Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna poradnik Codename: Panzers - Zimna Wojna

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Opis ukończenia misji

Informacje wstępne: W początkowej fazie tej misji będziesz sterował jedynie piechotą, lecz z czasem dostępne staną się także różnorakie maszyny opancerzone. Pomyślne zaliczenie tej misji powinno być dla Ciebie czymś prostym, zwłaszcza że wróg pierwotnie nie będzie prowadził żadnych działań ofensywnych. Jedynie końcówka będzie nieco trudniejsza, choć przy odpowiednim przygotowaniu powstrzymanie sił wroga nie będzie problemem.

Dodatkowe uwagi: Ochraniane postaci to tym razem Kirkland i Grobel, choć ten drugi dołączy do toczonych przez Ciebie walk nieco później. Utrzymanie tych bohaterów przy życiu powinno być banalnie proste, szczególnie że awansowali już zapewne do statusu weteranów. Nie przejmuj się tym, że na misję nie możesz zabrać ze sobą czołgów, albowiem możliwość ich zakupu odblokowana zostania dopiero po przejęciu kontroli nad bazą przy latarni. Nie warto też za wszelką cenę wypełniać początkowego limitu jednostek, bo sporo zdziałasz dowodząc nawet niewielką grupką żołnierzy. Nie zapomnij jednak zabrać medyków, których obecność na polu bitwy okaże się nieoceniona.

Zabawę rozpoczynasz w środkowej części planszy (1 na mapie). Głównym celem na razie się nie martw, a zamiast tego zainteresuj się założeniami pierwszego celu opcjonalnego (Przerwij linie komunikacyjne pomiędzy rosyjskim centrum dowodzenia a latarnią). Na szczęście nie będziesz tu musiał przesadnie kombinować, a jedynie przejmować kontrolę nad wszystkimi punktami połączonymi na mapie czerwonymi liniami. Dokonaj typowego podziału swojej armii, nie zapominając o tym żeby medycy zawsze trzymani byli na tyłach. Korzystając z okazji wyślij pojedynczy oddział w stronę zlokalizowanej na północ od tego miejsca radiostacji (5 na mapie ). Nie będzie ona na szczęście przez nikogo pilnowana [#108]. Zauważ natomiast, że z profitów wynikających z przejmowania kolejnych konstrukcji nie będziesz mógł korzystać do momentu zdobycia bazy przy latarni (3 na mapie). W rezultacie ważne będzie więc to żeby dbać o swoich ludzi i na bieżąco ich leczyć.

[#108] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#108]

Proponuję wysłać teraz większy oddział na południe z zamiarem przejęcia kontroli nad centrum naprawy maszyn (4 na mapie ). Tu musisz się już liczyć z koniecznością zlikwidowania kilkunastu wrogów, ale na szczęście będzie to jedynie piechota [#109]. Nie próbuj teraz wysyłać swojej armii na południowy-zachód z zamiarem przejęcia pobliskiego punktu prestiżu (1 na mapie ) ponieważ znalazłbyś się pod ostrzałem rakietowym przebywającej w tej okolicy wrogiej łodzi podwodnej (1 na mapie ). Na szczęście problem ten zażegnany zostanie w momencie zdobycia latarni, tak więc traktuj go jedynie jako sztuczną barierę przed zbyt szybkim zdobyciem bazy wroga. :-) Po zdobyciu punktu naprawczego powróć z całą armią do przejętej już wcześniej radiostacji (5 na mapie ).

[#109] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#109]

Proponuję teraz wybrać się na północ z zamiarem przejęcia kontroli nad obozem szkoleniowym (9 na mapie ). Musisz się tu już niestety liczyć z koniecznością zniszczenia wrogiego czołgu, tak więc po wygranej bitwie wylecz swoich ludzi. W miarę możliwości nie doprowadzaj do stopniowego tracenia oddziałów ponieważ wtedy musiałbyś skupić się na zajęciu latarni jeszcze przed zabezpieczeniem pozostałej części mapy. Następne w kolejce mamy działo Howitzer (8 na mapie ). W tym przypadku na drodze stanie Ci tylko pojedynczy oddział żołnierzy wroga. Korzystając z okazji zbadaj zniszczone miasteczko na wzgórzu, a na południe od działa odnajdziesz niepilnowany przez nikogo czołg T-62 [#110] (1 na mapie ).

[#110] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#110]

Musisz teraz zejść z tego wzniesienia. Możesz w tym celu skorzystać ze ścieżki zlokalizowanej w pobliżu działa (8 na mapie ), bądź też powrócić w okolice miejsca startu (1 na mapie), a następnie zacząć przemieszczać się na wschód. Niezależnie od podjętych decyzji do przejęcia będziesz tu miał dwa nowe obiekty, a mianowicie punkt pierwszej pomocy (6 na mapie ) i stocznię (7 na mapie ). Na koniec wyślij swoje oddziały na południe z zamiarem przejęcia stacji radarowej (3 na mapie ). Tu musisz się już liczyć z małym oporem ze strony wroga [#111]. Przez cały czas pilnuj swoje oddziały, trzymając się z dala od głównej bazy przeciwnika. Po zajęciu wyznaczonych punktów rozstaw swoją armię nieopodal stoczni (7 na mapie ).

[#111] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#111]

Wybierz się teraz na północ w celu przejęcia kontroli nad jednym z punktów prestiżu (1 na mapie ). Po drodze uważaj na oddziały wroga, które pojawią się w dość nieoczekiwanym miejscu, a mianowicie w pobliżu wody [#112]. Warto także wydać uzbierane już do tej pory punkty, wzbogacając zdobyty niedawno czołg o cenne upgrade'y. W szczególności polecam ulepszenia mające na celu zwiększenie efektywności pancerza tej maszyny. Przejmij kontrolę nad flagą i przygotuj się do wykonania drugiego celu opcjonalnego (Przejmij kontrolę nad lądowiskiem).

[#112] - Misja 6 - Turning a Blind Eye (cz.1) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#112]