajnie brzmiało w głowie i fajnie wyglądało w oskryptowanym pokazie, nie koniecznie będzie się sprawdzać w samej rozgrywce

post wyedytowany przez Paffcioo 2020-07-01 12:56:53
01.07.2020 15:51
Persecuted
17.3
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Ło panie, a ile wyleciało rzeczy, o których nawet nie wiesz :). Tak po prostu wygląda produkcja gier. Ze wszystkich pomysłów i koncepcji, dobre 2/3 ląduje w koszu i dzieje się to na bardzo różnych etapach produkcji, czasem już w fazie koncepcyjnej, czasem w trakcie implementacji do silnika, a czasem na krótko przed premierą, gdzie teoretycznie większość roboty już wykonano, ale np. w ostatniej chwili wykryto bardzo poważny błąd, którego nie dało się usunąć na czas i całą mechanikę trzeba było zwyczajnie wyciąć.

W tym przypadku wiele rzeczy mogło pójść nie tak, np. sama mechanika nie była zbyt przydatna w czasie gry, a jednocześnie otwierała możliwość docierania do różnych miejsc, które teoretycznie powinny być niedostępne dla gracza i tym samym spędzała sen z powiek projektantom poziomów, którzy musieli wkładać ogrom dodatkowej pracy w ustawianie specjalnych, naturalnie wkomponowanych w otoczenie blokad i barier.

Przywiązywanie się do obecności takich elementów przed premierą, nigdy nie jest najlepszym pomysłem :). Ot, taki urok tworzenia gier.

post wyedytowany przez Persecuted 2020-07-01 15:54:50
01.07.2020 21:35
Shadoukira
17.4
Shadoukira
94
Chill Slayer

Ja bym był wkurzony, gdyby CDPR zapowiedział albo pokazał nam pewne mechaniki, a później po się z wielu z nich wycofał. A tutaj jak na razie do naszej wiadomości trafiło zwłaszcza to, że nie ma biegania po ścianach i garderoba w mieszkaniu nie jest interaktywna. Jak dla mnie to nie są zmiany, które by mi psuły odbiór gry. Nie ma też kastomizacji pojazdów, ale CDPR właściwie chyba nigdy nie mówił nam, że coś takiego się w grze znajdzie.
Może rok po premierze albo i później dowiemy się jakie plany CDPR miał dla tej gry i ile rzeczy porzucono w trakcie produkcji (pewnie sporo), ale to już nie będzie to miało dla nas wtedy żadnego znaczenia. Będzie to tylko zwykła ciekawostka. Jeśli gra będzie sukcesem to kiedyś dostaniemy 2 część i pewnie w niej dostaniemy więcej mechanik i będą też one stały na wyższym poziomie.

post wyedytowany przez Shadoukira 2020-07-01 22:10:39
01.07.2020 13:02
18
odpowiedz
bullgod
74
Pretorianin

"Pozostaje mieć nadzieję, że eksplorując Night City gracze nie będą mieli poczucia, że są nadmiernie ograniczani."
Ja tam codziennie czuję się nadmiernie ograniczony, gdy nie mogę biegać po ścianach.

01.07.2020 13:46
Lechiander
😂
19
odpowiedz
Lechiander
99
Fuck Black Hole

No i bardzo dobrze. Jak dla mnie jakiś durny Mirror's Edge kompletnie nie jest potrzebny.

BTW Skradanie się i bieganie po ścianach. :D :D :D

01.07.2020 13:54
p4go
20
1
odpowiedz
p4go
153
Almost human

Będzie łatwiej je przebijać niż po nich biegać :D

01.07.2020 14:21
ShadowHawk
😒
21
odpowiedz
5 odpowiedzi
ShadowHawk
10
Chorąży
Image

I znowu robi się gównoburza, bo Redzi usunęli jedną mechanikę, która pojawiła się na jednym gameplayu w 2018 roku na całą minutę.

To już mnie zaczyna męczyć.
Przesunęli premierę, więc będzie średniak,
Strzelanie nie jak w Battlefieldzie, więc beznadziejne,
Jazda samochodem nie jak w GTA, więc będzie słaba,
Wróg nie ginie po headshotcie jak w FPSach- skandal!
Dlaczego ludzie nie cieszą się z poprawy grafy przez ostatnie dwa lata?

Ludzie mieli w głowach grę idealną, więc teraz wszyscy się denerwują. Redom zabrakło doświadczenia. Wszystkie firmy do których są porównywani są w gamedevie od 20 jak nie 30 lat i mają po kilkanaście gier na koncie. Wszystkie mechaniki które nie wyszły w Wiedźminie 1 zostały poprawione w następnych częściach. Najbardziej w W3 kuleje to, co było nowe. Myślę, że jeśli powstaną następne gry w świecie CP, to dostaniemy wiele nowych, dopracowanych mechanik.

post wyedytowany przez ShadowHawk 2020-07-01 14:24:37
01.07.2020 14:53
p4go
21.1
p4go
153
Almost human

Wiesz Redzi są również sobie sami winni za nakręcenie hype'u, więc teraz muszą wypić to piwo lub dowieźć produkt, który spełni oczekiwania większości graczy. Kibicuję za tym drugim, ale to raczej nierealne. Poczekajmy do listopada (oby!). Do tego czasu otrzymamy przecież news'y i eventy z dev'sami.

01.07.2020 15:10
21.2
1
poltar
176
Senator

Redzi nakrecaja hype?

Czy gracze?

01.07.2020 15:37
ShadowHawk
21.3
2
ShadowHawk
10
Chorąży

Najpoważniejsze, co zrobili Redzi w celu nakręcenia hype'u to zrobienie dobrych poprzednich gier.

01.07.2020 16:55
p4go
21.4
p4go
153
Almost human

poltar

Jedni i drudzy. Spójrz co robi marketing Redów - zaczeło się od *beep* a później konkursy (zdjęcia, obudowy do komputerów), to Xboxy w wersji CP (ciągłe promocje), poradniki, figurki, rozdawanie jakiś kurtek kilka miesięcy temu, teraz mamy się doczekać komiksów jeszcze przed premiera, do tego bundle wyprzedażowe (250 zł z wszystkie gry CDPR z CP w zestawie) a gra... kolejny raz przesunięta...bo jak wiemy i czytamy istnieje niezliczona ilości bugow wiec nie wiadomo, czy i tym razem się wyrobią.

01.07.2020 17:15
ShadowHawk
21.5
ShadowHawk
10
Chorąży

Trochę w tym racji jest. Inna sprawa, że ten marketing zaczyna powoli ludzi denerwować- w końcu kto chce gadżety z gry, która nawet jeszcze nie wyszła i wyjdzie dopiero za kilka miesięcy. Mam wrażenie, że to jest jeden z powodów dlaczego CDPR jest opluwany.

