Download Dema Mody Aktualizacje Programy Tapety

Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep - Dungeon Master Nexus English Fan Translation v.1 - Mod do gry - Download

Plik Dungeon Master Nexus English Fan Translation v.1 to modyfikacja do gry Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep z gatunku Gry RPG. Pobierz za darmo.

typ plikuModyfikacja do gry

rozmiar pliku291,1 KB

pobrań27

pobrań (7 dni)0

data aktualizacji26 września 2023

Pobierz plik za darmo

Niedziałające pliki prosimy zgłaszać na uwagi(at)gry-online.pl

Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep mod Dungeon Master Nexus English Fan Translation v.1

W tym archiwum znajdziesz fanowski patch tłumaczący grę Dungeon Master Nexus na język angielski.

Ta produkcja to opracowany z myślą o konsoli Sega Saturn spin-off cyklu, który został wydany wyłącznie w Japonii i do teraz nie był dostępny dla osób nieznających języka japońskiego.

Instrukcje:

W tej sekcji opisano sposób tworzenia niestandardowej angielskiej wersji gry.

Ta procedura jest przeznaczona dla systemu operacyjnego Windows.

1. Utwórz następujące foldery na dysku twardym:

C:\DMN

C:\DMN\EnglishPatch

C:\DMN\Input

C:\DMN\Output

C:\DMN\Temp

2. Pobierz oryginalny obraz płyty Dungeon Master Nexus dla Sega Saturn BIN/CUE wykonany przez redump.org z

Powinieneś mieć następujące pliki:

Dungeon Master Nexus (Japan) (Track 1).bin

Dungeon Master Nexus (Japan) (Track 2).bin

Dungeon Master Nexus (Japan) (Track 3).bin

Dungeon Master Nexus (Japan) (Track 4).bin

Dungeon Master Nexus (Japonia) (ścieżka 5).bin

Dungeon Master Nexus (Japonia) (ścieżka 6).bin

Dungeon Master Nexus (Japonia) (ścieżka 7).bin

Dungeon Master Nexus (Japonia) (ścieżka 8).bin

Dungeon Master Nexus (Japonia) (ścieżka 9).bin

Dungeon Master Nexus (Japan).cue

3. Pobierz i zainstaluj Daemon Tools lite ze strony https://www.daemon-tools.cc/.

4. Użyj Daemon Tools lite do zamontowania obrazu płyty (wybierz plik .cue) i skopiuj wszystkie pliki gry z płyty CD do C:\DMN\Input

5. Pobierz z naszej strony plik z tłumaczeniem i wypakuj to archiwum C:\DMN\EnglishPatch

6. Umieść 3 pliki wideo DMV0.AVI, DMV1.AVI i DMV2.AVI w C:\DMN\EnglishPatch

Pliki te nie są dostarczane jako część tej poprawki ze względu na ich duży rozmiar. Możesz je pobrać:

- Z oryginalnej gry. Te filmy mają najlepszą jakość obrazu, ale nie mają angielskich napisów.

- Z już spatchowanej angielskiej wersji gry. Te filmy mają angielskie napisy i niższą jakość obrazu w porównaniu do oryginalnych filmów (tylko wtedy, gdy napisy są widoczne, pozostałe części są identyczne).

- Poniższa procedura umożliwia tworzenie filmów z napisami (możesz ją pominąć jeśli jest zbyt skomplikowana, tych filmików jest garstka i nie są one kluczowe do zrozumienia fabuły)

a. Pobierz ffmpeg ze strony https://ffmpeg.org/

b. Możesz odtwarzać oryginalne filmy z napisami:

ffplay.exe -vf subtitles=C\\:\\\\DMN\\\\EnglishPatch\\\\DMV0.srt:force_style='Fontsize=28' C:\DMN\Input\DMV0.AVI

ffplay.exe -vf subtitles=C\\:\\\\DMN\\\\EnglishPatch\\\\DMV1.srt:force_style='Fontsize=28' C:\DMN\Input\DMV1.AVI

ffplay.exe -vf subtitles=C\\:\\\\DMN\\\\EnglishPatch\\\\DMV2.srt:force_style='Fontsize=28' C:\DMN\Input\DMV2.AVI

c. Przekonwertuj wideo na sekwencję bitmap z zakodowanymi napisami:

ffmpeg.exe -i C:\DMN\Input\DMV0.AVI -vf subtitles=C\\:\\\\DMN\\\\EnglishPatch\\\\DMV0.srt:force_style='Fontsize=28' -an "C:\DMN\Temp\DMV0%04d.bmp"

ffmpeg.exe -i C:\DMN\Input\DMV1.AVI -vf subtitles=C\\:\\\\DMN\\\\EnglishPatch\\\\DMV1.srt:force_style='Fontsize=28' -an "C:\DMN\Temp\DMV1%04d.bmp"

ffmpeg.exe -i C:\DMN\Input\DMV2.AVI -vf subtitles=C\\:\\\\DMN\\\\EnglishPatch\\\\DMV2.srt:force_style='Fontsize=28' -an "C:\DMN\Temp\DMV2%04d.bmp"

d. Kodowanie filmów z napisami z map bitowych (bez ścieżki dźwiękowej):

Wymaga to użycia kodeka "Duck TrueMotion S V1" i programu "Video for Windows" działającego w systemie Windows 3.1.

