Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mount & Blade - poradnik do gry

Mount & Blade - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania cz.4 | Zadania | Mount & Blade poradnik Mount & Blade

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Capture Enemy Hero

Zleca Lord: Naszym zadaniem będzie pokonać i żywcem przyprowadzić jednego z wrogich lordów. Wszystko jedno gdzie go złapiemy, czy przy oblężeniu zamku, czy na ubitej ziemi, to nie ma znaczenia. Nie ma też znaczenia, który to będzie. Dana nam będzie tylko frakcja. Gdy już znajdziemy jakiegoś przeciwnika, musimy trzymać kciuki, żeby nie udało mu się zbiec po walce. Jeśli szczęśliwym trafem uda nam się go zatrzymać przy sobie, zadanie zostanie prawie wykonane. Pozostaje tylko dowlec go do naszego pracodawcy.

Zleca Lord: Musimy ściągnąć dług z jednego z lordów - Zadania cz.4 | Zadania | Mount & Blade - Mount & Blade - poradnik do gry

Nagrody:

  1. Nasze relacje z danym lordem po rozpoczęciu zadania zwiększają się o +1, natomiast po jego ukończeniu o kolejne +4.
  2. 2000 denarów.
  3. 2500 doświadczenia.

Negatywne skutki:

  1. Jeżeli zależy wam na reputacji u wrogich lordów (a nie zależy) to nie róbcie tego zadania.

Collect Debt

Zleca Lord: Musimy ściągnąć dług z jednego z lordów. Są trzy wyjścia. Albo posiadając wysoką umiejętność Perswazja, zdołamy przekonać dłużnika do oddania grzecznie całej sumy. Zapłacimy mu 20% tego, co powinien oddać. Lub poświęcając 3 punkty relacji, przekonujemy go do zapłaty w imię naszej przyjaźni.

Nagrody:

  1. Jeżeli uda nam się go przekonać bez płacenia, wtedy otrzymujemy te 20% jako nagrodę. Jest to 700 denarów.
  2. Relacje z danym lordem rosną po rozpoczęciu zadania o +2, a po zakończeniu o kolejne +3.
  3. 100 doświadczenia.

Negatywne skutki:

  1. Pogorszenie stosunków z dłużnikiem, o ile postawimy na szali naszą przyjaźń.

Meet Spy in Enemy Town

Zleca Lord: Naszym zadaniem jest wślizgnąć się do wrogiego miasta i wziąć tajne informacje od szpiega. Zostaniemy poinformowani o specjalnym haśle, na które szpieg ma nam odpowiedzieć w konkretny sposób. Po tym go rozpoznamy. I na tym kończy się zadanie.

Nagrody:

  1. Relacje z lordem rosną po rozpoczęciu zadania o +1, a po jego zakończeniu o +3.
  2. 500 denarów.
  3. 500 doświadczenia.
Musimy wyszkolić kilku chłopów, żeby mogli utworzyć wiejską milicję i bronić się przed coraz częstszymi atakami bandytów - Zadania cz.4 | Zadania | Mount & Blade - Mount & Blade - poradnik do gry

Train the Peasants

Musimy wyszkolić kilku chłopów, żeby mogli utworzyć wiejską milicję i bronić się przed coraz częstszymi atakami bandytów. Czekają nas cztery walki. Najpierw trzy kolejno z trzema, dwoma i jednym wieśniakiem. Będą to walki na kije i raczej nie należą do najtrudniejszych. Czwarta natomiast bitwę stoczycie z bandytami walcząc ramię w ramię z przeszkolonymi przez was wieśniakami.

1 - Zadania cz.4 | Zadania | Mount & Blade - Mount & Blade - poradnik do gry
W różnych fortach, możemy spotkać ludzi, którzy przypisują sobie prawo do tronu któregoś z królestw - Zadania cz.4 | Zadania | Mount & Blade - Mount & Blade - poradnik do gry

Nagrody:

  1. Nasze relacje z wioską podniosą się dwukrotnie. Raz, gdy zakończymy trening. Drugi raz, gdy odmówimy przyjęcia zapłaty za naszą pracę.
  2. Gdy odmówimy zapłaty otrzymamy, także 1 punkty honoru.

Negatywne skutki:

  1. Brak.

Rebelia

W różnych fortach, możemy spotkać ludzi, którzy przypisują sobie prawo do tronu któregoś z królestw. Wysuwają oni pretensję do korony, jakoby byli prawowitymi dziedzicami. Możemy im pomóc. Wszystko zaczyna się od tego, że nie możemy być podlegli żadnemu władcy, ponieważ samozwańczy dziedzic żąda od nas, abyśmy mu się podporządkowali. Wobec tego, jeśli jest taka konieczność, zrzekamy się protekcji aktualnego króla. Naszym zadaniem, będzie prowadzenie w jego imieniu rebelii, na terenie jednego z królestw. Musimy kolejno przejmować forty i zamki i przekabacać Lordów na naszą stronę. Uważajmy jednak, ponieważ każdego Lorda, możemy spytać tylko raz, o to czy zechce się do nas przyłączyć. Jeśli zechce, będziemy mogli nim do woli sterować, tak samo jak ma się sytuacja w momencie, gdy zostajemy marszałkiem jakiegoś królestwa. Wszystkie zamki, wsie i forty będą nam się jawić na czerwono. Gdy już podbijemy wszystkie strategiczne miejsca i odczekamy chwilę, wyskoczy nam komunikat o tym, że dane królestwo przestało istnieć, a na jego miejsce powstaje nowe, pod protekcją nowego władcy. Wtedy wszyscy Lordowie i tak będą się nas słuchać.

Czy lord przejdzie na naszą stronę?

  1. Decydują o tym, nasze aktualne stosunki z nim (tutaj trzeba wspomnieć o rzeczy szalenie istotnej), zanim rozpoczniemy rebelię, postarajmy się jak najbardziej poprawić stosunki z wieloma lordami, ponieważ, po rozpoczęciu rebelii nie będzie takiej możliwości, gdyż będziemy w stanie wojny.
  2. Najwyższy współczynnik umiejętności Perswazja.
  3. Stopień zaawansowania rebelii. Lordowie widząc sukcesy, jakimi możemy się pochwalić, będą coraz chętniej opuszczać starego króla.

Jeżeli zaś, zdecyduje się odrzucić życie pachołka i spróbować na własną rękę zagarniać zamki i forty, nic nie stoi na przeszkodzie! Musimy jednak uważać, ponieważ nie mamy nikogo do pomocy. Kolorem, który oznacza zamki zdobyte przez nas wyłącznie w naszym imieniu, jest biały. Walka samemu, na wszystkich frontach, może z biegiem czasu okazać się bardzo trudna, ponieważ będziemy musieli ogarniać sprawę na naprawdę dużym obszarze. Ale przecież o to w tej grze chodzi, żeby zawładnąć wszystkim, co widać, gdzie tylko okiem sięgnąć.

2 - Zadania cz.4 | Zadania | Mount & Blade - Mount & Blade - poradnik do gry
3 - Zadania cz.4 | Zadania | Mount & Blade - Mount & Blade - poradnik do gry