Ciekawe jest to, że kiedy zagraniczni gracze i dziennikarze chwalą grę i mówią, że dobrze się zapowiada, to Polacy wieszają psy, ale rozumiem- to nie Wiedźmin (Jak to? Polska firma robi grę w klimacie Ameryki?)

post wyedytowany przez ShadowHawk 2020-07-01 17:17:54
01.07.2020 14:43
animatiV
😢
22
odpowiedz
7 odpowiedzi
animatiV
89
Generał

Czyli pożegnaliśmy system dobierania odzieży z szafy w domu V i bieganie po ścianach. Paradoksalnie najbardziej szkoda mi tego pierwszego, dodawał tyle immersji -,-

01.07.2020 14:48
p4go
22.1
p4go
153
Almost human

również widok z trzeciej osoby jak i zmiany w kreatorze postaci. Usunięcie wyboru płci.

01.07.2020 14:52
22.2
1
Weyar
25
Chorąży

p4go to widok z 3 osoby był planowany? Raczej nie

01.07.2020 15:02
p4go
22.3
p4go
153
Almost human

To zależy. Z różnych news'ów można przecyztać, że właściwie go usuwają tu i tam. W pewnych sytuacjach nadal będzie widoczny. Na ile będzie widać postać w finalnej wersji, to dopiero się dowiemy pewnie na premierę np. odbicia w lustrze, widok z tyłu pojzdu np. motor, cut-scenki i to też niektóre.

Sporo ludzi jednak zmartwił ten fakt, w tym i mnie, bo to również RPG a nie rasowy FPS,. Martwi brak możliwości przełączania się pomiędzy widokami. Ktoś z forum dodał, że moderzy powinni tutaj pomóc.

01.07.2020 15:57
xKoweKx [stalker.pl]
22.4
xKoweKx [stalker.pl]
136
Stalker

Weyar Podczas prezentacji studia CD Projekt RED na wydarzeniu SIGGRAPH 2013 podzielono się świeżymi informacjami na temat technicznej strony Wiedźmina 3, a także ujawniono, że akcja w Cyberpunk 2077 zostanie ukazana z dwóch perspektyw: FPP (widok z oczu), TPP (widok zza pleców). Jest to dość zrozumiały krok, skoro w grze będziemy częściej wykorzystywać broń palną.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-miksem-fpp-i-tpp-red-engine-powstawal-z-mysla-o-wiedzminie-3/z813569

01.07.2020 21:12
Persecuted
22.5
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

p4go

Możesz wybrać płeć i jest ona zależna od głosu (to ten element decyduje jak twoja postać będzie adresowana w świecie gry). Cała reszta jest zależna od suwaków.

02.07.2020 00:41
p4go
22.6
p4go
153
Almost human

chodziło mi cytując Marthe Jonkers:

"Nasz kreator postaci w porównaniu do wersji z ostatniego demo daje teraz o wiele więcej opcji. Na przykład nie wybierasz już swojej płci. Nie decydujesz: „Chcę być postacią żeńską lub męską”. Teraz wybierasz typ ciała, ponieważ chcemy, abyś mógł swobodnie stworzyć dowolną postać. Więc wybierasz typ ciała, a my mamy dwa głosy dla postaci: jeden brzmiący męsko, jeden brzmiący kobieco. Możesz mieszać i sprawdzać, co ci pasuje. Możesz je połączyć w dowolny sposób. Mamy też wiele dodatkowych odcieni skóry, tatuaży i fryzur. Dlatego naprawdę chcemy dać ludziom swobodę tworzenia własnej postaci i grania w taki sposób, w jaki chcą."

Pewnie można dzięki temu zrobić kobietę z brodą lub innym "dodatkiem" do ciała...;)

02.07.2020 12:28
Persecuted
22.7
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

No i to jest spoko, bo po co mieć mniej opcji, skoro można mieć więcej opcji? Przecież sama możliwość mieszania cech płciowych do niczego nie obliguje i jak ktoś chce mieć 100% mężczyznę lub kobietę, to będzie mieć. Wilk syty, owca cała i wszyscy zadowoleni :).

01.07.2020 14:59
23
2
odpowiedz
eXiv
39
Centurion

Cyberpunk 2077 wygląda jak turbo wypasiony Deus Ex i mi się to podoba, o warstwę RPG, fabułę i dialogi mogę być spokojny, a każde dłubanie przy mechanikach gry powinno im wyjść tylko na plus. Chociaż trochę szkoda braku możliwości biegania po ścianach, gdy chwalą się wertykalnym miastem.

01.07.2020 15:05
abesnai
😃
24
2
odpowiedz
abesnai
86
Kociarz

Naprawdę nie będzie biegania po ścianach, to może chociaż po suficie ?

01.07.2020 15:17
26
2
odpowiedz
premium185650
38
Chorąży

I fajnie,że nie ma latania po ścianach. Od tego są pająki.

01.07.2020 16:15
A.l.e.X
😐
27
odpowiedz
17 odpowiedzi
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Niestety wiele rzeczy jest innych niż prezentowano w 2018 roku
- brak biegania po ścianach
- mocno ograniczone elementy cząstkowe
- o wiele bardziej ograniczona mapa światło - cienia
- brak mieszkania garderoby
- brak takiej ilości ludzi na ulicach w sumie to niebo a ziemia względem dema z 2018 roku

dodano lepsze tekstury ale tekstury nie wpływają na wydajność co nie zmienia faktu że wiele elementów nawet tekstur było lepszych wcześniej np. ratowana kobieta miała fajnie zapadnięte oczy a teraz otwarte niebieskie

tną ile się da i jak się da szkoda ;(

01.07.2020 18:26
SpoconaZofia
27.1
SpoconaZofia
80
Legend

Rozumiem cie. Gra się coraz gorzej prezentuje.I teraz z gry dobrej robi się średniak. Robią coś co wcześniej nie robili i są amatorami w tym gatunku gry. Więc nie ma co winić ich. A The last of us 2 nie przebiją pod każdym względem. Dalej sądzę że więcej jak 7/10 nie dostaną z sentymentu do poprzedniej gry ich produkcji.

01.07.2020 19:12
😊
27.2
gutry
16
Generał

SpoconaZofia przecież tlou2 to jest gra 6/10

01.07.2020 21:17
Ogame_fan
😍
27.3
Ogame_fan
127
SpiderBoy

Dla Ciebie po ogladaniu na youtube 6/10 dla 85 recenzentów na świecie (ktorzy w gre grali) według open critic to gra 10/10.

