Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna poradnik Codename: Panzers - Zimna Wojna

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Lądowisko znajduje się na północny-zachód (2 na mapie) od aktualnie zajmowanego miejsca, ale musisz być przygotowany na to, że znaczna grupa przeciwników pojawi się na zachód od tego celu [#113]. Należy się tu bardzo pilnować ponieważ oprócz zwykłych żołnierzy na moczarach napotkasz także wrogi czołg oraz transporter opancerzony. Jeśli oddziałów tych nie zauważysz od razu, to licz się z możliwością wpadnięcia na nie nieco później. Samo lądowisko też będzie nieźle bronione, ale już tylko przez żołnierzy. Zauważ, że niedługo po przejęciu kontroli nad tym obiektem na polu bitwy pojawi się Grobel oraz jego czołg (2 na mapie ). Oddziały te możesz "podpiąć" do głównej armii, bądź też od razu wysłać na południe.

[#113] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#113]

Do przejęcia masz już tylko jeden punkt, a mianowicie flagę znajdującą się na zachód od lądowiska (1 na mapie ). Nie śpiesz się zbytnio z jej przejęciem, pozwalając całej armii wziąć udział w ataku. Przemawia za tym to, że flaga będzie zapewne broniona przez 6-7 wrogich oddziałów [#114]. Zadbaj teraz o to żeby trzon Twojej armii dotarł w to miejsce. Proponuję teraz dokonać podziału wojsk. Wyślij czołg T-62 oraz niewielką grupkę żołnierzy w okolice miejsca startu (1 na mapie). Grobla oraz jego czołg ustaw natomiast w okolicach punktu pierwszej pomocy (6 na mapie ). Nie przejmuj się jeśli na placu boju pozostaną Ci tylko zwykli żołnierze, bo będzie to wystarczająca grupka do podjęcia dalszych działań.

[#114] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#114]

Możesz nareszcie przystąpić do konkretów, a mianowicie zaliczenia pierwszego celu głównego (Przejmij kontrolę nad latarnią morską i załóż centrum dowodzenia). Wyślij swoich ludzi na północ, czyli w stronę latarni (3 na mapie). Na szczęście spotkasz się tu z minimalnym oporem ze strony wroga [#115], choć musisz uważać na co najmniej dwa oddziały snajperów, którzy mogą początkowo pozostawać w ukryciu. Swoich ludzi wyślij w stronę oznaczonego przez grę miejsca, czyli w pobliże bunkra, który musisz przejąć. Korzystając z okazji warto byłoby też wprowadzić jeden z podległych oddziałów do znajdującej się tu latarni.

[#115] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#115]

Równolegle będziesz teraz mógł przystąpić do wykonywania dwóch finalnych zadań tej misji - drugiego celu głównego (Broń latarni morskiej przed atakami sił wroga) i trzeciego celu głównego (Przejmij kontrolę nad wrogim centrum dowodzenia). Musisz się odpowiednio do dalszych działań przygotować. Początkowe ataki na latarnię będą bardzo słabe, tak więc możesz tu pozostawić garstkę żołnierzy. Ważniejsze będzie to żeby zapobiegać przemieszczaniu się sił wroga z południa (4 na mapie) na północ. W tym celu dostarczone śmigłowcami nowe czołgi [#116] wyślij do rozstawionych już wcześniej grup (Grobel i T-62). Warto ponadto zakupić nowe jednostki, korzystając z niektórych z przejętych konstrukcji. Polecam przede wszystkim skorzystać z lądowiska (2 na mapie) z zamiarem zamówienia czołgów i transporterów opancerzonych. Zainteresuj się ponadto obozem szkoleniowym (9 na mapie ), a to dlatego, że rekrutowane tu jednostki już na starcie otrzymają status weteranów. Ignoruj przelatujące wokół latarni wrogie śmigłowce, bo nie będą one Cię atakowały, a jedynie odkrywały teren dla wroga. Nie zapomnij też o zajętym dziele Howitzer (8 na mapie ), które będzie mogło w kluczowym momencie oślepić przeciwnika lub go zbombardować.

[#116] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#116]

Zakładając że właściwie rozmieściłeś swoje jednostki, wróg nie będzie w stanie odbić przejętych przez Ciebie konstrukcji ani zbliżyć się do latarni. W przeciwnym wypadku będziesz musiał się nieco "sprężyć" żeby nie zawalić całej misji. Niezwykle istotne jest to żeby przemieszczać się dużymi grupami ponieważ wróg będzie używał średnich i ciężkich czołgów. Radzę zakupić co najmniej dwa transportery opancerzone i wyposażyć je w opcję naprawy innych maszyn. Docelowo musisz przedrzeć się do flagi (1 na mapie ) znajdującej się na południowy-wschód od miejsca startu [#117]. Wroga łódź podwodna została już zatopiona, tak więc możesz śmiało przystąpić do kolejnych walk. W miarę możliwości nie dopuść do sytuacji utraty swoich czołgów. Maszyny rozstaw na całej szerokości widocznego tu przejścia, zapobiegając przedostawaniu się innych maszyn na północ. Napraw swoje jednostki i wypełnij limit oddziałów jeszcze przed podjęciem decyzji o przystąpieniu do ostatecznej inwazji.

[#117] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#117]

Zacznij przemieszczać swoje jednostki w stronę głównej bazy przeciwnika (4 na mapie). Po drodze musisz się naturalnie liczyć z koniecznością zniszczenia kilku nowych czołgów. Jeśli dążysz do osiągnięcia pełnej dominacji możesz przejąć kontrolę nad tutejszą fabryką (2 na mapie ) oraz ostatnim punktem prestiżu na zachodzie (1 na mapie ), ale nie jest to wymagane do osiągnięcia końcowego sukcesu. Okolice wrogiego centrum dowodzenia są natomiast bronione przez niewielkie grupki snajperów, a także przez działo Howitzer [#118]. Korzystaj głównie z czołgów, choć możesz tu też podprowadzić własnych snajperów, wyszkolonych w północnym obozie. Misja zakończy się wraz ze zdobyciem bazy wroga i przy założeniu, że nie utraciłeś kontroli nad latarnią morską.

[#118] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.2) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#118]