Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Najciekawsze modyfikacje (29/09/10)

29.09.2010 10:40
Ambitny Łoś
1
Ambitny Łoś
159
Cthulhu

"Całość oparto na serii przygód do papierowej wersji Dungeons & Dragons wydawanych w latach 1879-1999."

W 1897 było już D&D? :)

29.09.2010 10:42
Raistand
2
odpowiedz
Raistand
135
Legend

Oj... Znowu muszę Civ IV zainstalować.

29.09.2010 11:53
Adrian Werner
3
odpowiedz
Adrian Werner
177
Generał

GRYOnline.plTeam

@Ambitny Łoś

Podobno armia pruska w XIX wieku w militarne roleplaying grywała, a przynajmniej tak w dawnych numerach MiMa pisano :).

Ale DnD owsze, nie było, thx za zwrócenie uwagi :).

29.09.2010 11:54
Adrian Werner
4
odpowiedz
Adrian Werner
177
Generał

GRYOnline.plTeam

@Raistand
Zacznijmy od tego, że błędem było jej odinstalowanie :)

29.09.2010 12:13
wickywoo
5
odpowiedz
wickywoo
83
Konsul

nehrim swietny, taki powinien byc oblivion od poczatku. polecam. krzysztof holowczyc.

29.09.2010 12:36
Radanos
6
odpowiedz
Radanos
97
Szczęść Boże

Nadal nie widzę FCR-a do Wiedźmina ;)
Chyba przestanę o niego prosić.

29.09.2010 13:58
7
odpowiedz
ma3y
10
Chorąży

A ja się dziwię, że nie pokazujecie modów do strcrafta 2.

29.09.2010 15:13
8
odpowiedz
Whitek
33
Pretorianin

W "serii left 4 dead" wszystkie kampanie są napisane tak, że wydaje się, że są do pierwszej części, a do drugiej nie ma żadnych podanych - czy można by poprawić i wkleić kampanie haunted forest i titty twister po słowach "Natomiast z nowości do drugiej części zombiakowej sagi autorstwa Valve godne polecenia są dwie kampanie:" :)?

29.09.2010 15:16
Nolifer
9
odpowiedz
Nolifer
133
The Highest

"Natomiast z nowości do drugiej części zombiakowej sagi autorstwa Valve godne polecenia są dwie kampanie:" I nie ma napisane nic o tych kampaniach .

29.09.2010 16:39
10
odpowiedz
Max Stone
15
Legionista

@ Łoś- tak, w 1987 było już D&D! I to już 13 lat- pierwsza wersja DnD powstała w 1974...

29.09.2010 17:07
Harry M
11
odpowiedz
Harry M
150
Master czaszka

Ciekawe

29.09.2010 17:41
12
odpowiedz
Dzikouak
26
Generał

@Max Stone - A teraz uważnie przeczytaj wpis Łosia :o)

Swoją drogą, stare moduły do AD&D rzadko wykraczały poza dungeon crawl, a "White Plume Mountain" nie jest tu wyjątkiem. Na fabułe czy ciekawe postacie raczej bym nie liczył, chyba że autorzy wprowadzili jakieś inne, bardziej współczesne elementy (c)RPG.

29.09.2010 17:47
13
odpowiedz
zanonimizowany293901
40
Legend

Dzikouak >>> Ale jakby nie patrzeć background dość często był rozpisywany w modułach. Fakt, że w tamtych czasach "role playing" był traktowany po macoszemu, ale jednak bywali ludzie, którzy grali z większym wczuciem niż obecnie nawet, vide kampanie w oparciu o Empire Of The Petal Throne i świat Tekumel. ;]

29.09.2010 18:51
Kałasz
👍
14
odpowiedz
Kałasz
120
Pretorianin
Image

Polecam wszystkim graczom modyfikację Nightmare House 2 (przed chwilą przeszedłem). Mod przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Czerpie on pełnymi garściami z takich gier jak seria F.E.A.R. czy Condemned. Mod jest bardzo dopracowany, posiada 2 zakończenia, a jego klimat jest wprost nie do opisania. Naprawdę gorąco polecam.
PS. Jeśli lubicie się bać grajcie po ciemku i na słuchawkach. A jeśli chodzi o część pierwszą nic nie tracicie - jest już zaimplementowana, wystarczy odpalić nową grę.

29.09.2010 20:09
15
odpowiedz
Dzikouak
26
Generał

@meryphillia - W modułach przygodowych było to jednak opisane dość kiepsko. Wiadomości o świecie to jednak "guide'y" i podstawki do boxed setów. A to, jak ludzie grali nie ma znaczenia, bo RPG ma tę przewagę, że wszystko zależy od graczy, a w grze komputerowej jest tylko, co w grze komputerowej.

Tekumel to inna bajka, bo to dziecko antropologa :o) Swoją drogą, bogactwo świata a jego wykorzystanie w modułach to niebo a ziemia. Wystarczy popatrzeć na "Planescape" czy "Darksun" i na moduły do niego pisane, które nie wykorzystują nawet części informacji, zwłaszcza tych odnoszących się do handlu, obyczajów, polityki etc. To samo jest zresztą z WFRP, w którym chyba tylko "Szara Eminencja" i pomysły z "Sold Down the River" (plus parę z "The Restless Dead") dają MG do ręki jakiś ciekawszy materiał.

Nie żebym jakoś strasznie najeżdżał na stare RPG, ale uważam, że remake starych modułów do (A)D&D to raczej produkt niszowy i moim zdaniem krok w tył w porównaniu ze współczesnymi cRPG. Ale, jak wiadomo, nisza "vintage" jest w każdej branży, od filatelistyki po pornografię.

29.09.2010 20:22
maslice
😊
16
odpowiedz
maslice
37
Shepard

Fajne mody.

29.09.2010 22:06
17
odpowiedz
Hefarius
44
Centurion

Naprawdę polecam wam mod PARANOIAdo HL ;]
Stare dobre radzieckie klimaty, trochę secret areas, dobre rozwiązania techniczne, niezłe AI
oraz w paru momentach przytłaczająca, mroczna atmosfera wspomagana muzyką zespołu SLOT :))

29.09.2010 22:59
18
odpowiedz
Spaqin
25
Chorąży

PARANOIA <3

Świetny mod, rly. OST mam na iPodzie, a do samego moda czasem wracam (co mi się rzadko zdarza, bo nie lubię przechodzić gier po raz kolejny), ale nie bez wad; opisałem go na grinder74.com .

Ale pamiętajcie, że po skończeniu gry musicie zmienić nazwę/wywalić plik opengl32.dll w folderze z HLem, w przeciwnym wypadku dostaniecie bana na VAC podczas gry po sieci. Plik ten odpowiada za właśnie te efekty graficzne i zostaje uznany za czita przez VAC.

30.09.2010 20:59
19
odpowiedz
zanonimizowany295501
46
Konsul

A ja mam pytanie, jak uruchomić drugi rozdział z Rebelion? Pierwszy rozdział się kończy i wracam do menu głównego. W menu wyboru rozdziałów, drugi jest niestety niedostępny. Nie następuję automatycznie przełączenie między rozdziałami. Coś robię źle?

02.10.2010 09:53
20
odpowiedz
zanonimizowany295501
46
Konsul

No to wie ktoś, jak ruszyć ten drugi rozdział?

Wiadomość Najciekawsze modyfikacje (29/09/10)