Ty na poprzednim koncie płakałes o Part 2 od roku. W grę nie grałeś więc ciężko Cię brać na poważnie :) do następnego bana!

post wyedytowany przez Ogame_fan 2020-07-01 21:18:50
01.07.2020 21:21
27.4
prawdziwy gracz3
1
Legionista

Kogo obchodzą opinie "recenzentów" przed premierą? Ich opinie są najmniej ważnymi i wiarygodnymi opiniami w całej tej branży, po tylu gównianych grach które były recenzowane na 10/10 przez recenzentów przed premierą, dziwie sie że w ogóle ktos jeszcze ich słucha

post wyedytowany przez prawdziwy gracz3 2020-07-01 21:22:02
01.07.2020 21:50
Ogame_fan
😂
27.5
Ogame_fan
127
SpiderBoy

No tak, recenzenci są tylko wtedy dobrzy gdy ich subiektywna opinia pokrywa się z ta która sobie założyliśmy. Inaczej ich recenzje są złe. Przerabialem to wiele razy:

RDR2 to gra 6/10 a recenzenci się nie znajo
Breath of The Wild to gra 5/10 bo grafika brzydka i recenzenci się nie znajo
Spiderman ma synchronizację z gier Ubi recenzenci się nie znajo 4/10.

Hehehe

01.07.2020 21:58
27.6
prawdziwy gracz3
1
Legionista

Fajnie że podałeś tylko pare przykładów gdzie gra była dobra a nie całą mase przykładów gdzie gra była gównem a była zachwalana przez recenzentów jak na przykład Fallout 4 na premiere

01.07.2020 22:13
A.l.e.X
😂
27.7
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

TLoU2 na wielu płaszczyznach to gra na 10/10

- grafika z HDR szczególnie na dobrym sprzęcie 10/10 - poza RDR2 nie znam gry z taką grafiką
- gameplay i animacje 10/10 - nie znam drugiej gry z tak dopracowaną animacją i gameplayem
- kreacja świata i otoczenia 10/10 - raczej ciężko znaleźć coś co się zbliża pod tym względem do LoU2
...
tak można wymienić jeszcze z kilka punktów, a czemu ludzie wystawiają niższą ocenę bo to albo PC towy beton, albo ci którzy mają problem że na świecie są ludzie którzy nie są tylko hetero.

Zresztą komu ja to mam tłumaczyć dla użytkowników gola / większość osiągnęła w życiu jedynie młodzieńczy trądzik na czole :)

Jeśli The Last of Us 2 nie jest na 10/10 to co jest ? z gier na VR jedynie RDR2 / poza tym długo długo nic. ND z TLOU2 przeszło samych siebie, po U4 i LL nie sądziłem że da się wycisnąć z PS4Pro coś takiego.

Cyberpunk będzie świetną grą ale na zupełnie innych płaszczyznach.

01.07.2020 22:21
😂
27.8
gutry
16
Generał

Ogame_fan Ty na poprzednim koncie płakałes o Part 2 od roku co?

01.07.2020 22:22
27.9
prawdziwy gracz3
1
Legionista

A.l.e.X
Tak bo wszyscy wiemy że grafika w grach decyduje o tym jak dobra jest gra. A postapokaliptyczny świat zamieszkały przez zombowate stwory to coś zupełnie nowego czego jeszcze nie było!

A co do tego "dobrego" gameplayu w The Last of Us 2, skradanie się, ciche egzekucje i zbieranie śmieci do ulepszania mieliśmy już w wielu grach od przynajmniej 10 lat

post wyedytowany przez prawdziwy gracz3 2020-07-01 22:24:41
01.07.2020 22:25
Ogame_fan
27.10
Ogame_fan
127
SpiderBoy

To co jest np w Forzie Horizon 3 jest w grach od 20 lat.
To co jest w Doomie jest w grach od 30 lat.
To co jest w Yakuzie jest w grach od 25 lat.
Persona 15 lat.

I co z tego?

Dopóki elementy gameplayu się rozwijają i nie odstaja od obecnych standardów to nie ma czegoś takiego jak przestarzały gameplay.

Part 2 rozwija każdy element gameplayu, od skracania, przez strzelanie po eksploracja. Wobec swojego poprzednika. I to jest fakt.

post wyedytowany przez Ogame_fan 2020-07-01 22:34:18
01.07.2020 22:27
27.11
prawdziwy gracz3
1
Legionista

Ogame_fan

to że jeśli gra pod względem gameplayu to odgrzewany kotlet nie wprowadzający nic nowego, to powinna zachwycać fabułą przynajmniej, a w porównaniu do oryginału, fabuła i postacie w The Last of Us 2 to gówno. Można powiedzieć że to dobra gra, i gra się fajnie, ale the oceny 10/10 i zachwycanie się nią jak najlepszą grą roku to śmiech

post wyedytowany przez prawdziwy gracz3 2020-07-01 22:29:04
01.07.2020 22:32
27.12
Niemiec66
82
Pretorianin

Właśnie przez takich Alexów Redzi się wahali rok temu czy aby cokolwiek ludziom pokazać. Tną bo albo coś ich zdaniem nie pasuje albo zmieniają koncepcję. Ja osobiście poczekam do premiery z osądem czegokolwiek.

BTW. Jeszcze zlot fanbojstwa w odpowiedziach ;V Tak, wiemy... waszym honorem jest bronić tlou 2..

01.07.2020 23:05
😊
27.13
gutry
16
Generał

Ogame_fan i nadal widze że twój mózg ma problemy z przyswojeniem że nie każdemu się ta gra podoba, ciężko cię brać na poważnie skoro wymyślasz jakieś teorie o mnie że płakałem na poprzednim koncie o part 2 od roku skoro tamte konto nawet roku nie ma, a o part 2 pisałem po premierze 85 recenzentów na świecie (ktorzy w gre grali) według open critic to gra 10/10. tu to pojechałeś jak mówiłem, wcześniej nie każdemu się ta gra będzie podobać, w tlou 2 były elementy które mi się bardzo podobały, ale były również takie które mi się nie podobały a ponieważ dla mnie tlou stoją fabułą tlou 2 mi się nie podobało bo WEDŁUG MNIE fabuła jest słabo napisana tak samo jak postacie, dla mnie ta gra to mocny średniak, ale jeżeli tobie się podobała jak i tysiącom innych i wystawiliście 10/10 i bóg wie co jeszcze to spoko dla każdego coś innego, a nazywanie mnie hejterem, albo że mam ból tyłka, albo że nie grałem jest po prostu głupie i niedorzeczne.