Użyj systemu Windows 3.1 uruchomionego w emulatorze DOSBox, aby zainstalować następujące oprogramowanie:

Pobierz 'Microsoft Multimedia Jumpstart (Version 1.1a)' https://archive.org/details/Microsoft_Multimedia_Jumpstart_Version_1.1a_Microsoft

Zainstaluj "Video for Windows on Windows" z folderu "\DEVELPMT\SDK\VFW11.WIN\WINVIDEO".

Zainstaluj 'VFW developer's kit' z folderu '\DEVELPMT\SDK\VFW11.WIN\VFWDK'

Pobierz i zainstaluj kodek "Duck TrueMotion S V1" http://segaxtreme.net/content/satdev/Tools/audiovideo/duck.zip

Uruchom program VidEdit i użyj opcji Plik/Otwórz. Użyj Nazwa: *.bmp i Typ: 'DIB sequence', a następnie wybierz pierwszy plik w sekwencji wyodrębnionych plików .bmp.

Użyj "Plik/Zapisz jako". Użyj następujących nazw plików dla każdego wideo:

C:\DMN\Temp\DMV0_SUB.AVI

C:\DMN\Temp\DMV1_SUB.AVI

C:\DMN\Temp\DMV2_SUB.AVI

Kliknij przycisk "Opcje kompresji".

W "Video Compression Method" wybierz "TrueMotion "S", The Duck Corp.", a następnie kliknij "Details>>".

Usuń zaznaczenie opcji "Pad frames for CD-ROM playback", a następnie kliknij "Configure...".

Przesuń suwak "Detail" na 100, w "Dither" ustaw "Amount" na 2 i pozostaw wszystkie inne opcje jako domyślne. Kliknij OK trzy razy, aby rozpocząć proces kodowania.

e. Otwórz okno PowerShell.exe i uruchom następujące wiersze poleceń, aby utworzyć niestandardowe filmy. Oryginalne filmy mają lepszą jakość obrazu niż te ponownie zakodowane, więc ten krok zastąpi tylko wymagane klatki w oryginalnych filmach klatkami z filmów z napisami, pozostawiając wszystkie inne klatki nienaruszone. Ta metoda gwarantuje, że struktura i parametry wynikowych plików AVI nie zostaną zmodyfikowane i pozostaną kompatybilne z odtwarzaczem wideo gry.

Set-Location C:\DMN\EnglishPatch

.\BuildDungeonMasterNexusEnglishVideos.ps1 -OriginalVideoFolderPath "C:\DMN\Input" -SubtitledVideoFolderPath "C:\DMN\Temp" -OutputVideoFolderPath "C:\DMN\EnglishPatch"

7. Otwórz okno PowerShell.exe i uruchom następujące wiersze poleceń, aby utworzyć niestandardowe pliki danych i niestandardowy obraz ISO (przy użyciu mkisofs.exe):

Set-Location C:\DMN\EnglishPatch

.\BuildDungeonMasterNexusEnglishISO.ps1 -InputFolder "C:\DMN\Input" -TempFolder "C:\DMN\Temp" -OutputFolder "C:\DMN\Output"

8. W folderze C:\DMN\Output powinieneś znaleźć dwa nowe pliki ISO i CUE. Zwróć uwagę, że nowy plik CUE odwołuje się do tych samych ścieżek dźwiękowych od 2 do 9, co wersja japońska:

Dungeon Master Nexus (US) (Track 1).iso

Dungeon Master Nexus (US).cue

9. Nowy obraz płyty jest zablokowany w regionie "Dla USA i KANADY", ale można zmienić region za pomocą tego narzędzia: https://segaxtreme.net/resources/saturn-region-patcher.81/

  • data aktualizacji: 26 września 2023
  • kategoria gry: RPG
  • rozmiar pliku: 291,1 KB

Pliki do gry Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep

Nazwa

Typ

Rozmiar

Data

Pobrań

7 dni

Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep - Dungeon Master Nexus English Fan Translation v.1 mod 291,1 KB 2023.09.26 27 0