Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 - Operation Guildsman (cz.3) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna poradnik Codename: Panzers - Zimna Wojna

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

W okolicy nie ma na szczęście wrogich czołgów, ale dość regularnie będziesz wpadał na wrogą piechotę. W szczególności uważaj na snajperów, którzy mogą w dość łatwy sposób zlikwidować Twoich żołnierzy. Proponuję udać się do prawego dolnego narożnika mapy z zamiarem przejęcia kontroli nad lądowiskiem (6 na mapie ). Odnajdziesz tu także trzeci czołg Product 416 [#128] (1 na mapie ), który dobrze będzie przyłączyć do używanych już maszyn. Wyślij teraz swoją armię na południowy-zachód i zapoznaj się z wytycznymi czwartego celu opcjonalnego (Przejmij kontrolę nad budką mostu zwodzonego w celu odblokowania przejścia do bazy wroga).

[#128] - Misja 7 - Operation Guildsman (cz.3) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#128]

Zadanie, które Ci zlecono, jest dość podchwytliwe, a to dlatego, że na drugi brzeg mogą przedostać się jedynie jednostki wyposażone w upgrade amfibii. W rezultacie niezwykle istotne jest to żeby dysponować wszystkimi czołgami Product (1 na mapie ), jak również transporterami opancerzonymi zamówionymi poprzez doki lub lądowisko. W przypadku transporterów nie zapomnij o możliwości wprowadzenia do środka części swojej piechoty. Dodatkowo dobrze byłoby zamówić co najmniej jeden średni lub ciężki czołg. Swoje jednostki musisz wysłać w stronę jednego ze zjazdów do wody (4 na mapie ). Maszyny te kieruj następnie w stronę wrogiego magazynu (7 na mapie ). W końcówce nie możesz zwalniać, bo Twoje jednostki znajdą się pod ostrzałem moździerzowym [#129].

[#129] - Misja 7 - Operation Guildsman (cz.3) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#129]

Po przedostaniu się na brzeg musisz działać dość sprawnie ponieważ zaatakowany zostaniesz między innymi przez wrogie czołgi [#130]. W miarę możliwości naprawiaj swoje jednostki z wykorzystaniem dostępnych transporterów opancerzonych. Z maszyn tych warto także wyprowadzić część piechoty. Po zniszczeniu wrogich czołgów zajmij się niewielkimi bunkrami. Dopiero na koniec podjedź do magazynu (7 na mapie ) z zamiarem jego przejęcia. Nie możesz tu dowolnie rekrutować jednostek, ale do Twojej dyspozycji oddane zostaną trzy świetne maszyny (2 ciężkie czołgi IS-10 i artyleria ISU-152). Napraw swoje maszyny i ruszaj na południe.

[#130] - Misja 7 - Operation Guildsman (cz.3) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#130]

Możesz tu dokonać wyboru pomiędzy przemieszczaniem się wśród zniszczonych magazynów, a pozostawaniem przy wschodnim brzegu. W tym drugim przypadku napotkasz zapewne mniej jednostek wroga, ale istnieje wtedy ryzyko zaklinowania się Twoich oddziałów w wyniku ich słabej sztucznej inteligencji. Niezależnie od podjętych decyzji dbaj o swoją armię, a w szczególności o transportery opancerzone, które zapewne nie będziesz mógł zastąpić. Po dotarciu do budki (5 na mapie) wysadź z jednego z czołgów swojego żołnierza i wejdź nim do oznaczonego budynku [#131]. Zauważ, że most zwodzony zaczął się obracać. Powróć żołnierzem do maszyny, a po obróceniu mostu podprowadź tu wszystkie pozostałe jednostki, które do tej pory stacjonowały na wschodnim brzegu.

[#131] - Misja 7 - Operation Guildsman (cz.3) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#131]

Możesz już przystąpić do wypełniania pierwszego celu głównego (Przejmij kontrolę nad wrogim centrum dowodzenia). Armię podziel na cztery grupy (czołgi, piechota, medycy, transportery) i ruszaj na zachód. Po drodze skupiaj się przede wszystkim na niszczeniu wrogich czołgów oraz dział Howitzer. W pobliżu bazy pojawi się także okazja do zniszczenia wieży Flak [#132] (2 na mapie ), co nie powinno być zbyt trudne. Zakładam, że będziesz tu dysponował dużą przewagą liczebną, tak więc musisz jedynie uważać na żołnierzy. Zbliż się do centrum dowodzenia (6 na mapie), a wraz z jego przejęciem misja zakończy się powodzeniem.

[#132] - Misja 7 - Operation Guildsman (cz.3) | Akt 2 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#132]