01.07.2020 23:19
Ogame_fan
😂
27.14
Ogame_fan
127
SpiderBoy

Ale czy ja gdzies napisalem ze nie ma prawa sie niepodobac? Ja sie odnioslem do 'zasluguje' bo gra zasluguje na taka ocene jaka jej dal recenzent. I Last of Us Part 2 zasluguje na swoje 94% na meta :) I ja nie mam o to absolutnie pretensji :)

Dla mnie 10/10 dla Ciebie nie, I tyle mozna konczyc :) iliac pozytywnych recenzji spolecznosci (potwierdzam recenzji a nie terroryzmu na mc) jest stosunku 9 do 1. Jestes w mniejszosci I spoko, nic mo do tego. Nawet na tym forum gra zbiera wiecej (konstruktywnie i bogato napisanych) pozytywnyvh opinion niz negatywnych.

Btw na poprzednim koncie pisales ze Kojima dissuje Part 2, jakies nowe newsy w obozie hejterkowych terrorystow? Papiez nalozyl ekskomunike na Druckmanna? Madonna smieje sie z miesni Abby? Druckmann zabija male pieski?

Dawaj jakies newsy bo nudno to odkad bana dostales.

post wyedytowany przez Ogame_fan 2020-07-01 23:49:28
01.07.2020 23:51
😊
27.15
gutry
16
Generał

Ogame_fan na poprzednim koncie pisales ze Kojima dissuje Part 2, jakies nowe newsy w obozie hejterkowych terrorystow? Papiez nalozyl ekskomunike na Druckmanna? Madonna smieje sie z miesni Abby? Druckmann zabija male pieski? ja nic takiego nie pisałem, o jakie konto w ogóle chodzi jak się nazywa?

02.07.2020 08:06
biont
😁
27.16
biont
17
Legionista
Image

Ogame_fan jest jak:
no offence ;)

02.07.2020 22:55
27.17
Robsoniqqq
9
Legionista

Fabuła w TLOU2 to arcydzieło.
Problem w hejcie na fabułę jest taki że po prostu jest ciężka i trzeba się w nią wczuć i zrozumieć, a większość będzie mieć z tym problem.
Sam jak zacząłem grać drugą postacią to nie za bardzo mi to odpowiadało jednak po niedługim czasie spodobało mi się i zacząłem wszystko łączyć. Zakończenie jest świetne i zdecydowanie je rozumiem. Warto w te gre zagrać bo jest świetna pod każdym względem. Zakończenie mocne, nie wszystkim da się dogodzić. A oceny na metacritic 0-1 dlatego że wyciekło info o graniu inną postacią i sie to ludziom nie spodobało jest wręcz śmieszne i niedojrzałe.
Gra jest mocna i zasługuje na grę roku. Sam do końca nie byłem tego pewien, trzeba samemu zagrac i dokładnie wczuwać się w całość i postacie. Ellie jest świetna. Nigdy nikomu się nie dogodzi w 100%. Jeśli komuś nie pasuje to co dostali i ile czasu, sił poświęcili na to twórcy to niech stworzy własną grę z fabułą i nakręci motion capture. Zobaczymy jak wyjdzie. A 0-1 oceny warto przemilczeć i sie nimi nie sugerować.
A na Cyberprank hype się juz skonczył i będzie raczej średniakiem. Zagram, nie ważne czy na pc,ps4pro,ps5, whatever. Jednak na ostateczną ocenę poczekam do końca fabuły. Czuje że bardziej warto czekać na AC Valhalla.

01.07.2020 17:10
Matix36PL
😉
28
odpowiedz
Matix36PL
34
Centurion

Pomimo tego, że mogłaby to być ciekawa mechanika to jestem pewien, że redzi wiedzą co robią i mieli dobry powód, żeby ją usunąć. Myślę, że będzie gra roku

01.07.2020 17:48
29
odpowiedz
AntyGimb
86
Senator

Jakby redzi optymalizowali Red Dead Redemption 2 to na 2080ti w FullHd byłoby max. 40 fps :D

01.07.2020 19:15
👎
30
odpowiedz
6 odpowiedzi
prawdziwy gracz3
1
Legionista

Bardzo kiepsko wygląda ta gra. Ja mam gdzieś bieganie po ścianach, seks, golizne czy inne pierdoły.
Dla mnie to wygląda jak generyczna gra open world jakich pełno, która sprawia tylko iluzje bycia czymś innym.

CD Projekt Red, przynajmniej w swych trailerach, stawia na rzeczy które mnie nie obchodzą - murzyński rap, pełno seksu i golizny, przekleństwa, wybuchy, karykaturalne postacie rodem z Borderlands. To dla nich jest Cyberpunk. Dla mnie to wszystko to jest po prostu GTA ale mniejsza z tym. Rozumiem że w Cyberpunkowym świecie te rzeczy prawdopodobnie się znajdują, ale nie w tym problem. Problem jest w tym, że gra za bardzo się na tym skupia i nie pokazuje nic innego co by mnie zainteresowało.

Nienawidzę filmowych gier które co chwile rujnują immersje poprzez zabieranie graczowi kontroli i zmuszanie go do oglądania krótkich skryptów, na przyklad oskryptowane wymachiwanie łapami co 10 sekund lub gdy naciskamy guzik, otwieramy drzwi etc. Tak jak na przykład gdy nowa Lara przeciska się przez szczeline, my tylko naciskamy guzik i mamy 5-6 sekundową skryptową scene I oglądamy jak ona się przeciska. Cholernie mnie to denerwuje. A te trailery z Cyberpunka, te gameplaye, to w większości są tylko takie właśnie filmowe skrypty.

Kolejna gra z trzymaniem gracza za rączke, gra która sama się przechodzi. Dlatego nie lubiłem Wiedźmina, znudził mi się po paru godzinach bo właściwie nic tam nie było ciekawego poza historią i grafiką. Historia która i tak nie była aż taka dobra, jak chce dobrą historie so już sobie wole jakiś Visual Novel przeczytać a nie męczyć się z tym gównianym systemem walki żeby dostać taką sobie historie.

Ale dobra, to było do przewidzenia. Przecież to musi być gra łatwa bo muszą ją kupić wszystkie te casuale, bo inaczej CD Projekt Red zbankrutuje po tak ogromnych kosztach produkcji. Nie jestem ani trochę zdziwiony.

Jestem natomiast barzo rozczarowany systemem klas, to że możemy wybrać tylko 3 startowe klasy. Nie ma rockerboya, policji czy mediów. Nie możemy też przyłączać się do różnych fakcji, co dla mnie było rzeczą konieczną i oczywistą kiedy zobaczyłem w 2013 że będzie cyberpunkowa gra RPG z otwartym światem. Ktoś powie że za dużo roboty... Z takim budżetem i przez 7 lat możnaby było spokojnie zrobić coś dobrego. A tutaj zamiast tego dostajemy cyberpunkowe pindole i jakiegoś super prześmiesznego latynosa rzucającego kurwami i chujami i mamy się cieszyć.

