Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - Knocking on Heaven's Door (cz.2) | Akt 3 poradnik Codename: Panzers - Zimna Wojna

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Po zburzeniu wieży strażniczej wycofaj swoje czołgi do centrum naprawy maszyn (2 na mapie). Nie przejmuj się samymi ciężarówkami, bo mało prawdopodobne jest żebyś zdołał zapobiec zniszczeniu dwóch-trzech z nich. W tym samym czasie jeden z naprawionych już czołgów możesz wysłać na południe z zamiarem przejęcia kontroli nad stacją radarową (2 na mapie ). Spotkasz tu jedynie żołnierzy [#162], tak więc nie powinno to być trudne. Zauważ, że zdobycie tej konstrukcji dodało do Twojego paska dwie nowe akcje, przy czym Ciebie bardziej powinien interesować nalot z użyciem śmigłowców. Miejsce to możesz teraz porzucić, gdyż nawet po utracie stacji nie znikną Ci wspomniane akcje, a dokonywanie skanów okolicy również nie będzie konieczne.

[#162] - Misja 3 - Knocking on Heavens Door (cz.2) | Akt 3 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#162]

Przygotuj swoje oddziały do przeprowadzenia najtrudniejszego ataku. Będziesz chciał przejąć fabrykę, zlokalizowaną na północ od centrum naprawy maszyn (2 na mapie). Także i tu musisz się niestety liczyć z obecnością dużej liczby czołgów oraz bunkrów przeciwczołgowych [#163] (1 na mapie ). Podobnie jak wcześniej, postaraj się wywabić czołgi na południe, dzięki czemu Twoje jednostki nie będą się musiały rozdwajać. Jeśli zaś chodzi o bunkry przeciwczołgowe, znajdują się one odpowiednio na północny-zachód i wschód od fabryki (2 na mapie). W miarę możliwości nie dopuść do utraty więcej niż jednego czołgu, a bardziej zniszczone maszyny wycofuj od razu do centrum naprawy maszyn (2 na mapie).

[#163] - Misja 3 - Knocking on Heavens Door (cz.2) | Akt 3 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#163]

Po przejęciu kontroli nad fabryką (2 na mapie) przystąp od razu do budowy nowych jednostek. W szczególności zainteresuj się możliwością skonstruowania transporterów opancerzonych [#164] ponieważ będą Ci one bardzo potrzebne w dalszej części misji. Nie możesz sobie pozwolić na to żeby za każdym razem wycofywać uszkodzone czołgi z cięższych walk celem ich powolnej reperacji. Pamiętaj też, że wypełniony przed chwilą cel pozostanie zaliczony tylko jeśli uda Ci się utrzymać wszystkie trzy konstrukcje. Na szczęście na razie nie będzie z tym problemów. Wszystkie nowo budowane jednostki gromadź wokół fabryki. Do centrum naprawy maszyn możesz podesłać czołg i transporter opancerzony. Koszary mogą być natomiast ochraniane wyłącznie przez Twoją piechotę.

[#164] - Misja 3 - Knocking on Heavens Door (cz.2) | Akt 3 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#164]

Dobrze byłoby teraz zając się wypełnieniem pierwszego celu opcjonalnego (Zbuduj fortyfikacje w wyznaczonych miejscach w celu wzmocnienia obrony), który stał się aktywny po zajęciu fabryki. Na mapie dodane zostaną cztery punkty (3 na mapie). Na szczęście nie musisz tu jakoś specjalnie kombinować. Możesz stawiać wieże strażnicze [#165] lub bunkry. Ważne jest jedynie to żeby konstrukcje te znalazły się wewnątrz okręgów symbolizowanych przez wieżyczki (a nie tarcze!!). Nie łudź się też, że będzie to wystarczająca ochrona, ponieważ w końcowej fazie misji będziesz musiał bardziej przyłożyć się do utrzymania tych konstrukcji pod Twoją kontrolą.

[#165] - Misja 3 - Knocking on Heavens Door (cz.2) | Akt 3 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#165]

W czasie gdy zajęty będziesz budowaniem armii (decyduj się głównie na średniej wielkości czołgi) możesz też wykonać dwie inne czynności. Przed wszystkim, możesz wypełnić pierwszy cel ukryty (Odszukaj ukrytą artylerię). W tym celu podeślij pojedynczy oddział piechoty na pobliskie wzgórze (4 na mapie) i wydaj rozkaz skorzystania z dowolnego spośród znajdujących się tu dział Howitzer [#166]. Nie jest to na szczęście sprawa kluczowa, a ponadto istnieje duże ryzyko utraty takiego oddziału. Po wypełnieniu ukrytego celu możesz więc z dział całkowicie zrezygnować. Ponadto wybierz inżynierów stojących w miejscu startu (1 na mapie ), gdyż stali się niedawno aktywni. Proponuję ustawić ich przy koszarach (2 na mapie). Nie będą tam atakowani, a obecna w tym miejscu piechota zapewni im wystarczającą ochronę.

[#166] - Misja 3 - Knocking on Heavens Door (cz.2) | Akt 3 - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#166]