QoL with Tweaks to mod do gry Victoria 3, którego autorem jest Revan.
Opis:
Mod wprowadza masę małych poprawek do interfejsu i rozgrywki, które uprzyjemniają rozgrywkę.
CECHY MODA TO M.IN.:
- Wyłączone wyskakujące alerty "braku konwojów"
- Podniesione pionowe szczeliny dla panelu polityki, aby każde okno powiadomień był wyświetlane
- Zwiększono opóźnienie podawania wiadomości do 3 <- 1 sekundy
- Losowe uchwalanie prawa przez SI jest zmniejszone o 25% (0.75 <- 1.0)
- Podniesiono wartość AI rozważającej zmianę metody produkcji podczas oceny metod o 100% (0.2 <- 0.1)
- Zmniejszono losowość SI co do miejsca tworzenia szlaków handlowych o 10% (0.9 <- 1.0)
- Podniesiono minimalne zatwierdzenie IG (-25 <- -20)
- Podniesiono maksymalne zatwierdzenie IG (25 <- 20)
- Aprobata IG zmienia się na tę wartość, jeśli 100% siły politycznej IG to lojaliści (20 <-15)
- Aprobata IG zmienia się na tę wartość, jeśli 100% siły politycznej IG to radykałowie (20 <-15)
- Podniesiona różnica stanowisk o tyle lub więcej jest uważana za radykalną (3 <- 2)
- Podwyższona różnica stanowisk taka lub wyższa jest uważana za ekstremalną (4 <- 3)
- Obniżono liczbę miesięcy, przez które zatwierdzenie/odrzucenie zmiany prawa utrzymuje się po tej zmianie prawa (48 <- 60)
- Obniżona liczba lat, podczas których Grupa Interesu będzie się martwić o emeryturę jednego z dowódców (4 <- 5)
- Podniesiono maksymalny czas trwania ruchów politycznych bez wsparcia IG (2 <- 1)
- Obniżony min. czas trwania ruchów politycznych (10 <- 12)
- Obniżony czas odnowienia secesji (4 <- 5)
- Obniżony procent zwolenników IG, którzy zradykalizują się po odsunięciu od rządu (0.2 <- 0.25)
- Zwiększono ilość rynków, na których aktualizowane są cache pakietów zakupowych na każdy tick (6 <- 5)
- Zwiększono ilość miejsc w tabeli liderów każdego towaru (20 <- 10)
- Obniżony każdy poziom szlaku handlowego po pierwszym dodaje ten % do pożądanej ilości handlu (0.2 <- 0.25)
- Opuszczony szlak handlowy nie może zwiększyć poziomu, jeśli nie będziesz miał przynajmniej takiego "bufora" wyprodukowanych konwojów (0.1 <- 0.05)
- Opuszczony budynek nie dostosuje swoich płac przez pierwsze tyle tygodni swojego istnienia (1 <- 2)
- Podniesione stawki płac mogą się zmieniać co najwyżej o tyle tygodni (0.2 <- 0.1)
- Podwyższony tygodniowy limit zatrudnienia w budynku dla każdej profesji jako stosunek do pełnego zatrudnienia (0.15 <- 0.1)
- Podniesiono min. frakcję zasobów, które zostaną odkryte za każdy udany rzut (0.25 <- 0.2)
- Skrócony czas trwania modyfikatora czasowego, który jest stosowany po zmianie metody produkcji (34 <- 52 *8 miesięcy <- 12 miesięcy)
- Podniesiono maksymalne wpisy w raportach cenowych (5 <- 4)
- Obniżono koszt konwoju za każde użycie infrastruktury w zamorskim państwie dla szlaków żeglugowych łączących porty o 50% (1.5 <- 2.0)
- Zwiększona waga przy wyborze prowincji do ataku, tak ważne jest atakowanie słabo bronionych prowincji (1.1 <- 1.0) *potrzebuje dalszych testów, aby podnieść może do 1.2
- Podniesiona waga dla atakowania prowincji o dużej szerokości bojowej (1.2 <- 1.0) *potrzebuje dalszych testów
- Podniesiony przyrost morale przy zwycięstwie (0.02 <- 0.01)
- Podniesienie wsparcia wojennego przy wygranej bitwie (0.02 <- 0.01)
- Podniesienie maksymalnego procentu zmiany morale (0.2 <- 0.1)
- Podniesiono wagę pakietu siły roboczej przy 0% zaopatrzenia (2.5 <- 2.0) *potrzebne dalsze testy
- Obniżono o 50% skumulowany postęp postępu przy przejściu z rozkazu ataku (0.4 <- 0.5)
- Podniesiono minimalną mobilizację uzyskiwaną dziennie przez każdy mobilizujący się batalion (0.1 <- 0.05)
- Zwiększona maksymalna mobilizacja uzyskiwana dziennie przez każdy mobilizujący się batalion (0,25 <- 0,2)
- Zwiększona liczba dni, zanim oczekująca akcja zostanie automatycznie odrzucona (21 <- 14)
- Naprawiono/obniżono infamię, która nie może być wyższa niż ta (100 <- 1000) *wygląda jak błąd
- Obniżono pierwszy rok do rozpoczęcia sprawdzania śmierci z przyczyn naturalnych (55 <- 60) *gdy postacie zaczynają umierać
- Naprawiono/obniżono definitywnie śmierć do tego roku (80 <- 100) *śmierć w wieku 80 lat teraz, możliwy margines od wydarzeń itp.
- Podniesiona pula rekrutowalnych dowódców (5 <- 3)
- Podniesiona liczba dowódców, których można wybrać z rekrutacji (3 <- 2)
- Podniesiono maksymalną liczbę postaci o określonej roli podstawowej (np. generał, admirał), które można ręcznie rekrutować (25 <- 20)
- Zmniejszono liczbę osób rozważających wycofanie się z bitwy, gdy stosunek aktualnej siły roboczej do początkowej siły roboczej jest niższy od tego (0.7 <- 0.8)
Instrukcje:
Wypakuj do „..\Documents\Paradox Interactive\Victoria 3\mod” i aktywuj a launcherze. Jeśli nie masz tam folderu „mod” to sam go stwórz.
- Ostatnia aktualizacja: 31 października 2022
- Gatunek: Gra Strategiczna
- Rozmiar pliku: 423.8 KB