Ogólnie to gameplay wygląda kiepsko, i jestem strasznie zawiedziony tym że zamiast zrobić grę z mniejszym światem I wszystko poświęcić elementom RPG i wyborom takim jak dołączanie się do różnych fakcji i interakcje między nimi, w których MY bierzemy udział a nie tylko oglądamy z boku, to CD Projekt Red idzie w stronę GTA.

Ale po Wiedzminie 3 tego się właśnie spodziewałem.

post wyedytowany przez Admina 2020-07-01 21:07:57
01.07.2020 19:54
Laterett
30.1
Laterett
54
Konsul

Czyli chciałbyś grę wyblakłą jak breja bez jakiegokolwiek wyrazu ale za to maksymalnie skomplikowaną i złożoną? Wiesz Cyberpunk będzie złożony bynajmniej co do tego byli zgodni dziennikarze no ale jak chcesz taką breje to nie wiem... jakieś gry z lat osiemdziesiątych? Czarne tło i kropeczki?

Rozumiem komuś może się coś nie podobać ale to wybierz sobie inną grę nie możesz postawić zarzutu że - za dużo gier jest w klimacie Cyberpunka 2077... wymieniasz sobie jakieś tam GTA i owszem w pewnym względach tytuły podobne - a pomiędzy nimi przepaść siedmioletnia.

Bluzki, pindole seks i tak dalej... był Wiedźmin tam GTA... i praktycznie nic innego w segmencie AAA to ich wizytówka właściwie oglądasz trailer wyskakuje Ci nota esrb i widzisz: ostra jazda bez trzymanki w moim przypadku właśnie za to mają renomę i moją sympatię jak Ci się nie podoba - powtórzę się... zagraj w coś innego.

Inna kwestia to był pierwszy pokaz "finalnej" wersji gry... pierwszy taki otwarty a będą jeszcze bynajmniej dwa - może odłóż nerwy na wodzy i poczekaj na kolejne materiały albo opinie graczy jak już zagrają?

01.07.2020 20:10
30.2
1
prawdziwy gracz3
1
Legionista

Chciałbym grę która stawia na silną immersje i klasy. Chciałbym zagrać Rockerboyem, policjantem, dziennikarzem etc. I robienie questów typowych dla tej klasy, na przykład włamywanie się do jakiejś korporacji aby jako dziennikarz zdemaskować tajne nielegalne przekręty korporacji, jako policjant szukać poszukiwanego przestępcy, jako rockerboy robić questy związane może z konfliktami pomiędzy bandami muzycznymi.
Chciałbym żeby było mniej robienia drive-by w szalonym pościgu po mieście rodem z GTA a więcej rozmawiania z ludźmi, włamywania się do korporacji, szukania czegoś po mieście, robienia questów typowych dla klasy, (bez trzymania za rączke) i żeby akcja byla wolniejsza.

Dlaczego jest w tej grze tak dużo strzelania w mieście w biały dzień? Czy w cyberpunkowym mieście gdzie rzekomo policja jest tak silna i opresywna, każdy może sobie po prostu zacząć strzelać i robić szalone pościgi bez żadnych konsekwencji?

Dlaczego nie ma możliwości kupowania sobie apartamentów, ozdabiania ich? Wszystko to co dla mnie jest ważne, redzi ignorują. Dla nich najważniejsze są szybkie akcje, wybuchy, pościgi i pindole.

I dla mnie to jest właśnie gra bez jakiegokolwiek wyrazu. Jak to jest gra dla ciebie to rozumiem, każdy oczekuje czegoś innego. Ja jestem rozczarowany i oczekiwałem czegoś innego

A tak przy okazji, tak właśnie wyglądałaby gra przeniesiona z gry planszowej na komputerową, co Redzi co chwile powtarzali że taka właśnie będzie.

No i okazało się że strasznie jej daleko do gry planszowej.

post wyedytowany przez Admina 2020-07-01 21:11:54
01.07.2020 20:22
Laterett
30.4
Laterett
54
Konsul

Kurde... w kontekście gier AAA to Cyberpunk będzie prawdopodobnie najbardziej "taki" jak Ty to sobie oczekujesz też lubię interaktywne smaczki oraz immersyjne pierdoły typu chciałbym móc w RDR2 kłaść się na dowolnym łóżku albo dymać prostytutkę jak mam ochotę - właśnie w takim względzie Cyberpunk będzie najbardziej "taki" choć nie grałem w Kinngdom Come Deliverance a tam podobno takie kwestie stoją na wysokim poziomie - więc no... ewentualnie Cyberpunk zajmie drugie miejsce.

Nie czaisz po prostu "procesu" produkcji takiej gry... oni to by pewnie chcieli wsadzić do niej wszystko ale się nie da.

Za wcześnie oceniasz... i na wyrost. Raz, wcale nie pokazali niewiadomo ile akcji dwa wiele dziennikarzy mówi - że Cyberpunk to w gruncie rzeczy rpg prawdziwe, a nie akcja jak gta więc znowu nietrafnie oceniasz i trzy jak napisałem, to pierwszy pokaz "finalnej" wersji, zlepki gotowe do pokazania, nie wiem gdzie ty tutaj doszukałeś się tej akcji bo praktycznie jej nie ma 6 minut siedzisz w samym bd.

Poczekaj na oceny graczy ewentualnie się okaże "gra nie dla mnie zagram w coś innego"

01.07.2020 22:02
Shadoukira
30.5
Shadoukira
94
Chill Slayer

Rozumiem twój zarzut, że w grze mamy ograniczone klasy, a świat mimo że otwarty to jest mocno ograniczony i sprowadza się do oglądania skryptów. Z tego co napisałeś to wnioskuje, że chciałbyś dostać złożoną grę RPG, która stawia na totalną swobodę dla gracza, czyli trochę taki Bannerlord w świecie Cyberpunka (tylko o wiele bardziej złożony). Tylko, że taka gra też by miała swoje ograniczenia i bolączki, bo na obecną chwilę raczej nie możliwe jest stworzenie gry, która by pozwalała graczowi na totalną swobodę i przy tym miała ciekawą fabułe i zadania. Zwykle twórcy muszą wybrać między dobrymi mechanikami w grze, a dopieszczoną fabułą, światem i postaciami. Stworzenie gry która by była RPG-symulacją-akcją-strategią byłoby nieziemsko trudne i drogie. (zwłaszcza jeżeli ta gra by miała mieć jeszcze taką grafikę jak Cyberpunk)

Warto tutaj zaznaczyć, że CDPR w swoich grach skupia się zwłaszcza na fabule, która ma być interesująca i ma zaskakiwać nas zwrotami akcji, dodatkowo w tej grze fabuła ma być o wiele bardziej złożona od takiego Wiedźmina i mamy mieć wiele możliwych sposobów na zakończenie misji. Poznamy też na pewno wiele interesujących postaci, więc nie opieraj się tylko na takim Jackim, który jest takim typowym kumplem do tańca i zabijańca. Skąd też wiesz, że w tej grze nie będzie interesujących rozmów? Mnie się wydaje, że ta gra pod tym względem będzie bardzo dobra.

Trzymanie za rączkę to może fakt, ale raczej większość osób gra w gry dla przyjemności i dla ciekawych historii. Ludzie mają często ograniczony czas na granie więc hardkorowe podejście do gry, gdzie poznajesz wszelkie mechaniki i je masterujesz lub kręcisz się po mieście kilka godzin, aby znaleźć coś lub kogoś odpada. Najzwyczajniej w świecie coś takiego nikomu się by nie opłaciło więc nie ma sensu robić takich gier.

post wyedytowany przez Shadoukira 2020-07-01 22:04:22
02.07.2020 03:27
30.6
LamPL
57
Pretorianin

prawdziwy gracz3

To co opisujesz jeśli chodzi o wybór klas i swobodę gracza to przypomina mi to scenę Role Play (zarówno papierowe RPG jak i serwery RP z GTA). W takim RP wcielasz się w zwykłego gościa i idziesz do pracy jak w realnym świecie i skupiasz się tylko na odgrywaniu. Tylko tobie chodzi też o super trudną i złożoną mechanikę, a to już się kłóci z RP. Jest wiele gier stawiających tylko na mechanikę np. Factorio, ale są one pozbawione fabuły. Jeżeli tworzysz jakąś historię, to siłą rzeczy musisz zmusić jakoś gracza by się z nią zapoznał, a to z kolei ogranicza jego swobodę. Jeżeli szukasz gry w Cyberpunkowym świecie w której mechanika odgrywa główne skrzypce, a gracz ma praktycznie nieograniczoną swobodę, to lepiej poszukaj innego tytułu bo Cyberpunk 2077 nie spełni nawet ułamka twoich oczekiwań.

02.07.2020 20:20
Game_0ver
30.7
Game_0ver
28
Konsul

prawdziwy gracz3
Jestem natomiast barzo rozczarowany systemem klas, to że możemy wybrać tylko 3 startowe klasy. Nie ma rockerboya, policji czy mediów. Nie możemy też przyłączać się do różnych fakcji, co dla mnie było rzeczą konieczną i oczywistą kiedy zobaczyłem w 2013 że będzie cyberpunkowa gra RPG z otwartym światem.

Czyli po prostu wymagasz od gry czegoś, czego w niej nie będzie i dlatego Ci się nie podoba. To zrozumiałe. CDPR postawił na takie, a nie inne klasy, bo taki był ich zamysł.

Problem jest w tym, że gra za bardzo się na tym skupia i nie pokazuje nic innego co by mnie zainteresowało.

Gra skupia się na fabule i możliwościach, jakie wymyślili i stworzyli twórcy. Jeżeli faktycznie Cię to nie interesuję, to najwidoczniej nie jest gra dla Ciebie.

Nienawidzę filmowych gier które co chwile rujnują immersje poprzez zabieranie graczowi kontroli i zmuszanie go do oglądania krótkich skryptów, na przyklad oskryptowane wymachiwanie łapami co 10 sekund lub gdy naciskamy guzik, otwieramy drzwi etc.

Skrypty w grach są powszechne w grach. Z tego co czytałem i słuchałem o grze, to zabierania kontroli graczowi, ma być niewiele. Podczas tak zwanych cut-scenek nadal mamy możliwość poruszania się i rozglądania. To samo tyczy się poruszania/wciskania różnych przedmiotów, przycisków - chociażby przywoływanie windy.

Dlaczego jest w tej grze tak dużo strzelania w mieście w biały dzień? Czy w cyberpunkowym mieście gdzie rzekomo policja jest tak silna i opresywna, każdy może sobie po prostu zacząć strzelać i robić szalone pościgi bez żadnych konsekwencji?

Są w Cyberpunku 2077 dzielnice, w których policja po prostu się nie zapuszcza, bo są to rejony opanowane przez gangi i po prostu nie mieliby szans.

Kolejna gra z trzymaniem gracza za rączke, gra która sama się przechodzi. Dlatego nie lubiłem Wiedźmina, znudził mi się po paru godzinach bo właściwie nic tam nie było ciekawego poza historią i grafiką.

Większość gier trzyma gracza za rączkę. Niektóre produkcję potrafią jednak sprawiać iluzję tego, że mamy wolność wyboru. I taki prawdopodobnie będzie Cyberpunk 2077, gdzie podczas misji możemy zdecydować o wielu kwestiach i gra uwzględni je później w fabule.

Ogólnie to gameplay wygląda kiepsko, i jestem strasznie zawiedziony tym że zamiast zrobić grę z mniejszym światem I wszystko poświęcić elementom RPG i wyborom takim jak dołączanie się do różnych fakcji i interakcje między nimi, w których MY bierzemy udział a nie tylko oglądamy z boku, to CD Projekt Red idzie w stronę GTA.

O grze wiemy nadal bardzo mało, a to co zostało pokazane, to praktycznie nic. Więc radziłbym poczekać w Twoim przypadku aż gra wyjdzie i będziesz mógł pooglądać, lub poczytać i obejrzeć recenzje.

post wyedytowany przez Game_0ver 2020-07-02 20:23:29
01.07.2020 21:26
Caine
31
odpowiedz
10 odpowiedzi
Caine
42
Generał
Image

Ktoś potwierdzi, czy to tylko narzekanie:

01.07.2020 21:30
31.1
prawdziwy gracz3
1
Legionista

potwierdzone

01.07.2020 22:08
Shadoukira
31.2
Shadoukira
94
Chill Slayer

No tylko, że z tego co kojarzę CDPR nigdy nie potwierdził, że w grze znajdzie się możliwość kastomizacji pojazdów i apartamentów (tylko to rozważali). A nieinteraktywna garderoba ta jak dla mnie pierdoła, która nie ma większego znaczenia. Najbardziej szkoda klasy postaci i robota.

01.07.2020 22:24
31.3
Niemiec66
82
Pretorianin

- o przerywnikach TPP już wiadomo od dłuższego czasu, ujednolicili i wszystko będzie "cutscenką" nie wybijającą z "odgrywania roli".

- bieganie po ścianach, (wyszło na dniach) wyleciało bo pewnie nie miało to większego przełożenia na rozgrywkę.

- tech wyleciał bo po części dublował netrunnera, najprawdopodobniej umiejki nie dublujące przejdą pod inne klasy (chodź tam klas jako takich nie będzie i można miksować zdolności)

- bot, będzie ale w określonych sytuacjach (fabularnych)

- kastomizacja pojazdów i mieszkania, hm nie wiem czy to miało być.

- garderoba, nie ma sensu z gameplayowego punktu widzenia (będzie standardowe wejście w inwentarz i przeciągniecie stroju na slot)

- metra, nie mają sensu z gameplayowego punktu widzenia (będzie szybka podróż pewnie na zasadzie drogowskazów z W3)

post wyedytowany przez Niemiec66 2020-07-01 22:39:10
01.07.2020 23:27
Laterett
31.4
Laterett
54
Konsul

- metra, nie mają sensu z gameplayowego punktu widzenia (będzie szybka podróż pewnie na zasadzie drogowskazów z W3)

Immersja dla Ciebie nie ma znaczenia? Jeżeli rozmawiamy o szybkiej podróży to schodzisz do metra a tam wsiadasz do pociągu i opcja pomijam podróż bądź siadam na fotelu i relaksuje się immersją. Według mnie skoro tak bardzo zależy im na detalach i subtelnym doświadczeniu to metro jest dużo lepszą opcją od przestarzałych drogowskazów.

Nigdzie nie słyszałem o tym że metro zniknęło... ale było słychać że w grze istnieje odpowiednik tych drogowskazów. Prawdopodobnie, tak bym celował mogli z tego zrezygnować ze względu na optymalizacje - to jest jednak zasadniczo duże wyzwanie technologiczne - masz stertę wagonów a każdy wypełniony postaciami i przelatujecie pod miastem z docelowo raczej szybką prędkością.

Dlatego siłą rzeczy ludzie doceniają Star Citizen... tam robią grę jakby ograniczeń nie było.

01.07.2020 23:57
31.5
Gerr
63
Generał

Technik nie wyleciał, wyleciał tylko robot.

02.07.2020 00:05
Jaarvs
31.6
Jaarvs
51
Nyoho

O mieszkaniach, że nie będzie można ich kupić ani "customizować", to wiadomo od dawna zresztą nigdy nie mówili, że miało być inaczej.
Klas jako takich nie ma być, po prostu skille tworzące jakieś archetypy. Więc jego skille zostały (np. crafting), jedynie wyleciały te związane z Flatheadem (wielka szkoda).
Tuning aut miał być (w jakiej formie to nie wiadomo), ale nic nie słyszałem, żeby został wycięty. Przynajmniej twórcy nic o tym nie wspominają, więc nie wiem skąd te informacje.
Ta sama sytuacja z metrem. Wiemy tylko, że mają być "drogowskazy" w stylu W3. Może metro będzie też się do tego zaliczać.

post wyedytowany przez Jaarvs 2020-07-02 00:06:15
02.07.2020 00:40
Shadoukira
31.7
Shadoukira
94
Chill Slayer

Co do tuningu pojazdów, to w jakimś zagranicznym wywiadzie jeden z twórców powiedział, że w grze nie ma tuningu, można tylko nabywać auta (kupować lub dostawać z misji). Część z tych pojazdów po prostu od razu będzie stuningowana, ale samemu tego robić jak w GTA się nie da. Z metrem tak samo w jakimś zagranicznym wywiadzie podobno twórcy przyznali, że metra nie będzie, tylko coś na wzór znaków z wiedźmina (terminale czy coś takiego).

post wyedytowany przez Shadoukira 2020-07-02 00:43:16
02.07.2020 11:52
31.8
Niemiec66
82
Pretorianin

"Immersja dla Ciebie nie ma znaczenia?"

Imersja na pierwsze kilka godzin, później by tylko denerwowało. Nie bez powodu wyleciało, to samo z przebieraniem się w domu. Fajne, imersyjne ale co z tego jak gracz by się tylko w***wiał, że co chwile musi wracać do domu włożyć coś o + 1 lepsze.

02.07.2020 12:43
Persecuted
31.9
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Gdyby szybka podróż wymagała ganiania za każdym razem na stację metra, to większość graczy szlag by trafił. Pamiętam, że już korzystanie z drogowskazów w Wiedźminie 3 bywało irytujące i to pomimo ich relatywnie gęstego rozmieszczenia na mapie. Stacji metra byłoby zapewne jeszcze mniej (tak ze 2, max 3 na dzielnicę), więc cały proces pewnie wkurzałby jeszcze bardziej.

Takie GTA V mogło sobie pozwolić na brak wygodnego systemu szybkiej podróży (bo trudno za taki uznać taksówki), ale to dlatego, że tam poruszanie się pojazdami było mega przyjemne i satysfakcjonujące (i można było latać, co bardzo skracało czas podróży). CP to ponoć nawet nie poziom Mafii 3 (w której jeździło się fajnie, choć gorzej niż w GTA V), a raczej Watch Dogs, Sleeping Dogs albo GR: Wildlands, czyli totalne drewno, w którym korzystamy z pojazdów z konieczności, a nie dlatego, że sprawia nam to frajdę. Gdyby Wildlands nie miało natychmiastowej szybkiej podróży i śmigłowców, to ja bym spasował po godzinie. Lepiej, żeby CP nie szedł tą drogą...

post wyedytowany przez Persecuted 2020-07-02 12:46:04
02.07.2020 16:46
Laterett
31.10
Laterett
54
Konsul

Zawsze możesz dostać metro i drogowskazy w kontekście szybkiej podróży - a oprócz tego jeszcze dowolną ilość innych rozwiązań tego typu to samo tyczy się ubioru... dla maniaków mogli zostawić wybieranie ubrań prosto z szafy a byłaby też kwestia ubioru prosto z ekwipunku.

Nie wiem zdaje się to być kilkukrotnie bardziej logiczne od wróżenia z fusów czy bezmyślnej zabawy w prawników i obrońców :)

Niezauważalnym kosztem zaspokajasz wszystkie grupy oraz ich potrzeby w tym jakże ważnym społecznie temacie szybkich podróży w grach... bo rzeczywiście w takim Night City powinna to być ważna mechanika. Mniejsza że to nie jest Wiedźmin czyli kilometry pomiędzy wioskami odpadają mniejsza że każda dzielnica równa się inna architektura. Kogo obchodzi że CD Projekt zaangażował osobny zespół do samych reklam w grze... to przecież nic nie mówi w kontekście ich wizji szybkiej podróży :)

Prawda taka że ewentualne Metro wycieli tylko dlatego że ówczesne konsole były na tenże element żyjącej wielkiej metropolii - za słabe. Szukanie argumentów z dupy mija się z celem. Zaskoczę ale pewnie nawet takie grzebanie w szafie mogli usunąć z identycznego powodu. Rozgrywka nie ma nic do rzeczy kiedy coś może być opcjonalne.

01.07.2020 22:07
Game_0ver
32
odpowiedz
2 odpowiedzi
Game_0ver
28
Konsul

Osobiście nie będzie przeszkadzało mi, że zabraknie biegania po ścianach, chociaż mogłaby to być ciekawa mechanika gry. Mam jednak nadzieję, że będziemy mogli wspinać się na wszystkie obiekty oraz mieć możliwość wdrapania się na każdy budynek jaki tylko zobaczymy. I nie mówię już nawet o parkourze jaki mamy chociażby w Dying Light, a po prostu zwykłe wspinanie się.

Może przynajmniej zostawili możliwość wspinania się za pomocą Ostrz Modliszki? Na filmie widać, że można wbijać i zaczepiać się o ściany, więc może tego nie usunęli, a nawet dopracowali i gra pozwoli nam na wspinanie się na większość budynków. Byłbym za!

post wyedytowany przez Game_0ver 2020-07-01 22:10:52
01.07.2020 23:16
Laterett
32.1
Laterett
54
Konsul

Jak bez hipotetycznie jakiś tam ostrzy chciałbyś łazić po ścianach? xd

Właśnie zastosowanie tych ostrzy w kontekście tego łażenia... usunęli.

02.07.2020 00:55
Game_0ver
32.2
Game_0ver
28
Konsul

Laterett w tekście napisali, że usunięto bieganie po ścianach, co widać na filmie w około 42 minuty i 57 sekundy. Ostrze, czyli Mantis Blade w grze zostanie, bo to jeden z elementów gry, który pokazali nawet w ostatnim gameplayu. To, że V zaczepił się podczas biegnięcia po ścianie, to dodatek, a nie główny element biegania po ścianach. Bieganie po ścianach opiera się po prostu o bieganiu po ścianach, o zrobieniu kilku kroków po pionowej powierzchni.

Zapewne nie będzie możliwości podejść do ściany, podskoczyć i wbić szpony w mur, potem ponownie podskoczyć i zaczepić się wyżej. Napisałem tylko, że chętnie bym przyjął taką mechanikę wspinaczki.

01.07.2020 22:38
WolfDale
😜
33
1
odpowiedz
WolfDale
74
Sztuczny Wytwór Forumowy

A co ja jakiś małpiszon jestem żeby skakać po ścianach?

01.07.2020 23:33
Newfolder
👍
34
odpowiedz
Newfolder
74
Konsul

Dlatego właśnie lepiej jest robić tak jak Rockstar - nic nie pokazywać! Kilka miesięcy przed premierą pokazać zwiastun i tyle. O RDR2 nic nie było wiadomo, nie pokazywali gameplayów 2 lata przed premierą i dzięki temu nie wiemy co miało być, a czegoś już nie ma.

01.07.2020 23:51
35
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Kuśmider
14
Pretorianin

Ale w zamian będą dwie różne parówki do wyboru w kreatorze postaci!

02.07.2020 00:28
35.1
prawdziwy gracz3
1
Legionista

tylko dwie? Ja chce trzy! Niech wywalą jeszcze z gry cały ten braindance żeby zrobić miejsce na trzecią parówe

02.07.2020 00:46
36
odpowiedz
1 odpowiedź
cojestgrane
1
Centurion

Mi się wydaje, że powinni to wypuścić na początku 2021 ;) i na dobre by to wyszło. Widać jak to jest we wczesnym dostępie jeszcze na gemeplayu, wolałbym jednak dostać dopracowaną i przetestowaną gre (no tylko, że ja nie zamówiłem preordera). Szczególnie, że jeszcze premier konsol nie było. A tak by mieli czas to wszystko dopieścić i dać graczom to co gracze oczekują.

post wyedytowany przez cojestgrane 2020-07-02 00:49:13
02.07.2020 20:01
Game_0ver
36.1
Game_0ver
28
Konsul

Gra została skończona, jednak przełożyli premierę o tę pięć miesięcy, aby ją jeszcze bardziej dopieścić, w tym naprawić również bugi, te o których wiedzą i te, o których się dopiero dowiedzą.

Gameplaye, które ostatnio dostaliśmy i o których piszą i mówią wszystkie serwisy, to była okrojona gra. Był to tylko skrawek, dlatego na przykład ruchu ulicznego praktycznie nie było i mogły przydarzyć się przeróżne bugi i niedociągnięcia. Najpewniej była to jakaś starsza wersja gry. Jak powiedział Paweł Sasko, pięć miesięcy to bardzo dużo czasu aby naprawić i dopieścić grę tym bardziej, że fabularnie jest już skończona.

Po premierze na pewno będą występować przeróżne błędy, bo gry już tak mają, jednak myślę, że można zaufać twórcom, że będą nad nimi pracować i będą wypuszczali z czasem patche.

post wyedytowany przez Game_0ver 2020-07-02 20:02:55
02.07.2020 00:46
Davnoniessany
😉
37
1
odpowiedz
Davnoniessany
46
Konsul

Wyjdzie to zagram. Preordera mam, ale absolutnie się nie jaram. Spojlerów nie czytam i nie oglądam, bo i po co psuć sobie niespodziankę. Tytuł na który czekam to kroniki myrthany - to mnie konkretnie jara, bardziej niż cb2077 i ac:valhalla razem wzięte ;)

02.07.2020 11:25
KUBA1550
😱
38
2
odpowiedz
KUBA1550
57
Generał
Image

To nie Spider-Man aby biegać po ścianach. Ja bym jeszcze usunął te hackowanie postaci. Można zdalnie podpalać wrogów na odległość toż to kretynizm. Jeszcze niech wprowadzą maskowanie gdzie stajemy się niewidzialni i unlimited ammo. Gra stanie się strasznie łatwa. Gdyby nie przemoc gra miała by PEGI 3

03.07.2020 08:26
39
odpowiedz
1 odpowiedź
greshowy
1
Junior

Dlaczego wy tak krytykujecie tą grę? A jeśli na prawdę nie lubiecie tej gry to nie kupujcie. Nikogo nie obchodzi że nie kupicie tej gry.

04.07.2020 14:30
Malcanthet
39.1
Malcanthet
3
Chorąży

A dlaczego boli cię krytyka tej gry? jeżeli nie lubisz takiej krytyki to jej nie komentuj. Nikogo nie obchodzi że ciebie nie obchodzi że ktoś nie kupi tej gry xD

03.07.2020 15:00
40
odpowiedz
MadMaxPL
56
Konsul

Duży błąd. Za to nie kupię.

04.07.2020 19:18
not2pun
41
odpowiedz
not2pun
110
Senator

Bez biegania po ścianach bez jeżdżenia metrem, bez personalizacji pojazdów.
Fakt że nie czekałem, ale szkoda że zostaje coraz mniej.

04.07.2020 20:22
BartekTenMagik
42
odpowiedz
BartekTenMagik
65
World Owner

Ale ja tak bardzo chce deptać ściany!

Wiadomość Cyberpunk 2077 jednak bez biegania po ścianach